דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להתאים את התיק המושלם ללבוש שלך? 

מאת    [ 14/08/2018 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2760 פעמים ]

כפי ששמלה מהממת משתדרגת כמה מונים כאשר משדכים לה את הנעל המושלמת כך גם תיקים לנשים מיוחדים ובעלי אמירה או נוכחות ישדרגו לך את הלוק.

כיצד לבחור נכון ? איך תדעי במה להשקיע?

מספר עצות יסייעו לך ביצירת מלתחה אופנתית!

כן כן! כפי שאת משקיעה באיפור, בעיצוב השיער, במריחת הלק ובקניית בגדים מחמיאים כך גם בניית מלתחת תיקים ישדרגו את המראה שלך מסתם לוק - ללוק מושלם ונוצץ.

היתרון בתיקים לנשים הוא שאף פעם אי אפשר שיהיה לך יותר מידי מהם… הם באים במגוון גדלים, צבעים, בדים, ומיועדים למטרות שונות. בסדר היום הקדחתני שלנו שבו אנו מנסות לדחוס הכל ולהספיק להנות מכל העולמות - כדאי שהמלתחה שלך שלך תהיה מגוונת.

עוד יתרון של תיקים לנשים הוא שאין הגדרה מדויקת למידה או גודל הוא יכול להיות קטן או גדול במידה… לא משנה אם עלית קצת במשקל... הוא תמיד יהיה במראה מושלם. לכן כדאי מצד אחד להשקיע בתיקים עמידים ויפים ומצד שני לקנות גם תיק לא מהיקרים כדי לשדרג את המלתחה עם מגוון צבעים וסגנונות.

אז במה לבחור? היכן כדאי לרכוש תיקים לנשים איכותיים?

סוד קטן…

לא כל תיק חייב להיות מחברת מותגים יקרים. לפעמים תיק מקסים שמצאת בחנות יד 2 יכול לשדרג לך את המראה פי כמה.יש אתרים שונים שבהם ניתן להזמין תיקים ולהזמין און ליין והתיקים יגיעו חיש מהר אלייך הביתה.

התיק שלך הוא אמירה! האם את רוצה לשדר מראה קלאסי או זרוק? מראה מחוייט לעבודה או מראה ספורטיבי ללימודים? לכל אחת מאיתנו במלתחה יש בגדים לסוגים שונים של יציאות אז כך גם אנו זקוקות למראה המשלים של תיקים בסגנונות שונים. לפעמים אנחנו קמות בבוקר עם הרגשה מעוכה והלבוש המתאים יכול לחולל פלאים.

כדאי גם לרכוש מספר תיקים לנשים בעלי צבעים בסיסיים המותאמים לצבעי הנעליים שלך. לשמלה שחורה, למשל, אפשר להתאים נעל עקב לבנה ותיק לבן להופעה בולטת ומושכת. לשמלה לבנה ניתן להוסיף נעליים בצבע ניוד או אדום לוהט ותיק בצבע תואם להופעה נוצצת. חשוב שלא יהיו יותר מידי צבעים בהופעה שאת בוחרת כך שאם בחרת בגד סולידי עם צבע אחד - תוכלי להתפרע בצבע התיק  אך אם לבשת ביגוד בעל הדפסים או פייטים צבעוניים הישארי עם בחירה בצבע בסיסי - כחול שחור או לבן.

את הבחירה שבחרת צריך להתאים בסגנונו למראה הכללי ולאופן הלבוש כך שכדאי כשאת קונה תיק שמוצא חן בעיניך נסי לחשוב עם אילו בגדים תוכלי ללבוש אותו. ישנן חנויות בהן מוכרים גן לבוש וגם תיקים ונעליים כך שתוכלי להתאים את המראה כבר בחנות. אקססוריז נוספים שניתן להוסיף לתיקים פשוטים ולשדרג אותם הינם מחזיקי מפתחות, מטפחות או בובות קטנות שניתן לצרף לתיק ולהפוך אותו לאישי וייחודי.

כשאת רוכשת תיק חדש - מדדי אותו בחנות. בקשי להכניס אליו את החפצים שלך ושאי אותו עלייך בחנות. הסתכלי על עצמך עם התיק וראי אם הסגנון מתאים לך והאם הוא משדר מה שאת רוצה.

עולם שלם מסתתר מאחורי תיקים לנשים

וכפי שאתם מבינות מלתחה של תיקים לנשים הוא לא עניין של מה בכך. גברים לא יבינו זאת אך אנחנו זקוקות למספר תיקים וכמובן למקום בארון עבורם…צאי ותבלי !!!

 

נועה סבג, כותבת תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב