דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לדעת על פרקט עץ 

מאת    [ 31/08/2018 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2153 פעמים ]

פרקט עץ

בעוד פרקט למינציה מהווה חיקוי לעץ ומחירו זול יחסית, הרי שפרקט עץ הינו "הדבר האמתי" ומחירו בהתאם. פרקט עץ, הנחשב ליוקרתי במיוחד, מיוצר מעץ טבעי בלבד או עשוי עץ באופן חלקי.

פרקט מעץ מלא

פרקט עץ מלא, המכונה גם פרקט עץ גושני, מיוצר מקורות עץ אשר נחטבו במלואן מעץ טבעי. פרקט מסוג זה מצטיין במראה טבעי ביותר ובמגע אותנטי במיוחד, ובאופן טבעי, מחירו יקר בהחלט, כאשר, ככל שסוג העץ ממנו מיוצר הפרקט נחשב למשובח יותר, מחירו של הפרקט יעלה בהתאמה. התקנתו של פרקט עץ מלא כרוכה אף היא בעלות גבוהה מזו של פרקטים אחרים, אך מראהו הייחודי של פרקט העץ המלא, המשווה הדר לכל חלל ומשדרג את מראהו ללא היכר, מצדיק את ההשקעה במידה ובידכם היכולת לעמוד בעלויות. מנגד, הודות לאיכותו הגבוהה של הפרקט הגושני והעובדה שניתן לשייף אותו מעת לעת ולחדש את פניו, הוא עמיד לאורך שנים ארוכות ונחשב להשקעה לטווח הרחוק מאוד, כך שגם אם מחירו ההתחלתי של פרקט עץ מלא יקר ביותר, במבט לעתיד, יתכן ותמצאו כי הוא משתלם.

מבחינה אקולוגית, פרקט עץ מלא מספק בידוד מיטבי מפני קור ומפני חום, משמר את טמפרטורת החדר ומאפשר לחסוך בעלויות החימום והקירור, תוך שמירה על הסביבה ותוך חיסכון בעלויות החשמל.

פרקט מעץ שכבתי

פרקט מעץ שכבתי מיוצר בשילוב עץ טבעי, כאשר שכבתו העליונה של הפרקט עשויה עץ טבעי ותחתיה מורכבות מספר שכבות עשויות סיבי עצים המחוברים זה לזה באמצעות הדבקה. פרקט העץ השכבתי, המשלב עץ טבעי עם שכבות סינטטיות, מהווה אופציה זולה יותר מפרקט עץ גושני, והוא נחשב לפתרון האולטימטיבי למי שמעוניין ליהנות ממראה עץ טבעי ומאיכות גבוהה מבלי לחרוג מהתקציב.

מעבר לחיסכון בעלויות, יתרונותיו של הפרקט השכבתי, בהשוואה לפרקט העץ המלא, באים לידי ביטוי גם ברמת העמידות הגבוהה שלו מפני עיוותים ובעמידות מפני הפרשי טמפרטורה. עמידותו של הפרקט השכבתי בפני עיוותים האופייניים לעץ המלא מתאפשרת הודות למבנהו השכבתי. במקביל,  היותו של הפרקט עמיד בפני הפרשי טמפרטורה הופך אותו לבחירה מעולה עבור בעלי חימום תת רצפתי. בכל הנוגע לתחזוקתו של פרקט העץ השכבתי, חובה להקפיד על תחזוקה שוטפת נאותה במטרה למנוע היפרדות של שכבות הפרקט אשר עלולה לגרום לבלאי מהיר שלו.

על מה חשוב להקפיד בבחירת פרקט עץ מלא?

בהתחשב בכך שרכישת פרקט עץ מלא היא רכישה לטווח ארוך ביותר ומהווה הוצאה כלכלית משמעותית ובלתי מבוטלת, חשוב מאוד לערוך סקר שוק מקיף ויסודי, לבקש המלצות, לבחון לעומק את היצע ספקי השירות בענף ולבצע את הרכישה אצל ספק מקצועי ואמין בתחום, אשר יציע לכם את המענה האיכותי ביותר וגם יספק לכם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך בכל הנוגע לתחזוקת הפרקט.

עמרי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב