דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למי מומלץ לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה? 

מאת    [ 25/07/2018 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1830 פעמים ]

האפשרות לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הוצעה בעבר אך ורק במסגרת של בתי החולים. כיום כבר ניתן למנות מספר מרפאות שיניים פרטיות שקיבלו היתר לכך ע"י משרד הבריאות, כך שיותר ויותר מטופלים יכולים לנצל את העניין לטובתם. בשורות הקרובות נלמד למי מתאים לעבור את אותם טיפולים במסגרת של הרדמה מלאה, ועל היתרונות שהשירות מציע.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה - לטיפולים מורכבים במיוחד

ישנם מטופלים שעבורם נבנית תכנית טיפולים ארוכה ומורכבת למדי. למשל, במקרים של השתלות שיניים אצל מטופלים הסובלים מבעיות מסויימות לעיתים נדרש לבצע טיפולים מקדימים כגון עקירות, השתלות עצם, טיפולי חניכיים ועוד, כאשר כל חלק של תכנית הטיפול מחייב זמן עבודה רב. מאחר ומרבית המטופלים מתקשים מאוד לשמור על פה פתוח לאורך זמן, ניתן לפנות אל אופציית ההרדמה המלאה.

מרפאה אשר מציעה טיפולי שיניים בהרדמה מלאה תאפשר את ביצוע כל או רוב תכנית העבודה על פה המטופל בסשן יחיד שעשוי להימשך כמה שעות כאשר המטופל אינו בהכרה. באופן זה שיתוף הפעולה של המטופל אינו נדרש, ניתן לעבוד על כל הפה וע"י מספר מומחים בו זמנית ובסופו של דבר לקצר משמעותית את הזמן נטו של הטיפול כולו.

הרדמה מלאה כאשר אין ברירה

פעמים רבות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מבוצעים כאשר פשוט אין ברירה. למשל, במקרה של אדם שאינו משתף פעולה עם הרופא (ילד קטן, מבוגר תשוש נפש ודמנטי, בעל פיגור שכלי וכו') קיים הכרח לבצע את הטיפולים כאשר המטופל אינו בהכרה. כמו כן, ישנה אוכלוסיה שסובלת מרפלקס הקאה מוגבר. רפלקס זה גורם להם לתחושות בחילה קשות ולהקאה בפועל בזמן טיפולי שיניים. בזמן הרדמה מלאה הרפלקס הנ"ל מדוכא ואינו פעיל ועל כן מדובר באפשרות שהופכת את טיפולי השיניים לאפשריים עבורם.

חשוב מאוד להזכיר גם את חלק האוכלוסיה שחרד מטיפולים דנטאליים. חרדה זו באה לידי ביטוי בתחושות נפשיות ופיזיות קשות בזמן הביקור אצל רופא השיניים, דבר שבסופו של דבר גורם לדחיינות יתר בכל מה שקשור ללוחות הזמנים של טיפולי השיניים שלהם, שסובלות לעיתים רבות מהזנחה. מאחר ובמהלך טיפולי שניים בהרדמה מלאה המטופל אינו בהכרה, חוויית הטיפול אינה נתפשת בצורה שמעוררת חרדה, ועשויה לקדם בצורה משמעותית את ההגעה של אדם שכזה לקליניקה וקבלת כל הטיפולים הנדרשים עבורו.

כאמור, האפשרות להעניק טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ניתנת רק למספר מרפאות מצומצם, מרפאות מומחים בעלות מוניטין מקצועי רב. על כן רצוי מאוד לבצע סקר שוק מעמיק ולהתקשר עם אחת מהן במידה ואתם סובלים מאחת הבעיות שהוזכרו לעיל. זה יקל עליכם במידה רבה. שיהיה בהצלחה!

המאמר מוגש בחסות מרפאת שיניים טיפול בחיוך
www.draviram.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב