דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג באמצעות כנסים עסקיים 

מאת    [ 03/07/2018 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1770 פעמים ]

כנסים עסקיים יכולים לשמש למיתוג וחיזוק המותג של חברה בעיני לקוחות פוטנציאליים וקיימים, וכן שותפים ואפילו עובדי החברה עצמם. הפקת כנס עסקי מאפשרת לחברה להשיג את החשיפה הרצויה לה, תוך הצגת התדמית הנכונה בפני האנשים הנכונים. בדומה לפעולות בערוצי השיווק השונים, הפקת כנס עסקי צריכה להיעשות לאחר הגדרה מדויקת של התדמית והמסרים שהחברה רוצה להעביר, כמו גם הגדרת מטרות ויעדים.

 

המיתוג באירוע מתחיל למעשה עוד לפני יום האירוע עצמו, בחומרי השיווק והפרסום שלו. בין אם מדובר על פרסום באמצעים דוגמת עיתונות מודפסת ואלקטרונית, טלוויזיה ורדיו, בניוזלטר או ברחבי רשת האינטרנט, יש להציג קו אחיד בהתאם למיתוג שנקבע.

 

בחירת מקום לכנס צריכה להיעשות תוך מחשבה על אלו, בכדי להבטיח שהוא יאפשר השגת המטרות שהוגדרו בצורה הטובה ביותר. מרכז כנסים, כפי שניתן להשתמע משמו, מיועד לאירוח כנסים ולכן יהיה האופציה המתבקשת. מרכזי כנסים מציעים מספר אולמות כנסים כמו גם חללים פתוחים רחבים, כך שניתן לקיים סוגים שונים של פעילויות כמו קבלת פנים ומינגלינג, הרצאות וסדנאות, פאנלים ועוד, וכמובן לערוך מספר פעילויות במקביל.

 

בחירה במרכז כנסים מכובד המצויד בכל התשתיות והשירותים הדרושים לניהול מקצועי ויעיל של הכנס, וכזה אותו ניתן לעצב בהתאם לצרכים, ייתן את המענה הטוב ביותר לכנס עסקי, שכן יעניק לתדמית החברה פן יוקרתי. מעבר לכך, בעזרת קונספט עיצובי ייחודי יהיה ניתן לחזק את המותג, בין אם הרצון הוא לשדר מקצועיות, חדשנות, קלילות, הומור או כל מאפיין אחר. מבחינה זו, חשוב לוודא שהמקום ניתן לעיצוב בהתאם לחזון שלכם. כמו כן, חשוב לוודא שעבור כל פעילות ייבחר אולם כנסים מתאים, על פי מספר האנשים הצפויים להשתתף בה ואופי הפעילות.

 

הקו המיתוגי שנבחר צריך לבוא לידי ביטוי בכנס בהזדמנויות ובאופנים שונים. שילוט, בין אם מדובר על שילוט מסורתי או הקרנה, צריך להופיע באולמות ובחללים השונים. כבר עם הגעת המשתתפים לכנס, ניתן להציג אלמנטים ממותגים כבר בכניסה למרכז הכנסים, ובעמדות ההרשמה, שיש לראות בהן מעבר לשלב לוגיסטי. גם לאחר מכן, בכל נקודות המגע עם משתתפי הכנס, יש להציג את המותג באופן בולט. לדוגמה, אנשי הצוות של האירוע שתפקידם לקבל את המשתתפים ולספק הכוונה צריכים ללבוש חולצות ממותגות. במידה ומחולקים למשתתפים חומרים עיוניים ו/או מתנות, עליהם כמובן להיות ממותגים.

 

תכני הכנס עצמם גם הם צריכים להתאים לקו המיתוגי, וכמובן שיהיו חלק בלתי נפרד מהרושם שיעבור למשתתפי האירוע, ולכן יש לבחור בקפידה הן את התכנים עצמם והן את המרצים והמנחים שיעבירו אותו.

 

אם כן, מיתוג באמצעות כנס מתחיל בשלב הראשוני של גיבוש התדמית והמסרים הרצויים. לאחר שלב קריטי זה, כל יתר האלמנטים בכנס צריכים לחבור יחד כדי לתמוך בהם ולהבליט אותם.

מרכז כנסים וואהל סנטר מציע מגוון אולמות כנסים וחללים, כולל אודיטוריום מפואר המכיל עד 800 איש. מושלם למחפשים מקום לאירוע עסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב