דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוקרנים להרחקת יונים 

מאת    [ 30/06/2018 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1794 פעמים ]

 

כולנו מכירים את היונים שנוהגות להתגודד על גגות רעפים, מרפסות, מזגנים, מסתורי כביסה ומקומות אחרים אשר נראים אטרקטיביים בעיני היונים. וכאשר היונים מתגודדות הן יוצרות מפגע תברואתי ואסתטי. דוקרנים להרחקת יונים נועדו לתת פתרון לבעיה זו, לפעמים באמצעות פתרון משלב רשתות ליונים יחדיו עם דוקרנים. הדוקרנים להרחקת יונים עושים דבר פשוט, הם הופכים את אותן המשטחים, כמו המזגן, למקום שהיונים פשוט לא יכולות לשבת עליו. כאשר המשטח מכוסה בדוקרנים היונה פשוט לא מוצאת מקום לשבת ותחפש מקום אחר.

וזה לא פוגע ביונים?

למרות שהיונים מהוות מטרד ומפיצות מחלות בקרב בני האדם, הדברתן היא אינה פעולה רצויה ויש להרחיקן בצורה הומנית. דוקרנים היא מילה מפחידה היוצרת אצל רבים רושם כאילו מדובר בפתרון הגורם לפגיעה פיזית ביונה. דוקרנים אינם פוגעים ביונים, הם פשוט מונעים מהיונים לשבת במקומות שבהן הן מפריעות. היונים מחפשות מקומות אחרים כאשר הן בריאות ושלמות. דוקרנים להרחקת יונים מעניקים פתרון הומני לבעיית היוני

דוקרנים להרחקת יונים – פתרון קבוע

בעזרת דוקרנים להרחקת יונים ניתן להיפטר מהיונים אחת ולתמיד. אין מדובר בפתרון שעליו יש לחזור באופן תקופתי, כמו במקרה של הגברת מכרסמים או הדברת מקקים. יש להתקין את הדוקרנים פעם אחת והם מספקים פתרון קבוע לשנים ארוכות.

דוקרנים להרחקת יונים עשויים פלדלת אל חלד, דבר המעניק להם עמידות לאורך שנים. הם עמידים בפני קרינת השמש, הלחות והגשם. את הדוקרנים יש לקבע אל המשטח וישנן דרכים שונות לעשות זאת, החל מהברגה ועד שימוש בדבקים שונים. כל תהליך ההתקנה של הדוקרנים הוא תהליך פשוט ומהיר, פרט חשוב המוזיל לכם את העלויות.

דוקרנים להרחקת יונים תוכלו למצוא בבתים פרטיים, בנייני דירות, משרדים ומקומות ציבוריים. לא תמיד שמים לב אליהם, אך אם תפקחו היטב את העיניים תוכלו להבחין שזהו פתרון נפוץ ומקובל. רבים בוחרים בפתרון זה מכיוון שהוא יעיל, זול ואינו פוגע ביונים.

החשיבות של הרחקת יונים

הרחקת יונים מאזורי המגורים יכולה להיות עניין של חיים ומוות. היונים נושאות מחלות רבות אשר עלולות להדביק את בני האדם. בסביבת המחיה של היונים ישנה נוכחות גדולה של בקטריות מסוכנות הגורמות למחלות מסוגים שונים. בנוסף למחלות מדובר גם במראה לא נעים וריח רע. חשוב להרחיק את היונים מביתנו ומהמקומות בהם גרים בני האדם על מנת להימנע מאותן המחלות המועברות על ידי יונים.

בעזרת דוקרנים תוכלו להרחיק את היונים מסביבת המגורים שלכם וכל זאת מבלי לפגוע ביונים. אם גם אתם סובלים מבעיה של יונים, התקשרו אלינו מייד והזמינו דוקרנים להרחקת יונים. ישנם מספר סוגים של דוקרנים המשתנים בעיקר ברוחבם, חשוב להתאים למשטח המיועד את סוג הדוקרנים המתאים על מנת לכסות אותו בצורה הנכונה אשר לא תאפשר ליונים להגיע.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב