דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ לפני משכנתא: כמה עולה ייעוץ משכנתאות? 

מאת    [ 04/07/2018 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1731 פעמים ]

רכישת דירה היא ההוצאה הפיננסית המרכזית והגדולה בחיי משפחה ממוצעת בישראל, אליה נלווים דמי התיווך, שיפוצים במקרה הצורך וגם המשכנתא, המהווה אף היא הוצאה כלכלית רבת משמעות העתידה ללוות אותנו לאורך חלק ניכר מחיינו. היות וכך, רבים מוצאים עצמם מוותרים על שירותיו של יועץ משכנתאות מתוך תחושה שהדירה וכל הנלווה אליה הובילו לדי והותר הוצאות. אז כמה יעלה לכם ייעוץ משכנתאות והאם כדאי למתוח מעט יותר את גבול היכולת במטרה לחסוך בעלויות המשכנתא?

ייעוץ משכנתאות - כמה זה עולה?

התשובה, כמו בכל תחום צרכני אחר שאינו מפוקח רגולטורית היא, כצפוי: תלוי. גרף המחירים מתחיל ב – 3,000 שקלים וצפוי להגיע עד ל- 8,000 שקלים. הצעות נמוכות באופן משמעותי או גבוהות באופן משמעותי, יעידו, לרוב, על יועץ משכנתאות שאיננו מנוסה הגובה תעריף מוזל שאינו תואם את מחירי השוק בניסיון להשיג לקוחות או על יועץ משכנתאות הדורש תעריף מופרז ללא סיבה מוצדקת. זאת ועוד, חברות ייעוץ גדולות יציעו לרוב מחירים נוחים יותר בהשוואה ליועצי משכנתאות פרטיים.

חשוב לציין, כי כאשר מדובר בתיקי משכנתא מורכבים במיוחד, תעריף שירותי הייעוץ יהיה גם הוא גבוה יותר בהתאמה. ובכלל, חשוב לדעת, כי גובה תעריפי שירותיו של יועץ משכנתאות לאו דווקא מעידים בהכרח על איכות שירותיו ועל היקף שירותיו, כך שחשוב להתרשם מיועץ המשכנתאות עצמו ולא רק ממחירון השירותים.

כמה כסף עשוי לחסוך לכם ייעוץ משכנתאות מקצועי?

ההתלבטות בנוגע לשכירת שירותי יועץ משכנתאות הינה אבסורדית, ברובם הגדול של המקרים, שכן הרווח שעתיד ייעוץ משכנתאות ממוקד ומקצועי לייצר, עולה עשרת מונים על שכרו של יועץ המשכנתאות. יועץ משכנתא מיומן המעניק ללקוחותיו שירות מקיף, החל בבניית תמהיל משכנתא אופטימלי, עבור בהשוואת הצעות של מספר בנקים וכלה בניהול משא ומתן מול הבנק במטרה להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוח, יחסוך לכם בטווח הרחוק עשרות אלפי שקלים בעלויות המשכנתא!

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

בתחום המשכנתאות, הניסיון עושה את ההבדל. ככל שיועץ המשכנתאות המציע את שירותיו יהיה מנוסה יותר, סביר להניח שהיכרותו עם המערכת הבנקאית בכלל ועם מסלולי המשכנתאות השונים בפרט, הינה מעמיקה ורחבה יותר ומאפשרת לו לתכנן באופן מקצועי ויסודי את תמהיל המשכנתא האופטימלי המותאם באופן מושלם ליכולותיכם הפיננסיות בהווה ובעתיד. יתירה מכך, לחברות ייעוץ משכנתאות גדולות, המנהלות תיקי משכנתאות בהיקפים גדולים מול הבנקים, היכולת לספק ללקוחותיהן, בדרך כלל, הצעות תחרותיות ומשתלמות יותר בין אם מדובר בנטילת משכנתא חדשה או מיחזור משכנתא.

URL פרסום דיגיטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב