בישראל כמו בישראל, יש הרבה היצע ופחות מדי ביקוש. מה שנותן לכם, הלקוחות את הזכות לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם וגם את היכולת לעשות כך.
מבחינתנו, אנשי המקצוע? עלינו להיות הטובים ביותר, המקצועיים ביותר והאדיבים ביותר עבורכם, כדי שתמשיכו לבחור בנו.
בקיצור, אנחנו מאמינים שזה מצב שבו שני הצדדים מנצחים, אם יש להם את הכלים והידע לעשות זאת.
אתחיל בעניין המקצועי:
מנקה חלונות אמור להיות מודע לציוד העבודה לו. לדאוג שהוא עובד עם חומרי הניקוי האיכותיים ביותר ועם ציוד תקין לעבודה.
אמנה לכם את רשימת הציוד בקצרה:
• מוט טלסקופי בגדלים המשתנים
• מגב חלון אגרונומי
• שמפו מיוחד המיועד לחלונות בלבד (ברוב הפעמים , יהיה עשוי סיליקון)
• מרטיב חלון משולב
אז איך תדעו שהבחירה שעשיתם היא הטובה ביותר?
ברגע שתדעו לשאול את השאלות הנכונות מתוך ידע, כך תוכלו לדעת קצת יותר על איכות הבנאדם שבחרתם.
אבל לפני השאלות, חשוב מאוד לציין בשיחת הטלפון את הפירוט המלא של השירות שאתם מצפים לקבל. תארו את דירתכם במלואה:
מספר חלונות בכל חדר, ציינו האם מדובר בחלונות הזזה או חלונות נפתחים כלפי פנים / חוץ, במידה ויש סוג זכוכית מסוים, כדאי לציין זאת. ישנן זכוכיות המקבלות התייחסות שונה בזמן הניקוי ואל תשכחו לציין האם יש רשתות בבית.
באופן כללי, כדי להימנע מאי הבנות כדאי לתת פרטים על הדירה וליידע את איש המקצוע לגבי הציפיות שלכם.
אחרי שביצעתם את השלב הזה, פה מגיע "המבחן" של מנקה החלונות הפוטנציאלי.
נסו לברר את סוג ההתמחות של מנקה החלונות, איפה הוא רגיל לעבוד, בבתים פרטיים, דירות או משרדים. חשוב לדעת זאת מהסיבה שכל חלל מקבל התייחסות שונה בגישת הניקוי.
אם בדירות הדגש הוא זהירות בהוצאת החלונות מהמסילה והחזרתם למקום, דגש הניקוי במשרדים יכול להיות שונה לחלוטין. בגלל זה חשוב מאוד לדעת איזה סוג של ניסיון יש לאיש המקצוע אתו אתם מדברים.
נסו לברר את שיטת העבודה
מגיע לכם לשכור את שירותיו של איש המקצוע ולקבל במילה אחת: שקט, אין דבר נפלא מזה.
כדי להגיע לשם, נסו להבין את סדר העבודה באופן כללי. לא, אין כוונה שתבקשו מאיש המקצוע ללמד אתכם לעבוד. אנו מעוניינים שתקבלו קצת רקע על העבודה.
נסו להבין בין השורות האם מדובר בסדר עבודה נכון עם עמידה תקינה בזמנים, ללא התעסקות בזוטות.
באופן כללי, בדקו את סבלנותו של איש המקצוע לשאלות שלכם, רק כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. תמיד תזכרו שהאחריות היא קודם כל שלנו, אנשי המקצוע, לבצע את העבודה הטובה ביותר ולתת את השירות הטוב ביותר עבורכם כדי להפוך אתכם ללקוחות חוזרים ובכך לפתח את העסק שלנו.
אסכם מאמר זה במשפט אחד פשוט: מקצועיות, עבודה קשה ושירות אדיב = ניצחון ללקוח ולאיש המקצוע.