דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות ניקוי יבש בבית - המדריך המלא 

מאת    [ 28/08/2018 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 12972 פעמים ]

על התווית של כל בגד שאתם רוכשים, מודפסות הוראות הכביסה המיועדות לשמירה מיטבית על מראהו לאורך זמן. כשמדובר בפריטים העשויים בדים מיוחדים, תוכלו לראות לעיתים את המילים "ניקוי יבש בלבד" אשר אומרות כי אין להכניסו כלל למכונת כביסה וגם לא להרטיבו. איך לעשות ניקוי יבש בבית לבגד שכזה?

מה זה ניקוי יבש

ניקוי יבש משמעו טיפול בבד למטרת ניקיון, בעזרת תכשירים ייעודיים לכך שאינם מכילים מים. טיפול מהסוג הזה מיועד לא רק לבגדים, וניתן לבצע אותו גם במוצרי טקסטיל אחרים כגון שטיחים, מפות או וילונות. עבור חלק מפריטים אלה, מגע עם מים עלול להסב נזק לצבע או למרקם הבד, ולכן הוראות היצרן הן ניקוי יבש, המבוסס על חומר ממיס אורגני שתפקידו להחליף את המים בתהליך הניקיון.

איך לעשות ניקוי יבש בבית?

קיימת אפשרות לקנות תכשירים המיועדים לשימוש ביתי, לטיפול של ניקיון באמצעות מייבש הכביסה. הפעולה מהסוג הזה אפקטיבית עבור פריטי לבוש מסוימים אשר ניתן להכניסם למכונת הייבוש, כאשר תוסף הניקיון מוכנס אל המייבש ביחד עם הבגד, ומקנה לו מראה נקי.

עם זאת, ישנם בגדים רבים אשר אסור להכניס למייבש, בשל הטמפרטורה הגבוהה שבתוכו. מסיבה זו, ועל אף שתכשירים ביתיים הנמכרים בשוק עשויים להיות יעילים מאוד לניקיונם של בגדים מסוימים, הם אינם נותנים פתרון לכלל צרכי הניקוי היבש בבית ממוצע, ובוודאי שלא עבור מוצרי טקסטיל גדולים במיוחד – שממילא אינם נכנסים למכונות כביסה או ייבוש בגודל ביתי.

מתי כדאי להיעזר בחברה לניקוי יבש?

חברה מקצועית לניקוי יבש יכולה לתת את המענה הטוב ביותר לצרכן, ומייתרת את הצורך לרכוש תכשירים כאלה או אחרים הביתה. העלויות של התכשירים הביתיים בהשוואה לכמות השימוש בהם, בשל המגבלות של המכונה הביתית - ובנוסף לתשלום על החשמל וזמן העבודה, הופכת את הניקוי היבש הביתי ליקר ולא משתלם.

חברה המתמחה בניקוי יבש, מתאימה את סוג הניקוי באופן מיוחד לחומר הגלם ממנו עשוי הפריט שתביאו. תוכלו ליהנות מפתרונות ניקוי אופטימליים גם עבור פריטים שבכל מקרה לא תוכלו לנקות בעצמכם בבית, כמו לדוגמה שמיכות פוך או שטיחים, ולשמור עליהם במיטבם לאורך שנים.

חשוב לציין גם את הנוחות בשירותי חברות הניקוי היבש שאוספות את הפריטים מדלת ביתכם ומחזירה אותם אליכם מבושמים ונקיים. כמו כן, לעיתים כאשר מנסים לעשות ניקוי יבש בבית לבד הבגד נקרע או ניזוק. לעומת זאת, חברות הניקוי היבש מקצועיות ויודעות לטפל בסוגי הבדים השונים.

 

הכותב הינו חלק מצוות "קלין קלון" המתמחה בניקוי יבש נטו! החברה מספקת שירותי ניקוי יבש לשטיחים, וילונות, שמלות ערב וכל סוג אחר של בגד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב