איך להיות לראש ולא לזנב בשיווק דיגיטלי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך להיות לראש ולא לזנב בשיווק דיגיטלי 

מאת    [ 05/09/2018 ]
מילים במאמר: 457   [ נצפה 164 פעמים ]

 
 

לאורך השנה האחרונה הרבה חברות ובעלי עסקים התקדמו אל הגשמת החלומות והשאיפות העסקיות שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים ועוד.

לכבוד השנה החדשה, קבלו כמה טיפים, איך לצייר לעצמכם את הנתיב המושלם להצלחה, כזה שיתאים בדיוק לכם ותדעו לאן אתם צועדים ולמה!

1. שאלו את עצמכם למה?
למה פתחתי את העסק שלי, למה אני עושה את מה שאני עושה, למה חשוב לי לעזור לאנשים באופן הזה, למה לא ויתרתי גם כשהיה קשה. התשובות הללו יחזקו את החזון והאג'נדה שלכם, יזכירו לכם למה יצאתם לדרך וישמשו אתכם לסעיף הבא!


2. מה המטרה שלכם?
נכון, כסף זה חשוב וכולנו רוצים כמה שיותר ממנו.. אבל יש המון דרכים לעשות כסף ואם בחרתם בדרך שלכם, כנראה שהיה שם מניע הרבה יותר חזק – אולי גיליתם אותו בסעיף הראשון.
עכשיו השאלה היא לאן אתם שואפים להגיע עם החזון הזה? לפריסה ארצית? או אולי דווקא משהו קטן ואינטימי? התרחבות לתחומים נוספים? הכשרה של הדור הבא במקצוע שלכם?
אין סוף לכיוונים ולרעיונות ותחילת שנה זה בדיוק הזמן לעוף עם החלומות וכמובן, לרשום את הכל על דף. 

3. איך נראתה השנה האחרונה שלי מבחינה עסקית?
משגשגת? עמדתם ביעדים שלכם? או שאולי הרגשתם יותר כאילו אתם "מכבים שריפות"? אולי הכל ביחד...
זוהי שאלה חשובה ומאוד בונה. אל תשאלו אותה כדי לכעוס על עצמכם על מה שלא עשיתם, אלא כדי ללמוד איך אתם יכולים להשתפר ומה אתם יכולים לשמר בהתנהלות ובעסק שלכם.

4. איך הולכת להראות השנה הבאה שלי מבחינה עסקית?
והנה השאלה שתחבר לנו את כל הסעיפים יחד ותעזור לנו לצייר את הנתיב המושלם לשנה חדשה של הגשמה והשגת יעדים. כדי לענות עליה, מומלץ להשתמש בהפקת הלקחים מסעיף 3 ובלוח שנה של השנה הקרובה.
- כתבו וסמנו על לוח השנה חגים ואירועים מיוחדים שאתם בדרך כלל נוהגים לציין ולהתייחס אליהם בעסק שלכם.
- בהתאם להפקת הלקחים מסעיף 3, סמנו על גבי לוח השנה גם תקופות שאתם יודעים שהן חלשות או חזקות יותר בעסק שלכם ותקופות בהן יש תנודות מיוחדות (למשל- לעסק שמוכר בגדים ונעליים – יש תקופות של טרנדים מיוחדים ותקופות של סופי עונה).
- סכמו לעצמכם על דף – בעבור כל חודש בנפרד – מהו אותו אירוע מיוחד והאם ישנה מגמה מיוחדת שצריך להתייחס אליה.
- לאחר התבוננות והפקת לקחים, קחו רגע לקרוא את כל מה שכתבתם והציבו לעצמכם יעדים לשנה הקרובה – מתוך התייחסות לחזון, למטרות, להפקת הלקחים ולאירועים המיוחדים בעסק שלכם!

זו משימה שיכולה לקחת בין 15-30 דקות והתועלת שלה יכולה לשנות את פני העסק שלכם ב-180 מעלות!!
בנוסף, היא מהווה תשתית מעולה למערך שיווק דיגיטלי ובניית תכנית שיווקית לשנה שלמה קדימה!

שתהיה לכולנו שנה פורייה, מלאה בהגשמה והשגת יעדים!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב