דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות שיפוץ - איך להשיג בדיוק את המטרות שקבעתם לעצמכם 

מאת    [ 25/09/2018 ]

מילים במאמר: 689   [ נצפה 1438 פעמים ]

שיפוץ בבית נועד בעיקר כדי לשפר את איכות החיים - ובמקביל לשנות את האווירה, את התחושה, את האנרגיה בבית ובהרבה מאוד מקרים הנמכת התקרה, צביעת הקירות בצבעים מיוחדים, הרחבת המרפסת, חידוש המרצפות או כל פעולת שיפוץ אחרת בהחלט יכולים לעשות עבורנו את העבודה.

ומה עלינו לעשות כדי להבטיח שהתוצאות תואמות את הציפיות? ובכן, הבה נסקור את הנושא מעט יותר מקרוב.

ראשית - אל תנסו לעשות את השיפוץ בעצמכם

בזמן שאתם מתלבטים ומתחבטים בשאלה איזה קבלן שיפוצים או איזה שיפוצניק לבחור למשימת השיפוץ בביתכם יש אחרים שחושבים אולי לנסות את מזלם ולבצע את השיפוץ בעצמם. אחת הטעויות החמורות בדיוק היא לבצע את השיפוץ בעצמכם וזאת אף על פי שלא מדובר במקצוע שלכם או בתחום שיש לכם ניסיון בו, כמו שלא תיגשו לבית המשפט ללא עורך דין כי ראיתם איזו סדרת משפטים ואתם חושבים שאתם כבר מומחים בתחום כך גם אל תתחילו שיפוץ ללא איש מקצוע מנוסה, מקצועי ואחראי.

במקרה הטוב אתם יכולים לעשות שיפוץ בינוני שפשוט לא ייראה כמו שציפיתם אך במקרה הרע אתם יכולים לעשות נזק בלתי הפיך ולכן הוציאו לכם את המחשבה מהראש לבצע את השיפוץ בעצמכם, עבודות שיפוץ עושים רק עם איש מקצוע מהתחום.

שנית – כך בוחרים את איש המקצוע הטוב ביותר

הבחירה בקבלן לטובת ביצוע עבודות שיפוץ מכל סוג היא לא מסוג ההחלטות שעושים בהינף יד. מדובר בהחלטה חשובה מאוד שכל טעות בה יכולה לעלות לנו בהרבה עוגמת נפש, כמו גם לגזול מאיתנו לא מעט זמן, ובעיקר לא מעט כסף. בהתאם לכך:


    • בטרם הבחירה של איש המקצוע שיגיע לביתכם ויבצע את השיפוץ, או בטרם ההחלטה כיצד יוכתב אופי השיפוץ, עליכם לחשוב היטב ולהבין בדיוק מה אתם רוצים ומה המטרות שלכם מהשיפוץ המתקרב.
    • לפני ההחלטה באיזה איש מקצוע לבחור לשיפוץ בביתכם, בוודאי תתקלו בהרבה מאוד אפשרויות, שעשויות לבלבל. לכן זכרו - המטרה שלכם היא לבחור קודם כל את איש המקצוע שאתם חושבים שהוא המקצועי ביותר ויכול לעשות את העבודה הטובה ביותר בביתכם.
    • אלל תתפשרו. גם אם בן הדוד שלכם הוא שיפוצניק - אל תבחרו בו רק כי לא נעים לכם או כי הוא מהמשפחה, עבודות שיפוץ הן לא מסוג הדברים שבהם כדאי לתת לשיקולים חבריים להשפיע על ההחלטה שלכם.
    • חשוב להדגיש שהבחירה הראשונית שלכם באיש מקצוע כזה או אחר היא למעשה ההחלטה החשובה ביותר שקבלו בכל התהליך, אם תקבלו החלטה נכונה - תהליך השיפוץ יראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם.

להפוך את החלום למציאות בשטח

ישנן דרכים רבות לשדרג את הנכס שברשותכם. בין אם תבחרו לשנות את הסביבה החיצונית באמצעות עבודות גרנולית ובין אם ברצונכם להתחיל בשיפוץ הדירה באמצעות עבודות גבס - שיפוץ הבית מאפשר לכם למעשה לקחת את המחשבות, הרצונות והחלומות שלכם שנמצאים בתוך הראש ופשוט להפוך אותם למציאות בשטח. כולנו אוהבים את הבית שלנו וכולנו אוהבים את התחושה שיש לנו בבית אבל לפעמים שינוי משמעותי בעיצוב שלו יכול לעשות הבדל עצום, הבדל שפשוט יכניס אור חדש לבית. כאשר אתם מחליטים לעשות את עבודת השיפוץ אל תעצרו את עצמכם, לכו עם האמת שלכם ותנו חופש מוחלט לרצונות שלכם כי רק ככה תרגישו שהשיפוץ אכן הצליח ואכן יצא לטעמכם.

התוצאה בסוף שווה את הסבל של תהליך השיפוץ

כאשר אנחנו מחליטים לשפץ את הבית אנחנו מסתכלים לעבר האופק ורואים את התוצאה הסופית ולעיתים קצת שוכחים שהבית שלנו הולך להיות מאוד מבולגן בימים או השבועות הקרובים. אל תתנו לזה להפריע לכם ואל תתנו לזה להשפיע על ההחלטה שלכם האם לבצע עבודות שיפוץ או בכלל לוותר על כל העניין. השיפוץ יעבור ויסתיים מהר, בסך הכל מדובר בתקופה קצרה מאוד שלאחריה תוכלו להיכנס הביתה בסופו של עוד יום עבודה, להתרווח על השפה, להרים את הראש ולראות בדיוק את העיצוב שרציתם בבית.

מגוון רחב של אפשרויות שיפוץ

עבודות שיפוץ זה תחום רחב ביותר, האפשרויות העומדות בפניכם הן פשוט בלתי נגמרות, אופציות בלי סוף וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להבין מה הצרכים שלכם ומה העיצוב שאתם רוצים בביתכם. אתם יכולים לשפץ רק חדרים מסוימים, אתם יכולים לשפץ רק את הסלון, אתם יכולים לשפץ את כל הבית, אתם יכולים רק להרחיב את הבית מבלי לשנות את העיצוב, אתם יכולים לשנות את העיצוב בלבד ולמעשה רשימת האפשרויות העומדת בפניכם היא פשוט בלתי נגמרת.

לא משנה מה תחליטו בסוף - העיקר שתרגישו שלמים עם ההחלטה והעיקר שתעשו מה שנכון לבית שלכם ויהיה מתאים לציפיות הראשוניות שלכם.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב