דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות הגדולים שבהזרקת חומצה היאלורונית 

מאת    [ 18/06/2018 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2684 פעמים ]

הקוסמטיקה הטבעית תופסת תאוצה ובראשיתה הזרקה של חומצה היאלורונית, שמתגברת את חומצת ההיאלורון, שנמצא בגוף של כולנו ואחראי על תחלופת התאים בעור הפנים ובשפתיים

טיפולים קוסמטיים הם מאוד פופולאריים היום בניגוד לעבר וגם קהל היעד הוא נרחב הרבה יותר. אם בעבר רק נשים מבוגרות ועשירות היו מבצעות את הטיפולים הללו, כיום הם פונים לכולם – גם גברים, גם נשים, גם צעירים וגם מבוגרים. בנוגע למחירים, גם בנושא הזה יש שיפור וכל ההליך הוא הרבה יותר נגיש לאדם הממוצע.

יש המון סוגים של טיפולים אפקטיביים כיום, חלקם פולשניים יותר וחלקם פולשניים פחות, ובכל מקרה, כל אחד יכול למצוא את הטיפול המתאים לו. יש אנשים שמעדיפים תוצאות מהירות לכסף שהם משלמים והם אלו אשר ילכו לטיפולים בעזרת החומרים הכימיים והלא טבעיים, אך יש אלטרנטיבה מעניינת מאוד בדמות הליכים טבעיים, אך איטיים יותר.

פופולארי ובריא

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר כיום הוא טיפול בעזרת חומצה היאלורונית אשר מיושמת על עור הפנים והשפתיים. חומצה היאלורונית מבוססת בעצם על חומר הנקרא היאלורון, שנמצא בגוף של כולנו. החומר אחראי על חידוש והחלפת התאים באזור הפנים והשפתיים, וכשאנחנו צעירים, הוא פעיל מאוד וגורם לעור חלק ושפתיים מלאות, אך כל זה משתנה כשאנחנו מתבגרים.

בגילאים המבוגרים יותר, כמות החומצה ההיאלורונית בגוף יורדת בצורה משמעותית, מה שגורם לקמטים בפנים ולהצטמקות השפתיים. אלו כמה מהסממנים הבולטים ביותר לזקנה ואנשים רוצים להילחם בתופעה הזו ולהיראות צעירים לנצח. כיום, אפשר להזריק חומצה היאלורונות לאזור הפנים ולקבל פנים חלקות ושפתיים אדמדמות ומלאות.

רופאים מומחים

החומר המוזרק מחליף למעשה את ההיאלורון הטבעי ומתחיל לעבוד באופן מיידי. התאים בעור הפנים מתחלפים וכל ההליך הוא נוח ונעים מאוד ובעיקר בריא. הסכנה הכי גדולה בכל התהליך הלא טבעיים קשורה לנזק הנוצר בעקבות שימוש בחומרים כימיים. השילוב של חומרים כמו בוטוקס עם המרכיבים שקיימים בגוף שלנו הוא לא טוב, והעדיפות היא תמיד לחומרים טבעיים ובריאים יותר.

יש כיום מקבץ של רופאים קוסמטיים המבצעים את הזרקת החומצה ההיאלורונית ולמרות שמדובר בחומר טבעי, עדיף לבצע את ההזרקה אצל רופאים אשר התמחו בעניין, ויודעים כיצד וכמה להזריק על מנת להשיג את המטרה, מבלי לגרום נזקים לפציינטים. תהליך הזרקת החומצה ההיאלורונית הוא יחסית נעים ופשוט ולכן, אנשים רבים מעדיפים אותו על פני בוטוקס, במה שנראה כמו תחילתה של מהפכה גדולה מאוד בשוק הקוסמטיקה הישראלית.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב