דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה להנהלת חשבונות על בסיס טכנולוגית הענן 

מאת    [ 16/09/2018 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1558 פעמים ]

עדיין משתמשים בתוכנת הנהלת חשבונות שמותקנת ישירות על גבי המחשב? בוודאי גם אתם שמתם לב כי למרות הרצון הטוב מדובר ע"פ רוב בתוכנות מאוד מסורבלות ואיטיות יחסית. לא חבל? אם כבר משקיעים ברכישת תוכנה להנהלת חשבונות הרי שהיא חייבת לספק לעסק יתרונות משמעותיים שיעזרו לו להתייעל, להתקדם ולהתנהל בצורה נכונה. בשורות הקרובות תבינו מדוע תוכנת הנהלת חשבונות אשר פועלת על טכנולוגיית הענן היא הפתרון המושלם לשם כך.

מהם שירותי ענן?

כשמדברים על תוכנה להנהלת חשבונות שפועלת בענן מתכוונים למעשה לטכנולוגיה שמאפשרת לחבר כל משתמש בעל הרשאה לתוכנה שנמצאת על מחשב מרכזי מרוחק יותר באמצעות האינטרנט. באופן זה אין שום צורך בהתקנת התוכנה על מחשב ספציפי וכל בעל הרשאה יכול באמצעות שם משתמש וסיסמא להתחבר לתוכנה מכל מקום ובכל זמן. מלבד שירותי הנהלת החשבונות עצמם הניתנים במסגרת התוכנה, החברה המספקת את השירות מעניקה גם שירותי תחזוקה ותמיכה כאשר הכל נעשה למעשה בשליטה מרחוק, ללא צורך בשדרוגים במסופים הפרטיים של הלקוחות.

היתרונות לעסק

תוכנת הנהלת חשבונות שפועלת בענן חוסכת המון לבעלי העסק מבחינת עלויות שכן ניתן לבצע את כל פעולות הנהלת חשבונות בין אם נמצאים במשרד ובין אם לא, להפיק דוחות מכל מקום ובכל זמן ולבצע מכירות, סליקת כרטיסי אשראי והוראות קבע תוך הפקת חשבוניות וקבלות רלוונטיות. תוכנה להנהלת חשבונות שפועלת בענן גם חוסכת עבור בית העסק את הצורך שברכישת ותחזוקת שרת ייעודי לצורך העניין. כל המידע נשלח אונליין אל המערכת שיושבת במחשב הספק, המידע מאובטח ועובר גיבויים רבים ואינו יכול להינזק או להיעלם עקב שריפה, הצפה או גניבת מחשבים מבית העסק.

העסק משתנה ואיתו התוכנה

עוד יתרון של שימוש בטכנולוגיית הענן הוא הגמישות הרבה לשינויים. יש לקחת בחשבון כי כאשר רוכשים תוכנה להנהלת חשבונות שעובדת בצורה מקומית קשה מאוד לבצע שינויים מבלי להשבית את העסק לתקופה מסויימת. אם למשל בית העסק מחליט לבצע שינויים בשיטת העבודה ולהתחיל להעסיק אנשי שיווק שמבצעים מכירות מחוץ למתחם העבודה, או כאשר מחליטים להכניס מוצרים ושירותים נוספים ומעוניינים לבצע שינויים בתיקי הלקוח, הרי שישנה בעיה עם גמישות תוכנה מקומית לבצע זאת, מה שאינו בעייתי כלל וכלל בתוכנות שעובדות בענן. ספקים שעובדים עם תוכנות מקצועיות שכאלו יודעים כיצד לבצע התאמה מחדש של כל תוכנה לבעליה מבלי להפוך סדרי עולם.

כמובן שחשוב מאוד לרכוש תוכנה שכבר עוברת שימוש תדיר אצל אלפי ועשרות אלפי לקוחות בישראל. תוכנה שכזאת תציג יציבות שרתים ותספק לכם חווית שימוש יעילה ומקצועית מתמיד.

המאמר מוגש בחסות זברה CRM
www.zebracrm.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב