דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפוחים תעשייתיים ותפקידם במבנים סגורים 

מאת    [ 22/07/2018 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2054 פעמים ]

במבנים גדולים בהם יש צורך במערכות אוורור כדוגמת חניונים, חדרי מדרגות של מגדלי מגורים או מסחר, מבני תעשייה וייצור, שירותים ציבוריים, קניונים ומרכזי קניות וכו' יש צורך במערכות אוורור גדולות במיוחד, לשם כך קיימים מפוחים תעשייתיים. מפוחים תעשייתיים הם מפוחים גדולים ועוצמתיים במיוחד המסוגלים להזרים אוויר בכמות גדולה ובמהירות שתאפשר סביבה נעימה ובטוחה להמצאות מספר גדול של אנשים בכל גודל של חלל.

אחד השימושים הנפוצים ביותר במפוחים תעשייתיים הוא במערכת הגנה לפינוי עשן במקרה שריפה. בכל מבנה גדול בו פורצת שריפה אחת הסכנות הגדולות ביותר והסכנה לה חשופים המספר הגדול ביותר של אנשים היא שאיפת עשן. כדי למנוע שאיפת עשן, במקרה בו פורצת שריפה המערכת מתריעה למפוחים תעשייתיים להיכנס לפעולה ואלה מתחילים בשאיבה מהירה וחזקה במיוחד של העשן מהחדר החוצה ומאפשרים המלטות בטוחה ואפשרות לאנשים הנמלטים מהמבנה לצאת מבלי להיות חשופים לסכנת חנק או נזקי שאיפת עשן.

גם בחניונים סגורים כדוגמת חניונים תת-קרקעיים או חניונים עיליים יש צורך במפוחים תעשייתיים לפתרון של מספר בעיות. הבעיה הראשונה בחלל סגור המכיל כמות גדולה של רכבים מונעים היא המצאות גז ה-CO. הפח מן החד חמצני, אשר נפלט מרכבים ממונעים עלול לגרום להרעלה בריכוזים גבוהים. לכן יש צורך בגלאי CO שיתריע למפוחים תעשייתיים ואלה יחלו בפעולה של פינוי האוויר מהחלל והזרמת אוויר חדש ונקי פנימה. בכך תרד רמת ה-CO ותתאפשר המצאות בטוחה במרחב. בעיה נוספת בחניה היא החום. החום הנפלט מן הרכב נאגר בחלל וכתוצאה מכך החום בחנייה עלול להגיע לטמפרטורות גבוהות ביותר. מערכת מיזוג לא תספיק במקרה הזה. תהייה חייבת להיות נוכחות ופעולה של מפוחים תעשייתיים אשר יזרימו את האוויר החם החוצה ויזרימו פנימה אוויר קריר ונעים בו אנשים יוכלו להימצא בבטחה.

ישנם מגוון רחב נוסף של שימושים למפוחים תעשייתיים ובעצם בכל מקום בו יש צורך בתחלופה והזרמה של אוויר נקי קיים צורך במפוחים תעשייתיים. גם במרכזי קניות גדולים, קניונים, מבני משרדים, וכו' יש צורך בתחלופה של אוויר נקי לנשימה וכאן כמובן נכנס תפקידם של מפוחים תעשייתיים. המפוחים מפוזרים בכל המבנה בהתאם לתכנית ולסוג ואופי המבנה ומחוברים לצינורות ואו תעלות אוורור על פי הצורך.

במבני תעשייה יימצאו מפוחים תעשייתיים עוצמתיים במיוחד הפועלים באופן רציף. כדי לאפשר עבודה של אנשים ובכלל המצאות של אנשים בקרבה למחלקות ייצור או כל תעשייה המייצרת גזים, ריחות או חומרים מסוכנים או לא נעימים לנשימה יש להתקין מפוחים הפועלים באופן רציף ומזרימים אוויר נקי באופן קבוע על מנת לאפשר את המצאות האנשים בסביבה נעימה ונקיה.

מטלפרס פתרונות חכמים מגוון רחב של מערכות אוורור ופינוי עשןתוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח


metalpressmart.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב