דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לבחור בצילום בת מצווה מקצועי? 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 713   [ נצפה 1994 פעמים ]

האם כדאי לבחור בצילום מקצועי לבת המצווה – או שאפשר לצלם את האירוע לבד? על מה חשוב להקפיד בעת בחירה בשירותי צילום מקצועיים לבת מצווה, כדי שיספקו את התמונות האיכותיות להם כלת האירוע זכאית? ומה מבדיל צילום בת מצווה מכל צילום בוק אחר?

הילדה שלך הופכת לאשה קטנה מול העיניים שלך. היא הגיעה לגיל שהפך כל כך משמעותי וסמלי לבנות ישראליות ויהודיות בארץ וברחבי העולם. צילום בת המצווה הוא חוויה מדהימה ומיוחדת וכמובן בלתי נשכחת עבור כל ילדה בגיל שתיים עשרה והוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה המרגשת הצפויה לה ומסמלת התחלה של מסע חדש בחיים.

להלן השיקולים שיעזרו לך להחליט האם אכן כדאי לבחור בשירותי צילום מקצועיים, או שביכולתך להסתפק בצילום עצמי:

ראשית - מהי המטרה?

כולנו יכולים לצלם תמונות בשביל ההנאה ולדפדף בהם אח"כ במסך הטלפון. אבל באירועים ושמחות - תמונות נועדו בדרך כלל לשרת מטרה ספציפית. ניתן כמובן לצלם את בת המצווה עם הטלפון הסלולרי או עם המצלמה הביתית, אך כל מי שניסה להדפיס אלבום תמונות שצולמו באמצעים חובבניים יודע שאם הרעיון הוא ליצור אלבום שאפשר להתגאות בו - התוצאה של צילום עצמאי לאו דווקא תשרת מטרה זו.

אחרי הכל, צילום בת המצווה הוא פרויקט שבו כל תשומת הלב מרוכזת בילדה ואם הוא נעשה במקצועיות - בסופו של התהליך מתקבל בוק מדהים שאותו היא תשמח להראות לחברות שלה וכמובן לשמור כמזכרת יפה לכל החיים. כמו כן, התמונות שצולמו במהלך היום מוקרנות לרוב במהלך חגיגת הבת מצווה המרגשת ולעיתים קרובות גם משמשות חלק בהזמנה לאירוע ושיקולים אלו צריכים להילקח בחשבון.

שנית - האם ברצונך ליצור חוויה של פעם בחיים?

כמעט כל ילדה חולמת על הרגע בו יגיע מועד בת המצווה שלה. חלק גדול במיוחד מהחלום שלה קשור לבוק הבת מצווה בה היא זוכה ליום שכולו שלה מלא חוויות ההופך אותה לנסיכה אמיתית ומאפשר לה להתאפר, לעשות תסרוקת מיוחדת, להתלבש בתלבושות שונות ובעיקר ליהנות מכל רגע ורגע.

אם גם הילדה שלך רוצה בחוויה זו, אזי לפני צילום בת מצווה, נפגשות הצלמת וכלת בת המצווה לשיחה ותיאום ציפיות כשכלת בת המצווה מספרת על העדפותיה, אהבותיה, תחביביה ואת הדרך בה דמיינה את בוק בת המצווה שלה, כך, ניתן להגשים את כל החלומות של כלת בת המצווה ולהפוך את היום שלה ליום קסום באמת, כשהצילומים יכולים להתרחש בסטודיו, שפת הים, בטבע או בכל מקום שבו היא מעדיפה להפוך דוגמנית ליום אחד ולהתמסר באהבה למצלמה.

שלישית – האם ברצונך לנצל את ההזדמנות לצילום בוק מקצועי?

בין אם מדובר על צילום בוק לצורך הגשתו לסוכנות דוגמנים או שחקנים, צילום בוק לצרכים אישיים או צילום בוק בת מצווה, אין ספק כי מדובר בצילומים מקצועיים באיכות הגבוהה ביותר המתחילים בצילום בלוקיישנים שונים ומסתיימים בעריכה מוקפדת של תוכנות מתקדמות וזאת על מנת לקבל את התוצרים הטובים ביותר. בוק טוב חייב לכלול צילומי פנים וגוף בזוויות שונות, תאורה שונה והעמדה שונה על מנת ליצור מגוון תמונות גדול המציג את המצולם בצורות שונות וגורם למתבונן בתמונות להיות סקרן, להתפעל ולרצות להכיר את המצולם טוב יותר. כשמדובר על צרכים מקצועיים, בוק מקצועי טוב מכריע לעתים קרובות בין קבלה לבין דחייה.

אם ברצונך לנצל את ההזדמנות כדי ליצור בוק מקצועי שילווה את בתך גם במבחני קבלה או לתצוגה מקצועית, חשוב שלא להתבלבל ולזכור כי יש לשלב בין הצורך המקצועי לבין השאיפות של כלת בת המצווה. על מנת שיום הצילום יהפוך לבוק מקצועי וגם לחוויה שתיזכר לכל החיים, אפשר להקפיד על כך שהיום המיוחד יהיה כולו שלה כשהיא בוחרת את המיקום שעליו היא חולמת בין אם מדובר על חצר הבית, החדר שלה, שפת הים, יער, עיר סואנת או פארק ירוק. איפור, סידור שיער והלבשה הוא חלק בלתי נפרד מהיום הזה שיסתיים בבוקר בת מצווה יפהפה ומלא קסם – וינפיק תוצר מקצועי שאפשר להגיש לכל מבחן קבלה.

ולבסוף - טיפ נוסף בנוגע ליצירת לבוק מושלם

כשמדובר בצילום בת מצווה – לא חובה להשתולל עם הלוקיישן - תמונות בת מצווה מושלמות יכולות להיות מצולמות גם בסטודיו. צילום סטודיו מאפשר לך להגיע לתמונות ברמות המקצועיות הגבוהות ביותר. כולל את כל הכלים כדי להדגיש את הנקודות הכי טובות של המצולם ומאפשר ליצור כל אווירה שרוצים להעביר בתמונה. יתרונותיו של צילום סטודיו עוברים לכל אורך יום הצילומים וגם לאחר שהמצלמות כבות והצלמת ניגשת לעריכת התמונות. צילום סטודיו מאפשר שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות, להתאים תאורה נכונה ולשלוט בכל האלמנטים. צילום סטודיו מתאים למגוון רחב של צרכים אישיים בין אם מדובר על בוק בת מצווה, תמונות לפני חתונה, תמונות משפחתיות, בוק שחקנים, צילום פורטרט ועוד.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב