דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דחליל להרחקת יונים 

מאת    [ 13/08/2018 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2455 פעמים ]

  

כולנו שמענו על בעיית היונים וחלקנו גם מתמודדים איתה באופן אישי. כאשר היונים נמצאות אצלכם בבית או בעסק עליכם למצוא פתרון להרחקת יונים. בשוק ישנים מוצרים שונים אשר נועדו להרחיק את היונים. אחד המוצרים שתוכלו למצוא בשוק הוא דחליל להרחקת יונים. במאמר זה נסביר לכם מהו הדחליל להרחקת יונים ונדבר על יעילותו בהרחקת יונים.

 

דחליל במהותו הוא אמצעי מסורתי להרחקת ציפורים ובעבר נעשה בו שימוש בשדות חקלאיים. הדחליל המסורתי נועד לגרום לציפורים לחשוב שמדובר באדם העומד בשדה ועל ידי כך להרתיע את הציפורים מלהתקרב. דחליל להרחקת יונים הוא אינו דחליל בדמות אדם, הרי היונים המסתובבות בערים אינן מפחדות מבני האדם. דחליל להרחקת יונים נועד לדמות את אויביה הטבעים של היונה והם בדרך כלל עורבים וינשופים אך גם עופות דורסים אחרים יכולים להרתיע את היונים. אך על פי הניסיון דחליל של עורב משיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

ישנם גם דחלילים אשר עשויים בדמותן של יונים. מהו ההיגיון בכך אתם בוודאי שואלים. ובכן, היונה היא בעל חיים טריטוריאלי וכאשר היא מחפשת את הטריטוריה שלה ונתקלת בדחליל להרחקת יונים העשוי בדמות יונה היא עשויה לחשוב שהמקום כבר תפוס על ידי יונים אחרות ולחפש מקום אחר.

 

ישנם סוגים שונים של דחלילים להרחקת יונים ואלו המשיגים את התוצאות הטובות ביותר הם אלו אשר כוללים סטנד לתלייה, דבר היוצר תנועה עם כל משב רוח. אך שאלת השאלות היא האם דחליל להרחקת יונים אכן פותר את הבעיה?

 

דחליל להרחקת יונים - פתרון יעיל?

 

הדעות לגבי השימוש בדחליל להרחקת יונים חלוקות. יש האומרים כי לאחר זמן מסוים היונים לומדות שהדחליל אינו מהווה שום איום וחוזרות לאותם המקומות שהן כך כך אוהבות ללא שום הפרעה. דחליל להרחקת יונים יכול להביא לתוצאות אך הוא אינו נחשב לפתרון לצמיתות אלא לאמצעי עזר לצורך הרחקת יונים.

 

אז מה כן יעיל להרחקת יונים

 

אם אתם מחפשים פתרון אשר ירחיק את היונים לצמיתות מומלץ להשתמש בדוקרנים ורשתות. הדוקרנים מונעים מהיונים לשבת במקומות שהן אוהבות והרשתות מונעות מהן להיכנס לחללים בהן הן מבלות ומקננות. יונים יכולות להתרגל לדחליל להרחקת יונים אך הן אינן יכולות להתרגל לדוקרנים או לרשתות, זהו מכשול פיזי עבורן ולא משנה כמה ירצו וכמה ינסו הדוקרנים פשוט לא יאפשרו להן לשבת היכן שהן רוצות והרשתות ימנעו מהן להיכנס.

 

אם גם אתם מתמודדים עם בעיה של יונים פנו בהקדם אל המומחים להרחקת יונים. אל תחכו שאוכלוסיית היונים תגדל ותהפוך לבלתי נסבלת ואל תחכו למחלות המסוכנות אותן נושאות היונים.

לקבלת מידע נוסף לחצו בקישור הרחקת יונים

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב