דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גאדג'טים ומתנות לעובדים 

מאת    [ 29/06/2018 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2469 פעמים ]

גאדג'טים וחידושים טכנולוגיים

מתנה לעובדים עם לוגו חברה קשה מאוד לבחור אבל גאדג'טים זה עולם ומלואו שיש לבחור ממנו את המוצר הטוב ביותר שיהיה הכי שימושי ויעיל לעובדים, מתנה שיאהבו אותה בסופו של דבר... גאדג'טים חדשים מגיעים לישראל מדי שבוע וצריך לקלוע ולהיות מהירים מאוד בבחירה של המוצר, לרוב גאדג'טים הם טרנדים שגם הם לפעמים נגמרים תוך חודש-חודשיים.

לעיתים גאדג'טים הם טרנד ארוך מאוד ולפעמים הם עונתיים כמו מטריה הפוכה, נעלי בית מחממות, מחצלת חוף ועוד... הבחירה של המוצר צריכה להיות רלוונטית מאוד לארוע, רלוונטית ושימושית לעובדים לטווח הקצר או לטווח הארוך. גאדג'טים שימושיים יכולים להיות גם מתנה למשרד כמו מטען טעינה אלחוטית וגם יכול להיות מוצר מפנק לקיץ מתנה למשפחה של העובד.

חשוב מאוד לחפש גאדג'טים חדישים ומחוץ לקופסא, מוצרים שהם עם רמת טכנולוגיה חדישה או מוצרים שהם טרנדים בעולם והלקוחות או העובדים שלכם היו שמחים מאוד לקבל לפני כולם, גאדג'טים חדישים נכנסים לישראל מדי חודש וכדאי מאוד לדבר עם הספקים והיבואנים של מוצרים כאלה ולהשאר מעודכן לגביי המלאי, לכמויות גדולות מומלץ מאוד לשריין את הכמות לתאריך הארוע או הכנס של החברה.

גאדג'טים או פטנטים חדשים מהעולם, מוצרים של מעצבי מוצר מאירופה או במיוחד מישראל הם מוצרים מוגמרים שבאיכות טובה ומגיעים במארז מהודר, מחיר לכמויות גדולות לעיתים יכול להיות כמעט זהה למוצרים סינים הנמצאים בשוק בישראל. להזמנת כמויות גדולות יש לבקש מהספק או מהיבואן דוגמא אחת לבדיקה לראות שהמוצר תקין ולא פגום. אלמנט הזמן הוא מכריע לפעמים באופן קבלת המוצר הממותג, באופן בחירת המוצר, לחץ הספק של המוצר למיתוג ואופן אריזתו. מחשבה שקולה יותר לבחירת המוצר וזמן אספקה לפי לוח זמנים חשוב מאוד לתהליך זה.

מיתוג מוצרים


לרוב ניתן לבצע מיתוג על גבי כל הגאדג'טים בעיקר על משטח ישר, להוזלת עלויות מומלץ מאוד לבצע מיתוג על גביי המוצר עד 2 צבעים בלבד למוצרים קשיחים. הדפסה על גביי מוצרים אלו מתבצעת בהדפסת טמפון - כל תוספת צבע נוסף למיתוג מייקרת את עלויות המוצר ובמיתוג כמות גדולה העלויות משתנות כמובן. מיתוג גאדג'טים כאלו עד 2 צבעים של לוגו החברה יכול לעלות בין 6-5 ש"ח לכל מוצר, תוספת שהיא לא כל כך משמעותית

מיתוג על גביי גאדגטים

כאמור ישנן אפשרויות שונות למיתוג וכמו כן גם במיקומים ובגדלים שונים, גאדג'טים מגיעים בדרך כלל באריזה מהודרת שגם אותה ניתן למתג ובכך עלול להוזיל עלויות, אך פחות יעיל לפרסום וקידום מיתוג החברה. 

 

 

 

 

מחוץ לקופסא חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים קמעונאים ייחודים תוך שימוש בתהליכים אסטרטגיים, מערכות לניהול ומיקור המונים לצורך יצירת מוצרי עיצוב חדשניים הפותרים בעיות יום-יומיות.https://www.out-of-the-box.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב