דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים - החידושים האחרונים של התחום 

מאת    [ 25/07/2018 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1983 פעמים ]

העתיד כבר כאן וכיום יותר ויותר מטופלים יכולים לעבור השתלת שיניים אצל המומחים, להשלים את השיניים החסרות בפיהם, ולהיפטר מהשימוש בשיניים תותבות למיניהן. קיימות מספר שיטות לביצוע השתלות שיניים והתחום רק הולך ומשתדרג עם הזמן. בשורות הקרובות נציג בפניכם את החידושים האחרונים של התחום, חידושים שלא רק חוסכים בעלויות, אלא גם עוזרים בשיפור אחוזי ההצלחה וחוסכים המון זמן וטירחה.

השתלת שיניים - מה עושים כשאין די עצם בלסת?

ייתכן שגם אתם כבר הגעתם לרופא השיניים שלכם וצפיתם בפניו המאוכזבות לאחר שהביט בצילומי ה- CT לסת שלכם. במידה ועצמות הלסת שלכם כבר נספגו או שיש בהן בעיה מבנית מולדת, קשה מאוד יהיה לבצע השתלת שיניים סטנדרטית בפיכם, ויש לעבור טיפולים מקדימים ארוכים ומתישים. כשאין די עצם בעצמות הלסת פשוט לא ניתן להחדיר את השתל הדנטלי בצורה בטוחה ולהיות בטוחים שלא ייגרם נזק לרקמות ולסינוסים, וגם לא בטוחים שהוא יצליח לעמוד בעומס כוחות הלעיסה. הרופא שלכם כנראה ימליץ לכם על טיפול מקדים של השתלת עצם בחניכיים, אופציה שמייקרת את עלויות הטיפול באופן ניכר.

למרבה המזל, כיום כבר ישנם חידושים מתקדמים שמאפשרים לבצע את ההשתלה באופן מהיר בכל זאת, עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר וללא צורך בהשתלת עצם. הדבר מתאפשר באמצעות שימוש בשתלים מיוחדים שרק מספר מצומצם ביותר של רופאים מומחים בישראל יודע כיצד ליישמם. הכוונה לשתלים כגון שתלי זיגומה ומירס אשר יכולים להיות מותקנים גם במצבי חסר עצם קיצוניים, כך שהלקוח חוסך לעצמו את הטיפול המקדים ובסופו של דבר זמן, עלויות והרבה עוגמות נפש.

השתלה מונחית מחשב

במהלך השתלת שיניים רופא השיניים מחדיר את השתלים הדנטאליים באמצעות מברגים כירורגיים מיוחדים וזאת לאחר אפיון מצב הלסת של המטופל וחישוב זוויות ההחדרה הנדרשות. גם הרופא המנוסה והבכיר ביותר עשוי לטעות ועל מנת להפחית את הסיכוי לטעויות ולשפר את אחוזי ההצלחה פותחה שיטה חדשה שיש להיות מודעים אליה. שיטה זו משתמשת בסד מיוחד שהוכן ע"י תוכנת מחשב פר מטופל כאשר הסד כולל את כל הפתחים הנדרשים להחדרת השתלים, בזוויות הנכונות ובמיקום המדוייק ביותר. באופן זה חופש הפעולה של הרופא יורד כך שנותר הרבה פחות מקום לטעויות אנוש. השתלת שיניים מונחית מחשב נחשבת למבוקשת ביותר ורצוי כי תבררו לגביה מראש מול הקליניקה שתתקשרו עימה.

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

בנוסף, בל נשכח את האפשרות שמוצעת רק ע"י מספר קטן מאוד של מרפאות שיניים בישראל והיא ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. לא רק לסובלים מחרדה דנטאלית אופציה זו מתאימה, אלא גם במקרה של טיפולים מורכבים דוגמת השתלת שיניים, שללא ההרדמה המלאה היו מחייבים מספר רב של ביקורים, אי נעימות רבה, בזבוז זמן ועלויות גבוהות. רבים בוחרים באופציה זו על מנת להיכנס לחדר הטיפולים, לשקוע בשינה עמוקה ולהתעורר עם פה מלא שיניים בוהקות ומתפקדות לחלוטין.

המאמר מוגש בחסות מרפאת שיניים טיפול בחיוך
www.draviram.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב