השקה - הזדמנות לשתות לחיים...
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

השקה - הזדמנות לשתות לחיים... 

מאת    [ 07/09/2018 ]
מילים במאמר: 517   [ נצפה 121 פעמים ]

 
 

השקות לא נולדו אתמול , ובכל זאת מעט עסקים משתמשים בטכניקה הזו כבר שנים . הצלחת ההשקה מתבטאת בהרגשה עילאית , דומה לנסיעה במכונית יוקרתית במהירות גבוהה , בעוד אחרים נוסעים באיטיות במכוניות ישנות .

מדוע בישראל עולם ההשקות לא תפס תאוצה ? מדוע בעלי העסקים לא מנצלים עד תום ערוץ שיווק זול ויעיל זה ? במדינת ישראל יחסית לאמריקאים אנו קצת בפיגור בכל הקשור לשיווק באינטרנט בכלל ובהשקות בפרט. יש המון תחומים ונישות שבהן עדיין אף אחד לא עשה השקה .

כדי להתחיל השקה כל מה שצריך בשלב ראשון זה לבדוק אם היא מתאימה לעסק שלנו לפי הקריטריונים שנתתי מקודם , לקבל החלטה , להתחיל לתכנן , ולבנות את ההשקה לפי השלבים להלן :


    • שלב א' : בודקים את השטח : זה השלב שבו אנו צריכים לבדוק מי הם המתחרים , מה הם השירותים שהם מציעים , מה קשת המחירים שלהם , מה גודל קהל היעד , איפה הם מפרסמים , מה הם המסרים שלהם , רמת העניין , ומה השיווק שהם עושים , כל נתון שיעזור לנו לראות איפה אנו עומדים ומול מי אנחנו מתמודדים.
    • שלב ב' : מפסיקים לנחש – המטרה היא לדעת בדיוק מה הצד השני רוצה וככה לדייק יותר במסרים שלנו , אם זה בסירטונים או בכל מדיה אחרת , וכך הכל נהיה יותר קל אחרי זה .

( מומלץ מאוד לעשות סקר שוק , סקר טוב יודע לגלות לנו מראש מה הם רוצים לשמוע , מה יגרום להם לקנות , מה הם מחפשים בשירות ועוד ועוד .)


    • שלב ג' : ביצוע – אחרי שהבנו מה הקהל שלנו מחפש , רוצה , וצריך בדיוק , אנחנו מחליטים על המסרים העיקריים שילוו את כל ההשקה כולה , כלומר להתאים את הכפפה ליד . לפעמים מילה אחת יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחה לכישלון .

( ישנה חשיבות עצומה בנושא החזרה על המסרים קל וחומר כשמדובר בהשקה .)


    • שלב ד' : בניית הצעה – בשלב זה אנחנו מרכיבים את ההצעה שאי אפשר לסרב לה , כך שברגע שהלקוח יבין מה הוא מקבל תיפול לו הלסת , והוא ירגיש שזהו הפתרון שהוא חיכה לו כל ימי חייו .

טיפ זהב : הצעה טובה תגרום לצד השני להרגיש פרייאר אם הוא לא מקבל אותה . לפני שאתם יוצאים לדרך תראו ההצעה למישהו קרוב ואם היא הצעה לא כל כך טובה יש להמתיק ההצעה , לשפצר אותה .


    • שלב ה' : לב ההצעה – כאן אנו מתכננים את כל הידע והתוכן שאנו רוצים להעביר אותם , כדי לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שאנחנו המומחים מס' 1 בתחום , ואיתנו הוא צריך ללכת . זה המקום והזמן לתכנן את סירטוני ההשקה , כל הדיוורים , כל דפי הנחיתה , העדויות וכל החומר השיווקי , כדי להוביל למכירה רכה ככל הניתן .
    • שלב ו' : הכנה לשטח – לאחר שכל החומרים מוכנים , וזה השלב להחליט על תאריך , לסגור את הקטעים הטכניים , וכל מה שדרוש כדי שהמכונה תעבוד כמו שצריך . ככל שהכל יעבוד בצורה חלקה יותר , תהיו פנויים לדברים חשובים ונוספים .
    • שלב ז' : יוצאים לדרך – מתחילים להזרים תנועה לאתר , מתחילים לקבל לידים , ומחכים לפתיחת המכירה על מנת לקטוף את הפירות .

השקה טובה יודעת טוב מאוד להעלות את הערך הנתפס של המוצר / השירות , מעלה את הערך שלנו כמומחים וברגע שבונים הצעה שבאמת אי אפשר לסרב לה , אפשר למכור בטווח הגבוה של המחירים בלי שום בעיה גם אם זה אומר להעלות ב 50 % יותר .

 

 

רבותי רוצים אתר ? מה אין לכם אתר ?? www.ykl.co.il . 


 


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב