דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האירוע שלכם יהיה מוצלח יותר עם עיצוב בלונים 

מאת    [ 14/08/2018 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1784 פעמים ]

כאשר אנחנו צריכים לערוך אירוע משלנו כמו ברית, בר מצווה וכדומה הכל משתנה, אנחנו כבר לא יודעים מי נגד מי והלחץ לארגן את כל הדברים כבד מנשוא. אין צורך להילחץ ויש צורך לזכור כי בסופו של יום יש 5 מרכיבים בסיסיים לכל אירוע והם בחירת האולם, בחירת האוכל, בחירת הדי ג'יי, בחירת הצלם ובחירת האטרקציה שתעשה את הטוויסט באירוע, אותה אטרקציה כדוגמת הפרחת יונים או עיצוב בלונים שהאורחים שלכם יזכרו וידברו עליה גם לאחר שהאירוע הסתיים. אלו היסודות של כל אירוע ולא משנה אם זו ברית, חתונה או בר מצווה, ברגע שדאגתם לכל המרכיבים הללו אתם מסודרים. אך ליתר דיוק 4 המרכיבים הראשונים הם בדרך כלל סטנדרטיים וההבדלים ביניהם לא משמעותיים למעט המחיר כמובן, האטרקציה היא המרכיב העיקרי והיא זו שיוצרת את ההבדל המשמעותי מכיוון שאם תזמינו צלם מגנטים או עיצוב בלונים הרי שזו האטרקציה שיזכרו מהאירוע שלכם. ולכן בחירת האטרקציה היא זו שחייבת את מלא תשומת הלב.

האטרקציה שתעשה את ההבדל

כאמור 4 היסודות הקבועים שהם בחירת אולם האירוע, האוכל שיוגש, המוזיקה שתושמע, והצלם שיצלם הם תמיד אותם יסודות, בסופו של יום אתם תבחרו אולם שיהיה גדול או קטן יותר, אוכל כזה או אחר, צלם ומוזיקה אבל האלמנט היחידי שתמיד משתנה ותמיד יהיה זה שיעשה את ההבדל הוא בחירת האטרקציה, גם אם תבחרו את אותה אטרקציה ל 2 אירועים שונים היא אף פעם לא תהיה אותו דבר, ובמיוחד שמדובר על עיצוב בלונים. הרי עיצוב בלונים היא האטרקציה הכי מדוברת כיום השילובים המדהימים שניתן לעשות עם בלונים הן מבחינת העיצוב הכללי לאולם והן מבחינת עיצוב אלמנטים לשולחנות האורחים. היתרון שיש עם עיצוב בלונים שניתן להתאים לכל אירוע את הסגנון הרצוי ויש אפשרויות בלתי מוגבלות לעיצוב החל מבחירת הצבעים המתאימים ועד ליצירת דמויות ואלמנטים ייעודים לאירוע לדוגמה דמויות של חתן וכלה או זרי פרחים בתוך כדים וכדומה.

עיצוב בלונים מעבר לשולחן ואולם

עיצוב בלונים לאירועים כפי שאמרנו זו אטרקציה מדהימה היכולת של אמן הבלונים ליצור שפה משותפת בין האירוע לאורחים ולצרכים שלכם היא זו שתעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח לפחות מוצלח. אבל השימוש בבלונים לא מסתיים בעיצוב קירות האולם או העמודים שלו גם עיצוב הכניסה לאולם או השולחנות אינה האטרקציה האמיתית אלא הבלונים ברחבת הריקודים הם אלו שיגרמו לכולם לקום מהכסא ולרקוד, אלו הבלונים שכולם רוצים לענות על היד כצמיד או על הראש ככתר, עיצוב בלונים לרחבת הריקודים כולל כתרים מסוגים שונים, צמידים לידיים בדמויות מיוחדות כמו תוכים, ליצנים או כל דבר שתחפצו. אמן הבלונים מביא כמות מוכנה מראש ואף מעצב תוך כדי האירוע. חשוב לזכור כי כאשר אתם בוחרים אטרקציה  לאירוע כמו עיצוב בלונים תתייעצו עם אמן הבלונים ועדכנו אותו על כמות האורחים, הגיל שלהם ומה ההעדפות שלהם על מנת שיהיו לכולם בלונים שהם אוהבים ולאף אחד לא יחסר, ובמקרה הכי גרוע תמיד ניתן ליצור עבורם במיוחד משהו שהם מבקשים בזמן אמת. אז אם אתם רוציםאירוע מוצלח,שמח וססגוני מומלץ שתבחרו בבלונים כאטרקציה באירוע שלכם.

 

נועה סבג, כותבת תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב