דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות גבס - תופתעו לגלות מה שאפשר לעשות עם החומר הזה 

מאת    [ 03/09/2018 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 1564 פעמים ]

עבודות גבס הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהנוף הביתי והמשרדי שלנו. בעזרת הגבס אנחנו יכולים לבצע המון עיצובים שגם נועדו עבור היופי בלבד - אבל גם עיצובי גבס שיש להם שימושים פרקטיים, כמו למשל פריסת תעלות המזגן, מדפים, פינות טלוויזיה ועוד.

יש חומרים שהם פשוטים מאוד וקלים מאוד לעיצוב. אחד החומרים ברשימה זו הוא כמובן הגבס שנמצא כמעט בכל בית ובכל דירה בישראל. העבודה עם הגבס היא כמעט חסרת גבולות, אפשר לשחק עם החומר הזה כמה שרוצים וכל אחד ואחת מאתנו יכולים לתת דרור ליצירתיות - ולשנות את עיצוב הבית מן הקצה אל הקצה.

חומר קל לתפעול – וגם סולח על טעויות

במהלך השיפוצים בביתכם, אין ספק שסוג כזה או אחר של עבודות גבס יהיה חלק מהתהליך. אנשי המקצוע מאוד אוהבים לעצב ולשפץ את הבית או הדירה בעזרת גבס היות שמדובר בחומר שמאוד קל לתפעול. מי שכבר עבד עם גבס בעבר יודע שבעזרת כמה פעולות פשוטות אפשר לבנות קיר חדש בבית, שנראה בדיוק כמו הקירות התומכים האחרים.

יתרון נוסף של עבודה עם הגבס הוא העובדה שמדובר בחומר סלחני. הכוונה בכך היא שגם אם משהו פתאום לא נראה לכם במהלך העבודה - לא קרה שום דבר, אפשר לבצע תיקונים בזמן אמת ולעצב אותו מחדש כדי שיתאים למטרות שקבעתם לעצמכם.

לא רק קירות – הנמכת תקרות, ספריות, מדפים ועוד

אמנם אחד השימושים העיקריים בעת שיפוץ בעזרת עבודות גבס הוא בניית קירות חדשים - אבל חשוב שתדעו שבעזרת הגבס אתם יכולים לעשות שינויים הרבה יותר גדולים מאשר רק קירות.

אם תיכנסו לבתים של השכנים שלכם, ייתכן שתוכלו למצוא שם בית או דירה שעושים שימוש רחב מאוד בגבס - ויכול מאוד שתראו שם גם ספריות מגבס, מדפים מגבס, שידות מגבס, תקרות מגבס, עיצובים מדהימים בעזרת הגבס ועוד.

קשה למצוא היום בית או דירה בישראל שאין בהם עיצוב כזה או אחר בעזרת הגבס. מדובר על חומר שפשוט מכניס עיצוב מושלם בקלות ובמינימום עבודה. אורח שייכנס לביתכם מיד יבחין בשינוי ומיד ירגיש את האווירה השונה שיש בביתכם.

מה שהוא לא חייב לדעת הוא - שעבודת השיפוץ לא הייתה מסורבלת כמו שיפוצים מסוגים אחרים - אלא בתהליך מאוד מהיר ובעיקר מאוד פשוט ונוח.

אפילו המחיר שווה לכל כיס

גם אם בוחנים את המחיר של עבודות גבס לעומת עבודות שיפוצים מסוגים שונים, אפשר לגלות שמדובר בשיפוץ נוח מאוד מהבחינה הכלכלית. אז נכון שכנראה לא מדובר בכמה מאות שקלים - אבל בוודאי שלא מדובר גם אותה העלות של בניית מדרגות, לדוגמה.

אמנם השימושים שונים זה מזה, אבל אפשר בהחלט להגיד שעבודה עם הגבס שווה לכל כיס - וכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבצע אותה בבתינו מבלי לקחת הלוואה לשם כך.

בגלל שהמחיר של הגבס הוא כל כך משתלם ואטרקטיבי - ביכולתכם לעצב את ביתכם בצורה גדולה ורחבה יותר ולעצב גם אזורים בבית שלא חשבתם לשדרג בתחילת התהליך.

לא רק בשביל העיצוב – השימושים הפרטיים של הגבס

מעבר לשדרוג העיצובי המדהים שהגבס מכניס לבית או הדירה שלנו, לשימוש בגבס יש גם לא מעט שימושים פרקטיים.

עבודות גבס נועדו בין היתר לטובת הסתרה של אזורים ספציפיים, הנמכת התקרה במידה ואתם רוצים לשנות תאורה, ספריות לתמונות וספרים במקום הוויטרינות הישנות שסתם תופסות לכם מקום, מדפים של ממש בחדר השינה או חדר הילדים - ועוד לא מעט שימושים אחרים.

הקסם של עבודות גבס למעשה טמון בכך שהוא גם תורם מאוד לעיצוב הכללי של הבית, אבל גם עוזר לנו מאוד לחיות חיים נוחים יותר וקלים יותר. השילוב של הגבס עם קירות המבנה יוצר תחושה טבעית ונוחה, מקטין את העומס הוויזואלי ומדמה מצב בו אין לכם הרבה רהיטים בבית.

אף שמבחינה טכנית השינוי אינו כה גדול - בפועל הוא שינוי עצום שמכניס אווירה ונוחות לבית שלכם.

בחרו את איש המקצוע בחכמה

על מנת להבטיח לעצמכם תוצאה מושלמת - אתם חייבים לבחור קפידה את איש המקצוע שאמון על ביצוע עבודות גבס בביתכם. אחרת, אתם עלולים להתאכזב מהתוצאה הסופית.

אל תקלו ראש בבחירת קבלן שיפוצים, מדובר ככל הנראה בבחירה החשובה ביותר שיכולה לעשות את ההבדל בין שיפוץ מושלם לבין שיפוץ שפשוט תצטערו שהתחלתם אותו מלכתחילה.

 


מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב