קבלו 9 יתרונות לאימון מנטלי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קבלו 9 יתרונות לאימון מנטלי 

מאת    [ 05/08/2018 ]
מילים במאמר: 471   [ נצפה 233 פעמים ]

 
 

האימון המנטלי הוא משנה חיים וטומן בחובו יתרונות רבים ומגוונים.

חשוב לציין שבין לקרוא עליהם ובין להרגיש אותם על בשרכם, ישנו הבדל עצום של שמיים וארץ ! 

 

קבלו תשעה יתרונות בולטים בקצרה.


1. תהליך קצר וקולע

אורך תהליך אימון מנטלי הוא כ-3 חודשים לערך (פלוס מינוס אימון אחד או שניים, תלוי בצרכי המתאמן). בשלושת חודשי התהליך מתקיימות כ-12 פגישות בהן מתרחש תהליך שינוי תפישה משמעותי ועמוק מאוד המוביל להגשמת מטרת המתאמן. 

דווקא בשל היות האימון המנטלי קצר מועד, האדישות והשאננות נעלמים והאפקטיביות גדלה בצורה משמעותית !

 

2. ממוקד מטרה

הפגישות הראשונות הן רחבות כמה שיותר על מנת לאפשר היכרות מקיפה.

בהמשך, כעבור שבועיים שלושה בלבד, נוצר צוואר בקבוק והשיחה הולכת ומתרכזת במטרת המתאמן. 

מטרה זו מקבלת פוקוס אינטנסיבי שמטרתו מימוש עצמי !

 

 3. העצמה אישית

אחד המעכבים הנפוצים ביותר הוא חוסר בטחון והערכה עצמית נמוכה. 

האימון שם את אור הזרקורים על העוצמות, היכולות, החוזקות והכוחות של המתאמן אשר לומד על בשרו למה הוא מסוגל ועד כמה. 

תובנה חדשה זו מהווה "זריקת אדרנלין" בדרך הלאה..

  

4. בקרה

 החיים שלנו בנויים ומורכבים מהמון תחומים אותם לומד המתאמן למפות ולארגן.

לאחר מכן, מזהה המתאמן אילו תחומים מספקים אותו, אילו תחומים מאכזבים אותו ומאיזו סיבה.

בקרה עצמית היא אחלה כלי לתפוס את עצמנו בידיים ולעשות סדר בסלט שבראש !

 

 5. היכרות עצמית

המתאמן לומד להכיר את עצמו מחדש ולבצורה עמוקה מאי פעם, עפ"י הדברים החשובים לו באמת המהווים את ערכיו האישיים.  גילוי ערכים אלו הינו מתנה אמיתית לכל החיים והשתקפות המנגנון הפנימי שלנו.  מנגנון זה מסביר מה מדליק או מכבה אותנו, מה מרגיע או מעצבן אותנו ומדוע אנו פועלים כפי שאנו פועלים.

  

6. בניית חזון אישי/מקצועי

המטרה הופכת לחלק מתכנית פעולה מפורטת ומתוזמנת ובדר"כ רק לתחנת ביניים בדרך למטרת על גדולה הרבה יותר.

הוצאת התכנית לפועל ומימושה, מהווה את ראשיתה של דרך שונה חדשה ואמיצה המובילה אל הגשמה !

  

7. התגברות על קשיים !

לכל אדם ישנם קשיים המפריעים, מעכבים, מכאיבים ואף תוקעים אותו ומונעים ממנו להגשים את שאיפותיו. 

המאמן יסייע למתאמן שלו לזהות אותם, להתעמת מולם ולבסוף - להתגבר עליהם !

האימון המנטלי למעשה מציב את המתאמן מול הקשיים הגדולים ביותר שלו. 

 

 8. תמיכה ופיקוח

 המתאמן בשלב מתקדם באימון, אך בתחילת דרכו העצמאית.

המאמן שם על מנת ללוות ולפקח, להיות שם עבורו, לכוון, לתמוך ולתת כתף בכל צורך שמתעורר.

אמנם המתאמן "עלה כיתה" אך הוא עדיין זקוק למשענת.

 

9. פיתוח עצמאות

המאמן לא מעוניין במתאמן שהופך לתלותי בו ובאימון, ההיפך הוא הנכון - 

אחת המטרות המובהקות ביותר של המאמן המנטלי הוא פיתוח עצמאות אצל מתאמניו. 

ברגע שהאימון הסתיים, המתאמן יצליח להשתמש בכל הכלים שרכש על מנת לעשות זאת בעצמו !

שפיץ - אימון ויעוץ מנטלי | בספורט  |  בחיים  |  בעסקים

לקבלת שיחת יעוץ טלפונית במתנה  טלפון נייד : 0525-449-849

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב