דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשמדובר בעיצוב הגינה - עבודות גרנולית עשויות להפתיע לטובה 

מאת    [ 03/09/2018 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 1702 פעמים ]

כבעלי גינה, אתם בוודאי מכירים בכך שיש לא מעט אופציות ואפשרויות עיצוב לגינה שלכם – ומגוון דרכים כיצד להפיח בה חיים חדשים. אין דבר יותר מהנה מאשר לחזור הביתה אחרי יום עבודה לחוץ ועמוס, להתיישב בגינה עם כוס קפה, ליהנות מהרוח המלטפת או השמש החמימה ופשוט לשכוח מהצרות.

זו הנאה שרק בעלי גינה יכולים להבין - אבל גם בעלי הגינה שבינינו יודעים שרק אם הגינה תעוצב באופן מושלם ורק אם בגינה תהיה האווירה הנכונה - הם אכן יוכלו ליהנות מכל זה.

עיצוב הגינה כולל בתוכו מספר אפשרויות לא קטן, אבל אין ספק שרבים מבעלי בתי הקרקע מצאו כי הבחירה בגרנולית היא הבחירה המושלמת. עבודות גרנולית יכולות להעניק לגינה מראה שונה, מראה קלאסי, מראה מדהים והכל עם נינוח של פעם אבל לא פעם ישן ולא רלוונטי אלא מראה של פעם שיוצר בנו געגוע לעיצובים שהיו כאן. וכפי שמיד נסביר, כדי להשיג את התוצאה הרצויה עליכם לבחור את איש המקצוע בחכמה.

בחירת איש המקצוע – אין סיבה להתפשר

אז אתם מאוד רוצים לחסוך כמה שקלים ואתם מרגישים מאוד לא נעים מהשכן שמבקש לעשות עבורכם את העבודה... אבל אם תבחרו את איש המקצוע שיעשה עבורכם עבודות גרנולית בגינה מתוך התפשרות, סביר להניח שפשוט לא תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.

ומה שווה כל תהליך השיפוץ של הגינה אם אתם לא תיהנו מגינה מושלמת? אם תנסו לבצע עבודות שיפוץ בעצמכם או לסמוך על חבר או שכן שקצת מבינים בתחום – כמו אחרים שניסו זאת בעבר - תגלו במקרים רבים שאתם עושים לעצמכם נזק בלתי הפיך.

בחירת איש המקצוע הוא השלב הראשון, אבל כנראה שהוא גם השלב החשוב ביותר בדרך להצלחה. זה לא המקום להתפשר ולא הזמן ולבחור מישהו רק בגלל שהוא קשור אליכם בדרך כזו או אחרת. רוצים עיצוב מושלם בגינה? בחרו איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

בחרו בשירות עם המחיר הנכון

עוד פרמטר לא פחות חשוב מבחירת איש המקצוע הוא כמובן המחיר, וישנה דעה מוטעית אצל רובינו שמחיר נמוך בהכרח הולך ביחד עם רמת עבודה נמוכה ושמחיר גבוה הולך ביחד עם עבודת שיפוץ מעולה. אולם בהחלט ניתן לקבל שילוב של מחיר מצוין ואיכות גבוהה, כי בסופו של דבר אתם תמצאו את העסקה המשתלמת ביותר שכוללת גם מחיר אטרקטיבי וגם איכות עבודה בדיוק כפי שציפיתם.

עבודות גרנולית בגינה שלכם לא אמורות לקרוע לכם את הכיס, מדובר בשינוי שאומנם לא אמור לעלות כמה מאות שקלים בודדים אבל בוודאי שהוא משיג תוצאה משתלמת. רק אחרי שתחקרו קצת את המחירים בשוק ורק אחרי שתגיעו למסקנה לגבי טווח המחירים ההגיוני - תוכלו להחליט האם המחיר שמבקש מכם איש המקצוע הוא מחיר הוגן או מחיר מופרז.

מגוון של עיצובים, מבחר של סגנונות

במיוחד במסגרת שיפוץ וילות, עבודות גרנולית הוא ממש תחום בפני עצמו בתוך עולם השיפוצים. כאשר אתם בוחרים קבלן לביצוע עבודות גרנולית לבית שלכם - אתם יכולים לכוון בדיוק אל הסגנון שרציתם וליצור את המראה שרציתם שיהיה בגינה שלכם.

יחד עם זאת, כדי להשיג את התוצאה הרצויה וליהנות ממנה לאורך השנים, מומלץ כמובן להתייעץ עם איש המקצוע שמגיע לביתכם - שכן הוא יכול לתת לכם לא מעט טיפים בזכות הניסיון והידע המקצועי שהוא צבר לאורך השנים.

ביכולתכם לבחור בעיצוב בצורת עיגולים, או לשלב צורות כאלה ואחרות זו עם זו. במקביל, ניתן לשלב מספר צבעים יחד, או שביכולתכם לבחור בצבע אחד דומיננטי. אם תבחרו בכך, אתם יכולים לשחק עם הגרנולית גם על הרצפה הישרה וגם על המדרגות או על השיפועים - ובקיצור - יש לכם המון אופציות כיצד לעצב מחדש את הגינה שלכם.

ההזדמנות להגשים את החזון שלכם

ולבסוף, טיפ קטן: מניסיון רב בעבודה עם גרנולית בלא מעט בתים, אפשר לומר בפה מלא כי לכל בית ולכל משפחה יש את האופי המיוחד שלהם. לכן, אפשר אולי לקחת השראה - אולם לא מומלץ לכם לנסות ולחקות גינה של חבר או של השכן שלכם. זו הזדמנות נהדרת להיות יצירתיים ולעשות בגינה שלכם רק את מה שאתם אוהבים ורק את מה שאתם רוצים.

זכרו כי לקבל טיפים ועצות זה תמיד מבורך - אבל בסופו של דבר מדובר בגינה הפרטית שלכם ומי שיחזור הביתה בכל ערב לגינה זה רק אתם ולכן העיצוב חייב להיות בדיוק לפי הטעם שלכם.

 


מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב