דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי צריך קבלן חשמל ומה תפקידו 

מאת    [ 29/07/2018 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1838 פעמים ]

אנו מוקפים במכשירים חשמליים, וחיינו סובבים סביבם. אם בעבר הלא רחוק אנשים היו מסתדרים פחות או יותר בלי חשמל, כיום המציאות היא אחרת. כאשר יש הפסקת חשמל או נפילת חשמל, אנחנו מבינים כמה הוא חשוב לנו בעצם, ואנחנו רק רוצים שהוא ישוב במהרה, מפני שקשה לנו להתמודד עם הפסקת החשמל, אפילו אם היא קצרה.

לאחר המצאת החשמל, התחילו לייצר כל מיני מכשירים שונים הפועלים על ידי זרם חשמלי, והם נמצאים בכל מקום ומספקים לנו מענה נהדר לפיתוח הטכנולוגיה ולצרכים הבסיסיים שלנו בחיי היום יום. כל המכשירים שלנו מחוברים לרשת החשמלית לרוב דרך שקעים בקיר, שלוח הבקרה שלה נמצא אצלנו מחוץ לבית בארון בטיחות והוא שולט על סיפוק החשמל לביתנו. כאשר מתרחשת תקלה מסוימת באותו לוח חשמלי, אין לתקן אותה לבד ויש להיעזר בקבלן חשמל מורשה, בעל מקצוע שיוזמן למקום, יתקן את התקלה ויחזיר את החשמל ויגרום לו לפעול בצורה תקינה, וכל זאת יעשה בבטיחות ובהתאם להוראות החוק והתקנים הישראליים.

קבלני חשמל בהסמכתם, מעבר ללמידתם את המערכות השונות, אופן העבודה וההתקנה שלהם, לומדים גם תקני בטיחות ושיטות עבודה המאפשרות עבודה מול חשמל במתח גבוה שעלול להוות סכנה לאדם שאינו מוסמך. לכן בסוף לימודיהם מקבלים קבלני חשמל תעודה אותה הם יכולים להציג לכל דורש או לקוח ולהוכיח שהם האנשים המתאימים לביצוע העבודה.

ובכן, חשמל הוא דבר יעיל מאוד ואנחנו לא נוכל לדמיין את עצמינו מתנהלים ללא מכשירים חשמליים לתקופה ארוכה. לעומת זאת, חשמל הוא גם מאוד מסוכן וקבלת שוק חשמלי עלולה להרוג כל אחד ואחת מאיתנו, לשם כך חשוב להזמין קבלן חשמל מורשה, שהוא בעצם קבלן חשמל שיש לו את כל האישורים המעידים על כך שהוא באמת מקצועי ואמין ויכול לטפל בתקלה שלכם בידע ובמקצועיות וכן לתת לכם אחריות במידה וקוראת איזו תקלה.

אילו חשבתם שתוכלו לטפל באותה תקלה לבד, כדאי מאוד שלא תעשו את זה, עדיף שתזמינו קבלן חשמל שבוודאי יש לו יותר ניסיון מכם והוא ידאג לתקן את אותה התקלה בצורה טובה ובטיחותית ובכך יחסוך לכם נזק עתידי. בנוסף לכך, לאותו קבלן חשמל יש את הכלים המתאימים להתעסק עם החשמל, ואם צריך להחליף בלוח החשמל שלכם רכיב כלשהו שלא מספיק רק לתקן אותו או לסדר אותו לפרק זמן מסוים, הוא יחליף לכם אותו, ויתקין לכם אותו וכך יחסוך לכם זמן שהייתם מבזבזים אילו הייתם מתקינים את אותו רכיב מקולקל בעצמכם.

חברת רוני וגיא שירותי חשמל בע"מ עוסקת במתן שירותי תכנון, יעוץ תאורה ( חסכון באנרגיה) וביצוע פרויקטים במערכות חשמל ומתח נמוך. החברה מתמחה בין היתר בהתקנה ובתחזוקה של לוחות חשמל.


https://www.rony-guy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב