דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם שלם ומלא שצריך להכיר ולהבין אותו בשם הובלות קטנות 

מאת    [ 10/07/2018 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1814 פעמים ]

לפני זמן לא רב ביצענו רכישה של מכונת כביסה לבית החדש של הילד הסטודנט שלנו. בחנות הסבירה לנו המוכרת שנוכל לקבל את מכונת הכביסה ישירות אל הדירה של הילד בעזרת המובילים שלהם או שנוכל להחליט להזמין הובלה קטנה ממוביל פרטי בעצמנו. מכוון שאת מכונת הכביסה ניתן היה לקבל רק לאחר מספר ימים בכל מקרה, שאלנו למחיר ההובלה באמצעות החנות וביקשנו להחזיר תשובה לאחר שנבדוק את מחירי ההובלה הקטנה באזור המרכז בעצמנו.

מסתבר שהובלות קטנות הם עולם שלם ומלא שצריך להכיר אותו ולהבין את המושגים שלו. בתחילה חיפשנו שירותי הובלה באתרי האינטרנט השונים וגילינו שלמושג "הובלות קטנות" יש משמעויות רבות. אז ראשית יש הבדל מהותי בין הובלת פריט אחד לבין הובלת מספר פריטים. אנחנו חשבנו שמושג זה מתייחסות למוצר אחד בלבד, מתברר שהוא מתייחסות גם למספר פריטים ומשתמשים בהם בעיקר סטודנטים שעוברים מדירה אחת לאחרת באזור המרכז.

העברת פריט אחד יהיו זולות יותר מהעברת של מספר פריטים, כמובן. הציוד הנדרש הוא שונה. עבור מספר פריטים יוציאו חברות ההובלות משאית בינונית בעוד שניתן למצא חברות ומובילים שיש ברשותם טנדר קטן לשם הובלת פריט אחד.הובלה קטנה הוא שרות מאוד נפוץ בארץ, לכן תוכלו למצא אנשים רבים שמציעים לכם את השרות שלהם. לפני שאתם מתחייבים אל מול מוביל כזה או אחר, תבדקו שאותו מוביל יכול לבצע הובלה ושיש לו את הציוד המתאים לכך.

הובלת פריט בודד, לרוב כדאי להאיר לחנות לבצע, זאת בגלל האחריות על המוצר. מצד שני, אם יש לכם הובלה של פריט אחד מבית אחד לאחר, השרות יתאים לכם בדיוק.

לאחר שהחלטתם מי הוא אותו מוביל שבחרתם שיעשה עבורכם את ההובלה. חשוב להסביר למוביל את ההרכב המדויק של הפריטים שהוא יידע לבוא עם הציוד הנכון.

נכון שהובלת ספה ממקום למקום היא נחשבת להובלת פריט קטן, אבל אם הספה שלנו היא באורך של שני מטר על שלושה ועשוי מבד קטיפה אנגלי מהמאה השש עשרה. כדאי שנציין זאת באוזני המוביל כדי שיידע להיערך בהתאם. באופן כללי בעת הזמנה של הובלה, רצוי שנספק למוביל את המידע המלא על ההובלה ולא נשאיר דברים ליד הגורל. לפעמים המוביל צריך להביא איתו אדם נוסף כשאר מדובר בפריט בודד, או אפילו שני מובילים נוספים שיעזרו לו. לכן, קיימת חשיבות רבה להעברת המידע המלא עוד בשיחת הטלפון עם המוביל. גם אם בעיננו אנחנו מתייחסים להובלת פריט קטן או מספר פריטים קטנים כמשהו פשוט שלא מצריך משאבים רבים.

מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:0505-495536 או באיימיל :href="mailto:students.moving.jony@gmail.com" target="_blank" data-tooltip="?? ??????? Google" students.moving.jony@gmail.com">data-tooltip-position="top">students.moving.jony@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב