מה הקשר בין סרטוני תדמית ורכישות אונליין?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה הקשר בין סרטוני תדמית ורכישות אונליין? 

מאת    [ 30/09/2018 ]
מילים במאמר: 531   [ נצפה 230 פעמים ]

 
 

עיקר הרכישות כיום עברו לאינטרנט!

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על התמוטטות עסקים שמכרו את מרכולתם בחנויות או דרך קניונים, כי אנשים כיום מבצעים את עיקר הרכישות שלהם דרך האינטרנט. כיום זה נעשה ממש פשוט לבצע את הרכישות. לא חייבים אפילו מחשב בייתי לצורך כך. כל טלפון חכם מאפשר לבצע רכישות מכל סוג שהוא בגלישה מהירה, עם הרבה מאוד אמצעים מאובטחים לביצוע הרכישה. גם אחד החסמים שמנעו רכישות באינטרנט היה הבעייתיות של החזרה במקרה שלא מרוצים, כיום כמעט כל אתר מאפשר החזרה ללא כל הסבר. רק שלח וכספך יוחזר לך במלואו. 

 

מה גרם לשינוי העיקרי?

ישנם הרבה סיבות להצלחה של רכישות אונליין, אבל לדעתי חלק מהותי בשינוי הגיע בשל ירידת עלות הפקת סרטוני תדמית לעסקים ולמוצרים. נכון, הזמינות והנוחות של רכישות אונליין הייתה ונשארה גבוהה, וגם החשש מהונאות די ירד בזכות הרבה מנגנוני אבטחה. אבל, עדיין כשלקוח איתר את המוצר שהוא חיפש, ואפילו היה מרוצה מהמחיר, מה שהוא קיבל זה הרבה מלל על המפרטים של המוצר שהוא מצאואולי תמונה או שתיים איך המוצר נראה. זה לא היה מספיק. אנשים לא אוהבים לקרוא יותר מידי מידע. הם מצפים לקבל את המידע במהירות ובצורה ממוקדת. ההסברים המפורטים על המוצר שהם בחרו לא הקלו על יכולת הבחירה, ולא גרמו לקבלת החלטת קנייה על ידי הלקוחות הפוטנציאלים. גם מפרטים חשמליים לא אומרים כלום לקונה הממוצע (למעט אם הוא מהנדס), וביננו- הם גם לא באמת חשובים. אבל, לצפות בסרטונים באינטרנט אנשים מאוד אוהבים, וזה גם מתאים לביצוע רכישות. סרטון תדמית למוצר, שעשוי בצורה טובה, בהחלט מעודד החלטת רכישה.

 

איך להפיק סרטון תדמית מעודד רכישות אונליין?

אז כן, על מנת שסרטון התדמית יעודד רכישות- הוא צריך להעשות בצורה נכונה. מה שאני ממליץ הוא על הנושאים הבאים:

1. הפקת סרטון תדמית קצר- 30-60 שניות לכל היותר

2. ממוקד- חשוב שהסרטון יתמקד ב 1-2 הנושאים החשובים שהמוצר מספק ללקוחות. ונושאים חשובים הם: 'מה הערך שהמוצר נותן ללקוח'? לא מעניין את הלקוח מפרטים חשמליים, אלא ערך מוסף. לדוגמא, לא מעניין את הלקוח אם הסוללה בטלפון הסלולרי המוצע היא של 4,000 מיליוואט, כי זה לא אומר לו כלום. אבל, אם אומרים לו שהסוללה מאפשרת דיבור של 8 שעות, זה ערך וזה מאוד משמעותי וחשוב ללקוח. באלה בדיוק צריך להתמקד

3. צילום בוידאו- למרות שסרטוני אנימציה כיום מאוד זולים יחסית להפקה, כאשר מדובר על סרטון תדמית לקידום מכירות מומלץ שהלקוח יוכל לראות את המוצר, לראות אנשים אחרים משתמשים במוצר ונהנים, לשמוע המלצות ממשתמשים, וכן הלאאת זה ניתן להשיג בצורה הכי טובה באמצעות צילומי וידאו של המוצר והשימוש שלו. 

4. הכול בגדול- כל מה שמוצג בסרט, צריך להיות גדול וברור, החל מצילומי הוידאו (עדיף צילומי תקריב), דרך כותרות גדולות ומודגשות, ועד גרפיקה של אלמנטים גדולים וברורים. המטרה שכל מי שצופה בסרט, כולל כאלה שצופים בו דרך טלפון סלולרי (סמארטפון), יוכלו לקלוט את כל המסרים בקלות, אפילו אם הם לא לגמריי מרוכזים בצפייה. אסור שהם יצטרכו להתאמץ על מנת לקלוט פרטים חשובים מתוך סרטון התדמית.

5. אוירה כייפית- כל מה שמוצג ללקוח הפוטנציאלי צריך להיות כייפי: אנשים מחייכים, הרבה דינאמיקה, מוזיקה כייפית, עריכה קצבית, וכן הלאה.

 

לסיכום, אנשים כיום נוטים יותר ויותר לבצע רכישות אונליין באינטרנט. סרטון תדמית שהופק בצורה מקצועית ונכונה, מעודד לקוחות לקל החלטת רכישה של המוצר שהוצג לו ישירות דרך האתר.

עוזי יהב, מייסד  יהב הפקות ,  ההתמחות העיקרית של החברה היא בהפקת סרטי תדמית וסרטי מוצר

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב