דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי חלונות לבתים פרטיים 

מאת    [ 22/08/2018 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2236 פעמים ]

 

ניקוי חלונות היא משימה שלא רבים ששים לעשות אותה, מכיוון שהיא קשה, כבדה ומסורבלת, ובעבור רבים נחשבת לא הכי חשובה. אבל בניגוד למשרדים שמבינים את חשיבות מראה החלונות, בבית פרטי הרבה יותר קל להתעלם מהצורך לנקות, ואז ההזנחה מגיעה למצב לא טוב. בין הנזקים של הימנעות ניקוי חלונות לבתים פרטיים, הרס החלונות והזכוכית, שריטת השמשות, לכלוך וזיהום, תקיעה במסילה שלא מאפשרת פתיחה או סגירה וכמובן בלאי. אז, מה עושים ומאיפה מתחילים? במאמר הבא אנו נפרט את כל התשובות הדרושות והאפשרויות על מנת להגיע לתוצאה איכותית. תחילה נסקור את כל אחת מהאפשרויות ונבין את היתרונות / חסרונות שלה.

למה לעשות את זה לבד

ניקוי חלונות לבתים פרטיים אפשרי לעשות לבד. צריך חג, סוף שבוע או יום חופש, תהיו צריכים לפנות לעצמכם זמן לא מבוטל להתמודד עם המשימה המעצבנת. אך אל דאגה, לא מדובר במשימה מסובכת מדי. המשימה דורשת כמה דגשים ואנחנו נפרט אותם כאן: עשו שימוש בחומרי ניקוי שמתאים לחומר החלונות שלכם על בסיס סיליקון ואל תקנו את הזול ביותר. תוכלו לפצות על ההוצאה באמצעות שימוש גם בחומץ ומים לניקיון שעולים כמעט כלום. חשוב לעבוד עם חומרים מתאימים – מטלית בד, מגב מיוחד וסכין מיוחדת אם צריך. עשו את הניקיון בצורה בטוחה, תוך פירוק החלונות והורדתם לרצפה, ניקיון המסילה והסורגים והכי חשוב הקפידו לעשות זאת בזמן שהשמש אינה קופחת.

למה לא לעשות את זה לבד

מדובר במשימה קשה פיזית, שדורשת ידע ויכולת טכנית, כוח וגם גמישות. צריך לדעת לנגב ולנקות כמו שצריך –לדוגמה, האם ידעתם שהניגוב בסיבוב שורט את השמשה ושעדיף לנגב בטורים למעלה למטה? צריך לפרק את החלונות ולעמוד על אדן החלון וזה מסוכן. זה גם עולה כסף, גם מצריך ידע מה לקנות וגם עלול לעשות נזק. וגם זה לוקח זמן, כאמור, יום שלם לפחות. אז למה לעשות לבד, אם אפשר ניקוי חלונות לבתים פרטיים באמצעות חברה מקצועית? כמו שצוין, חברה מקצועית יכולה לקחת בחשבון דברים שאתם לא תדעו מהם אשר יכולים מאוד להשפיע על התוצאה. זאת בגלל הניסיון הרב שהם צברו בתחום.

לשקול להזמין חברה מקצועית

ניקוי חלונות לבתים פרטיים או בניינים כולל את כל החלונות במבנה: מקלט, לובי, מראות, חדר שמש, מסך, ויטרינות, חלונות בכל הבית / דירה, לכל הסוגים, כולל חלונות עם סגירת חורף. אנשי מקצוע ידעו איזה חומר להתאים לאיזה סוג חלון, לפי רמת הגימור, יש להם הכלים והחומרים המקצועיים להתמודד עם המשימה בצורה הטובה ביותר. הם יודעים איך לנקות ולנגב בסביבה יבשה או רטובה, לא להשאיר סימנים ולהפוך את מראה הבית לחדש לגמרי. חברות מקצועיות מעניקות שירותים לבתים פרטיים או בניינים, וגם למשרדים, וכולם מקבלים יחס מקצועי, בטיחות וקפדני, לשמירה על אסתטיקה והיגיינה.  בנוסף לחברה מקצועית יש כלי ייבוש מקצועיים ומגבים איכותיים ויקרים שעושים עבודה שתשאיר את הסלון שלכם מנצנץ. לחברה מקצועית כמו כן, יש ציוד שאולי לכם אין בבית. ציוד מקצועי בהחלט מבטיח תוצאה איכותית תוך זמן קצר הרבה יותר. כך שלכם זה חוסך אנרגיות מיותרות ומעצים את התוצאה שביקשתם – חלון נקי בצורה בלתי רגילה.  סוגי הניקוי הקיימים בחברות מקצועיות הם: ניקיון מתוך הבית – רפרפות, תריסים, גלילה, חלונות, מעקות וסורגים, מרפסות, חדרי שמש, וגם ניקיון מחוץ לבית – סנפלינג, ועוד. חברה מקצועית גם עושה עבודה מהירה בשעות שמתאימות לכם, לרבות ניקוי חלונות בקומות גבוהות.

 

מבריק החלונות - חברה לניקוי חלונות מקצועית ומנוסה.


כנס עכשיו לאתר לקריאה נוספת בנושא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב