דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על ניסור יהלום בבטון 

מאת    [ 04/07/2018 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1802 פעמים ]

עבודות ניסור בבטון נעשות על מנת לבצע שינויים ותיקונים בתוך בטון שהתקשה. יש צורך במקדח יהלום איכותי ובצוות מנוסה שיידע לבצע עבודה מהירה, איכותית ובעיקר בטוחה

אומרים שהיהלום הוא החבר הטוב ביותר של נשים, ואפשר להבין למה. היהלום הוא חומר מרהיב ביופיו שבדרך כלל מגיע עם תכשיטים כמו צמידים, שרשראות, עגילים וכמובן, טבעות נישואים. מעבר ליופי יוצא הדופן של היהלום, הוא ידוע גם כחומר החזק ביותר בטבע, ולכן, יש לו שימושים שישמעו לאנשים מעט משונים.

השימוש הנפוץ ביותר ביהלומים הוא כמובן לנוי וליופי מפני שמדובר בחומר יפה מאוד למראה שנמכר במחירים גבוהים מאוד ונחשב למוצר יוקרתי ואקסקלוסיבי, אך אנשי מקצוע רבים בתחום הבנייה והנדל"ן יודעים שהיהלום בא לידי שימוש גם לעבודות קשות דוגמת ניסור וקידוח בטון. העבודות הללו לא יכולות להתבצע עם מקדחים רגילים, אלא רק עם העוצמות הבלתי נתפסות של מקדחי יהלום.

הבטון, כידוע, הוא החומר החזק והדומיננטי בכל אתר בנייה והוא מהווה את הבסיס של מרבית המבנים שנבנים בעת המודרנית. בטון נחשב לחומר חזק במיוחד, ובצדק, אך גם אותו אפשר לעצב מחדש, בעזרת אותם מקדחי יהלום רבי עוצמה. ביצוע שינוי מכל סוג בבטון נעשים באמצעות מקדח יהלום איכותי שמופעל על ידי צוות מנוסה ובעל ידע מתאים.

לבצע הפרדה

חשוב מאוד להפריד בין ניסור יהלום לבין קידוח יהלום, מפני שאלו סוגי עבודה שונים מאוד בתכלית. ניסור יהלום מבוצע כאשר רוצים לבצע תיקונים ושפצורים קטנים בבטון. למשל, כאשר רוצים לייצר תעלת אוורור, נישות או עיטורים מיוחדים בתוך הבטון עצמו. העבודה נעשית עם מקדח קטן יחסית, וכמות לא גדולה של אנשי צוות.

מנגד, קידוח יהלום היא עבודה מאסיבית יותר. יש צורך במקדח עצום וכמות גדולה של אנשי צוות כדי לבצע נקבים גדולים, למשל למטרת ייצור של דלתות או חלונות. הדקויות הללו חשובות מאוד ואפשר להיעזר בהם כדי למצוא את הצוות המתאים ולשלם את המחיר ההוגן.

סקר שוק הוא חשוב מאוד בהזמנת איש מקצוע לניסור וקידוח בטון. אנו רואים המון שלטים של קידוח וניסור בטון ברחובות, אך אין זה אומר שאלו הם אנשי המקצוע הטובים ביותר. צריך לוודא שהצוות עובד לפי כל ההנחיות, ושיש לו את הניסיון המתאים לביצוע עבודות בסדר גודל ספציפי. יש לבקש תיקי עבודות ואישורים עוד לפני שמתחילים לעבוד והעדיפות היא גם לייצר מסגרת זמן לביצוע העבודה, כדי למנוע התפזרות והוצאות נוספות של כספים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב