דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקט תשובות בנוגע להליכה במיוחד עבורך 

מאת    [ 13/06/2018 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2206 פעמים ]

אחת הפעילויות הגופנית היותר פופולריות כיום זוהי כמובן ההליכה, וזאת מפאת מספר דברים: זה זמין, נוח, קל, לא מצריך התארגנות מיוחדת או ציוד מסוים, והכי חשוב זה תורם בהמון מישורים לגוף האדם.

בכתבה הבאה, הכנתי עבורך מספר תשובות לשאלות נפוצות, אותן אני נשאלת מידי יום והחלטתי כי הגיע הזמן שלך לקבל הסברים נכונים ומדויקים אשר יעשו לך סדר בכל הנושא, כמו כן בסיומה של הכתבה קיים קישור למאגר שאלות נוספת בנושא הזה היכול אולי לעניין אותך, אז אם בא לך תכנסי לקישור למטה.

האם הליכה מחטבת את הגוף?

תשובה: ההליכה אכן תורמת לפקטור השריפה הקלורית ומעודדת הוצאת אנרגיה מהגוף, והנחת היסוד אומרת כי האקט עצמו של הליכה שורף קלוריות ומכאן מסייע בחיטוב ובהרזיה. אבל חשוב לשים לב, כי רק הליכה שלעצמה בלבד לא מחטבת את הגוף, אלא זה צריך לבוא בקורלציה יחד עם אכילה מוקפדת ובריאה ובשילוב תרגילי כושר עיצוב הגוף.

כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות הליכה?

תשובה: קשה לתת תשובה סופית בנושא, כי קיימים המון פרמטרים המשתנים בין אדם לאדם ועל כן לתת תשובה וודאית 100% זה קצת קשה. אבל ההמלצה היא לעשות הליכה במידת האפשר, זאת אומרת אם את יכולה לעשות 2 הליכות בשבוע בחצי שנה הקרובה בשל מחסור בזמן, ואילו לאחר חצי שנה את יכולה לעשות 4 הליכות בשבוע זה מהמם. הממוצע בישראל, עמוד על 3 הליכות בשבוע לכל אדם, ואם את יכולה לעמוד בסטטיסטיקה הזאת אז כל הכבוד לך.

מה הליכה עושה לגוף?

תשובה: משחררת אנדורפינים, מזרימה דם, משפרת את קצב הלב ותפוקתו, מרחיבה את כלי הדם, מסייעת כנגד תחלואת מחלות (כמו: כולסטרול, שומנים בדם), גורמת לניתוק מחיי היומיום, עשויה לשפר את הנשימה, תורמת לשריפת שומנים, ועוזרת לחטב את הגוף במובנים מסוימים.

האם מומלץ לעשות הליכה אחרי האוכל?

תשובה: את יכולה בהחלט לנסות זאת, כמובן תלוי מה אכלת לפני? מהי הכמות? וכמה זמן לפני ההליכה? קיימים מזונות מסוימים הגורמים "לתחושת כבדות" לכן הימנעי מלעשות הליכה אחרי ארוחות כבדות וגדולות, אלא תאכלי משהו קליל ותצאי להליכה בריאה ונעימה.

האם צריך לאכול אחרי הליכה?

תשובה: עדיף מאוד שכן תאכלי אחרי הליכה, כי הגוף "בזבז" אנרגיה והוא צריך "לטעון מחדש את המצברים שלו" ואת זה ניתן לעשות בעזרת אוכל. אם את לא רעבה כל כך, תכניסי משהו קטן ובריא לגופך זה ההמלצה שלנו ואל תלכי לישון על בטן ריקה.

לסיכום, אני ממליצה לך להרבות בהליכות ככל הניתן כי הליכה כן מחטבת את הגוף בסופו של דבר, משום שההגיון הבריא אומר כי אדם שעשה הליכה יותר מודע לעצמו ומכאן יהיה מודע יותר לכמות האוכל הנכנסת לגופו.

שמי רוית אייזנשטיין, אני מאמנת כושר אישית בירושלים, המתמחה בהרזיה ובעיצוב הגוף. ובמקביל עובדת כקואצ'רית לאורח חיים בריא ומאוזן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב