דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד צולחים שיפוץ וילות באופן החכם ביותר? 

מאת    [ 03/09/2018 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 1722 פעמים ]

בהשוואה לנכסים אחרים למגורים, שיפוץ וילה או בית פרטי הוא תהליך מורכב. לכן, בהחלט חשוב שנקבל את ההחלטות הנכונות כבר בתחילת הדרך. אין באמור כדי לטעון ששיפוץ הוא בדרך כלל פעולה פשוטה, כלל וכלל לא. גם כאשר מדובר בשיפוץ בית פרטי לא גדול במיוחד, או אפילו על שיפוץ דירות בבניין מגורים, להחלטות שלנו יש השפעה גדולה על התוצאה הסופית - אבל כאשר מדובר על וילה, ההשפעה של ההחלטות שלנו גדלה פי כמה.

בהתאם לרמת המורכבות, שיפוץ וילות הוא ממש תחום בפני עצמו. שיפוץ בבית קרקע עם מטבח מאובזר, סלון רחב ידיים, מספר חדרי רחצה וכמות חדרים גדולה מצריך בדרך כלל גם יותר זמן מאשר שיפוץ של נכסים קטנים יותר ולכן עליכם לקחת זאת בחשבון ולהתכונן בהתאם.

בחירת קבלן השיפוצים שיגיע לביתכם – השלב הראשון בדרך להצלחה
אז לפני התכנון המוקדם ועוד לפני תחילת העבודה, עליכם לבחור את איש המקצוע שאיתו אתם הולכים יד ביד לעבר התוצאה הסופית. שיפוץ וילות לא יכול לעשות כל שיפוצניק מתחיל ללא ניסיון, במקרה של וילה צריך לבחור איש מקצוע רציני בעל ניסיון ספציפי בתחום של שיפוץ וילות. ההמלצה העיקרית בעת בחירת קבלן השיפוצים היא לראות עבודות קודמות ורק לאחר מכן תקבלו את ההחלטה, שבצורה כזו או אחרת יכולה לעשות את ההבדל בין שיפוץ מושלם לבין שיפוץ שפשוט לא תהיו מרוצים ממנו.

לא חוסכים על החומרים – השלב השני בדרך להצלחה
אז אחרי שבחרתם את איש המקצוע הנכון הגיע הזמן לרכוש את החומרים שאיתם הולך לעבוד איש המקצוע. אתם יכולים לרכוש חומרים זולים שבהחלט יעשו את העבודה אבל הם לא יעשו את העבודה כפי שאתם רוצים ומצפים.

כמו שלא התפשרתם על איש המקצוע שבחרתם - כך גם אל תחשבו להתפשר על החומרים שהולכים להיות חלק בלתי נפרד מהבית שלכם. כמובן שבחלק מהמקרים איש המקצוע שאמון על השיפוץ יביא את החומרים בעצמו אבל גם במקרה הזה התפקיד שלכם הוא לוודא שהוא משתמש בחומרים האיכותיים ביותר ואם אתם לא בטוחים בכך אז פשוט בררו את העניין טרם תחילת העבודה.

תכנון מדויק של העבודה – השלב השלישי בדרך להצלחה
אז אחרי שבחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר ואחרי שוידאתם ששיפוץ הוילה הולך להתבצע עם החומרים הטובים ביותר - הגיע הזמן לתכנן במדויק כיצד ייראה השיפוץ וכיצד יראה כל התהליך של השיפוץ במהלך הימים או השבועות שהוא יבוצע בביתכם.

לא כולם לוקחים ברצינות את התכנון המוקדם, חלק מהאנשים משתמשים בשיטת ה-'יהיה בסדר' הישראלית ובסוף התהליך קצת מצטערים על כך. אם אתם לא רוצים להיות מאלו שמצטערים - השקיעו בשלב הזה. בין אם מדובר על שינוי קוסמטי בלבד ובין אם בשינוי מבני כמו בניית מדרגות בווילה, חשבו ביחד עם איש המקצוע על כל השלבים שבדרך ותוודאו שהכול מתנהל לפי התכנית. שיפוץ וילות לא עושים באלתורים ולא בצורה מבולגנת, אם תעבדו מסודר זה ישתקף בצורה ברורה מאוד בתוצאה הסופית.

לכו עם האמת שלכם – השלב הרביעי בדרך להצלחה
טרם השיפוץ, וודאי תקבלו המון טיפים והמלצות מחברים, משכנים, מבני משפחה וכמובן אפילו מאיש המקצוע עצמו שבחרתם. שמעו את הכל, הפנימו את הכל והתחשבו בדעה של כולם אבל בשורה התחתונה תחליטו רק מה שנראה לכם ורק מה שבאמת אתם רוצים. בסופו של דבר, מי שהולך לגור בבית הזה לאחר השיפוץ זה אתם ואם אתם לא תרגישו שלמים עם השיפוץ אז כל התהליך מלכתחילה פשוט לא שווה כלום. תנו חופש לבחירות שלכם, תנו חופש לדמיון שלכם ותנו חופש לחלומות שלכם, רק בדרך הזו השיפוץ ייצא כפי שאתם חולמים.

הבה נסכם

שיפוץ וילות הוא תחום מורכב, לא מדובר על עבודה פשוטה ובוודאי שלא כל אחד יכול לעשות אותה על הצד הטוב ביותר. אם תתנהלו לפי השלבים הנ"ל ואם אכן תשקיעו בתכנית שיפוץ מסודרת תוכלו לראות את הפירות בסוף התהליך. אין דבר יותר מאכזב מאשר לשפץ את הוילה שלכם במשך מספר ימים או אפילו מספר שבועות ובסוף לראות תוצאה שלא רציתם לראות. אל תיקחו סיכונים מיותרים ואל תעגלו פינות - זה הבית שלכם והשיפוץ זו הדרך שלכם להרגיש הכי טוב בבית שלכם. אם תעשו זאת בעזרת הליווי המקצועי הנכון, שיפוץ הווילה שלכם יגרום לכך שיחול השינוי המיוחל בעיצוב בבית, מה שבתורו יוביל לכך שכל האווירה בבית משתנה וגם אתם וכמובן כל בני המשפחה שלכם פשוט תרגישו הרבה יותר נעים להיכנס הביתה וליהנות מהתוצאה בכל יום מחדש.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב