השקה - מה הקטע ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

השקה - מה הקטע ? 

מאת    [ 05/09/2018 ]
מילים במאמר: 592   [ נצפה 60 פעמים ]

 
 

 

האם השקה מתאימה לכל סוגי העסקים ? ? התשובה : ההשקה מתאימה לרוב סוגי העסקים כגון עורכי דין , יועצי שיווק ,בעלי מקצוע חופשיים ,  עסקים מקומיים ועוד...

ברגע שיש ערך לתת ללקוח , ברגע שיש מה ללמד את הלקוח , לפני שבכלל הצענו מוצר / שירות כלשהו , כנראה שאפשר לעשות השקה לאותו מוצר או שירות .

השקה מסביר באופן טוב יותר את הערך של המוצרים  / השירותים הנמכרים לפעמים גם באלפי שקלים , והסוד של כל קסם הוא למעשה בהכנה , אי אפשר לשלוף שפן סתם כך מן הכובע , בהשקה זה לא שונה .

בעולם העסקים נהוג לומר שאי אפשר להקים עסק ב יום שבוע או חודש, אפילו אם יש מוצר / שירות , אפילו אם יש  רשימת תפוצה , אבל כעיקרון דרך השקה זה כן אפשרי .

השקה מעלה את ערך השירות , גורמת למכירות טובות יותר , ונותנת לבני האדם את המילה המתוקה : חופש . ( הכוונה לא לבטלה , או לא לעבוד כלל , אלא למילה חופש שמאפשר לנו לעבוד מתי שנוח לנו, בשעות שנוח לנו , וכו' )

החופש לבחור איפה – האינטרנט נמצא בכל מקום ,אפשר לעבוד מהבית , מבית קפה , או אפילו מארץ אחרת .

החופש עם מי ? – אנחנו מקבלים את החופש לבחור עם מי אנחנו עובדים , איזה לקוחות טובים , בהשקה אפשר למשוך לקוחות שטובים לנו .

בהשקה אפשר לקבוע מטרות – נחת , שקט נפשי וכלכלי , לייצר מטרות .

בהשקה ישנם כל המרכיבים הדרושים : סקרנות , ויז'ואליות , אלמנטים מעולם השיווק , ידע איכותי בעל ערך , סדרת מסרים המעבירה מסרים באופן ברור .

נהוג לחלק את עולם ההשקות ל 3 אפשרויות :

השקת שותפים

השקה פנימית

השקת גרעין

השקת שותפים : הינו תהליך שלא רק אנו מביאים לידים ומכירות אלא גם שותפים , אנשים פרטיים , יועצים למיניהם וסוכנויות פרסום המתוגמלים על בסיס כלשהו . ברגע שאתם תצליחו בתחום ותוכלו להביא כמות של לידים איכותיים , אתם תתחילו לקבל הצעות יזומות על בסיס קבוע ! הרעיון העומד מאחורי השקה כזו הוא להיעזר בבעלי מקצוע או בגורמים שיש להם כבר קהילה שנבנה בה אמון כלפי בעל העסק . יכולת ההגעה שלנו לקהל רחב יותר גדלה ואנחנו יכולים להגיע ליותר לקוחות : יותר באזז , יותר לידים , יותר מכירות .

השקה פנימית : השקה לקהל שלנו , לקהל שעוקב אחרינו , אם בפייסבוק , אם באינסטגרם , קהל שנמצא ברשימות תפוצה , אלה הם קהל עוקב , מאמין , מעריץ ועלויות הפרסום יחסית נמוכות , ולכן הצפי כאן הוא לריווחיות  מאוד גבוהה.

השקת גרעין : כאן לא צריך רשימה וגם לא תקציב פרסום גדול , וזה במיוחד נועד לעסקים בתחילת הדרך . הוא נקרא גרעין מפני שאנו עושים השקה לגרעין הקרוב אלינו אם זה משפחה , חברים , מתענינים מהעבר , לקוחות חוזרים וצריך לנצל כל דרך וכל אחד על מנת לעניין אותו בהשקה הזו . גם אם אין לנו תקציב עלינו לנצל כל דרך חינמית – קב' בפייס , דף פייסבוק האישי , עמוד עסקי בפיסבוק , פופ אפים באתר , סירטוני יוטיוב , פורומים בלוגים וכאן ההזדמנות להעיר שכדאי להשקיע סכום כסף מסוים , אין השקעה טובה מזו בעסק.

דרך  הפצה מחוץ לאינטרנט , דהיינו עולם האוף ליין , אפשרי דרך כרטיסי ביקור , שלטי חוצות , מגזינים ועיתונים מקומיים . כמה שיותר פרסום אם בתשלום ואם בחינם – יותר טוב !

אחת המטרות של השקות גרעין היא להתניע את המערכת , ליצור מומנטום , לראות קצת כסף בחשבון ,  לראות ולהראות שאנחנו כן יכולים לפרסם ולראות תוצאות .

זה אפשרי לראות 10 לקוחות , 20 לקוחות , 50 לקוחות , ואפילו מאות לקוחות בהשקה אחת בלבד !

אין דבר כזה מוצר / שירות מושלם !  להשתדל לצאת לדרך כמה שיותר מהר !

היופי בהשקת גרעין הוא שתוך כדי שיחה עם הקהל שלנו אנחנו נבין בדיוק מה צריך להיות במוצר או השירות שלנו , מה צריך להוסיף או מה צריך לגרוע , איך הוא אמור להיות בנוי ועוד ועוד ....

בהצלחה !

 

רבותי רוצים אתר ? מה אין לכם אתר ?? www.ykl.co.il . 


 


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב