דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכב תפעולי - דגשי רכישה 

מאת    [ 24/07/2018 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2186 פעמים ]

רכבים תפעוליים הינם רכבים שימושייים ביותר וניתן למצוא אותם במקומות עבודה, בתי חולים, קיבוצים ועוד. רכבים אלו מאופיינים בלא מעט יתרונות דוגמת קלות תפעול מרובה והיעדר הצורך לבטח אותם בביטוח רכב או לרשום אותם במשרד הרישוי. כמובן שעל מנת ליהנות מיכולות הרכבים הללו חשוב לרכוש אותם בצורה נבונה ומושכלת ולבצע סקר שוק מעמיק. בשורות הקרובות נסקור מספר דגשים שהקפדה עליהם תשיג לכם רכב תפעולי מוצלח.

חשיבות תווי התקן

ישנן חברות רבות שמייצרות רכבים תפעוליים וניתן למצוא כאלה שמגיעים מסין, יפן, אירופה וכמובן ארה"ב. חשוב מאוד לרכוש רכב תפעולי שתווי התקן שעל פיהם הוא יוצר הם מהמחמירים ביותר וכך מבטיחים שקט נפשי ותמורה מלאה לכסף. התקנים המחמירים ביותר בתחום הם אלו האמריקאים ועל כן רכבים תפעוליים תוצרת ארה"ב מומלצים ביותר.

בדיקת עלויות האחזקה

הרכב התפעולי מתוכנן מראש כרכב שמאופיין בעלויות אחזקה נמוכות כך שבמידה ורוכשים בצורה הנכונה, כמעט ולא "מרגישים" אותו בכלל מלבד ההוצאה הראשונית לרכישתו. עלויות האחזקה מורכבות ממה שמפורט בהוראות ספר הרכב והן משתנות בין דגמים וסוגים שונים. ניתן למצוא הבדל משמעותי בהוצאות בין רכבים תפעוליים שמופעלים ע"י בנזין לבין אלו החשמליים. האפשרות החשמלית כמעט ואינה דורשת עלויות אחזקה והבלאי היחידי הוא של הבלמים והסוללה. אלו שמופעלים ע"י בנזין עשויים מעת לעת להזדקק להחלפת שמנים, מעבר לבלמים שעשויים להישחק ללא קשר. עוד חשוב לדעת כי רכב תפעולי שפועל על דלק הוא ע"פ רוב חזק יותר, אך לא ניתן להשתמש בו בתוך מבנים וזה לעומת הכלי החשמלי.

חשוב גם לציין כי נסיעה על גבי רכב תפעולי שלא בתנאי הדרך המומלצים עבורו תגרום לבלאי מואץ וקלקולים מיותרים. שימוש נכון לפי ההמלצות של היצרן יעזור לשימוש רב שנים ללא תקלות או בעיות כמצופה מכלי שכזה.

התנסות ובחירת מבנה הרכב

ישנם סוגים ודגמים רבים של רכבים תפעוליים, עם מספר שונה של מקומות ישיבה, עם או ללא גגון להגנה מפני השמש ומגשם, עם היגוי דמוי כידון או הגה, עם או ללא מתקן נשיאה מאחור ועוד. חשוב מאוד לרכוש את הרכב המתאים רק לאחר שתיבחנו אותו לעומת הצרכים שלכם ותקבלו את הייעוץ המתאים. חשוב מאוד גם "לחוש" את הרכב טרם הרכישה בנסיעת מבחן, להרגיש את נוחות המושב ונוחות הנסיעה באופן כללי כמו גם את קלות השימוש בו. ישנם יבואני רכבים תפעוליים שמציעים הדגמה על גבי הרכבים בבית הלקוח או מקום העבודה וזאת ללא התחייבות כלשהי לרכישה. שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

המאמר מוגש בחסות תלמים - מרכז הדרכות ולימודי נהיגה
www.tlamim-school.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב