דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך הובלת פריט בודד להובלה זולה 

מאת    [ 22/07/2018 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2099 פעמים ]

מי מחליט אם ההובלה היא זולה ואיך אנחנו כלקוחות נדע שאנחנו לא משלמים מחירים מופקעים. אז קודם לכן כמו בכל עסקה אחרת שנרצה לבצע, גם בהובלות של דירות או של פריטים קטנים אנחנו מחויבים לעשות סקר שוק.

ניתן למצא הובלות זולות , המגוון של חברות הובלה המציעות את השירותים שלהם במחירים סבירים תוך שמירה על מקצועיות הוא רחב. אבל, ביחד עם זאת אנחנו צריכים להיזהר מהובלות זולות מידיי.

למה הכוונה?, נסביר, מכיוון שיש מבחר גדול של סוגי הובלות וחברות רבות לצד אנשים פרטיים מציעים לנו שרותי הובלות במחירים זולים יותר או זולים פחות. אבל, אם נבחר חברת הובלה רק בגלל שהיא זולה, אנחנו מסכנים את עצמנו ואת הרכוש שלנו בכניסה לחוויה לא נעימה של הובלה פשוטה שהופכת למורכבת.

אז כאשר מדברים עם  חברת הובלות או אדם פרטי אנחנו נרצה לדעת בנוסף למחיר האם יש לחברת ההובלות את הציוד המתאים להוביל את הפריט שלנו או את הפריטים במקרה של הובלה שהיא קצת יותר גדולה (לפעמים המוביל צריך להביא איתו אדם נוסף כשאר מדובר בפריט מיוחד, או אפילו שני מובילים נוספים שיעזרו לו בהובלות של מספר פריטים).

לכן, קיימת חשיבות רבה להעברת המידע המלא עוד בשיחת הטלפון עם המובילאנחנו עוד נרצה לבדוק אם חברה זו מבצעת הובלות שנחשבות  להובלות זולות באזור בו אנחנו מתגוררים. כי לפעמים מה שנחשב  "זול" ופשוט באשקלון תהייה הובלה יקרה יותר ומורכבת יותר באזור תל אביב או בת ים הצפופים.

עדיין אנחנו לא נרצה לשלם כסף נוסף על ההובלה רק כי אנחנו מתגוררים באזור צפוף אוכלוסין. כן, יש חברות הובלה לא יקרות בדיוק כמו שיש אותם חברות בפריפריה. אנחנו רק צריכים לעשות סקר שוק ולא לקבל כל מחיר שמציעים לנו כמובן מאליו.

לסיכום, נאמר כיהובלות זולות הם שרות שקיים וכל מה שנותר לנו כצרכנים המחפשים לעשות זה, לבדוק, לשאול, להשוות מחירים ולהבין מול מי אנחנו עובדים והאם הוא מתאים לביצוע ההובלה לה אנחנו נדרשים. כי, נכון שהמחיר הוא חשוב ונכון שנרצה למצא את ההובלה הזולה ביותר באזורנו.

אבל! לא פחות חשוב מזה היא רמת המקצועיות של המוביל, האיכות וההתאמה של ציוד ההובלה שלו לפריטים שלנו יש להוביל. כן, גם אם זה רק פריט אחד. אף אחד לא רוצה לראות את הספה שלו עפה באמצע כביש האיילון רק כי הוא חיפש הובלה זולה ושילם זול מידיי.

מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:0505-495536




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב