לקט תשובות בנוגע להליכה במיוחד עבורך
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

לקט תשובות בנוגע להליכה במיוחד עבורך 

מאת    [ 13/06/2018 ]
מילים במאמר: 415   [ נצפה 454 פעמים ]

 
 

אחת הפעילויות הגופנית היותר פופולריות כיום זוהי כמובן ההליכה, וזאת מפאת מספר דברים: זה זמין, נוח, קל, לא מצריך התארגנות מיוחדת או ציוד מסוים, והכי חשוב זה תורם בהמון מישורים לגוף האדם.

בכתבה הבאה, הכנתי עבורך מספר תשובות לשאלות נפוצות, אותן אני נשאלת מידי יום והחלטתי כי הגיע הזמן שלך לקבל הסברים נכונים ומדויקים אשר יעשו לך סדר בכל הנושא, כמו כן בסיומה של הכתבה קיים קישור למאגר שאלות נוספת בנושא הזה היכול אולי לעניין אותך, אז אם בא לך תכנסי לקישור למטה.

האם הליכה מחטבת את הגוף?

תשובה: ההליכה אכן תורמת לפקטור השריפה הקלורית ומעודדת הוצאת אנרגיה מהגוף, והנחת היסוד אומרת כי האקט עצמו של הליכה שורף קלוריות ומכאן מסייע בחיטוב ובהרזיה. אבל חשוב לשים לב, כי רק הליכה שלעצמה בלבד לא מחטבת את הגוף, אלא זה צריך לבוא בקורלציה יחד עם אכילה מוקפדת ובריאה ובשילוב תרגילי כושר עיצוב הגוף.

כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות הליכה?

תשובה: קשה לתת תשובה סופית בנושא, כי קיימים המון פרמטרים המשתנים בין אדם לאדם ועל כן לתת תשובה וודאית 100% זה קצת קשה. אבל ההמלצה היא לעשות הליכה במידת האפשר, זאת אומרת אם את יכולה לעשות 2 הליכות בשבוע בחצי שנה הקרובה בשל מחסור בזמן, ואילו לאחר חצי שנה את יכולה לעשות 4 הליכות בשבוע זה מהמם. הממוצע בישראל, עמוד על 3 הליכות בשבוע לכל אדם, ואם את יכולה לעמוד בסטטיסטיקה הזאת אז כל הכבוד לך.

מה הליכה עושה לגוף?

תשובה: משחררת אנדורפינים, מזרימה דם, משפרת את קצב הלב ותפוקתו, מרחיבה את כלי הדם, מסייעת כנגד תחלואת מחלות (כמו: כולסטרול, שומנים בדם), גורמת לניתוק מחיי היומיום, עשויה לשפר את הנשימה, תורמת לשריפת שומנים, ועוזרת לחטב את הגוף במובנים מסוימים.

האם מומלץ לעשות הליכה אחרי האוכל?

תשובה: את יכולה בהחלט לנסות זאת, כמובן תלוי מה אכלת לפני? מהי הכמות? וכמה זמן לפני ההליכה? קיימים מזונות מסוימים הגורמים "לתחושת כבדות" לכן הימנעי מלעשות הליכה אחרי ארוחות כבדות וגדולות, אלא תאכלי משהו קליל ותצאי להליכה בריאה ונעימה.

האם צריך לאכול אחרי הליכה?

תשובה: עדיף מאוד שכן תאכלי אחרי הליכה, כי הגוף "בזבז" אנרגיה והוא צריך "לטעון מחדש את המצברים שלו" ואת זה ניתן לעשות בעזרת אוכל. אם את לא רעבה כל כך, תכניסי משהו קטן ובריא לגופך זה ההמלצה שלנו ואל תלכי לישון על בטן ריקה.

לסיכום, אני ממליצה לך להרבות בהליכות ככל הניתן כי הליכה כן מחטבת את הגוף בסופו של דבר, משום שההגיון הבריא אומר כי אדם שעשה הליכה יותר מודע לעצמו ומכאן יהיה מודע יותר לכמות האוכל הנכנסת לגופו.

שמי רוית אייזנשטיין, אני מאמנת כושר אישית בירושלים, המתמחה בהרזיה ובעיצוב הגוף. ובמקביל עובדת כקואצ'רית לאורח חיים בריא ומאוזן

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב