כתיבה שיווקית ללקוחות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית ללקוחות 

מאת    [ 08/06/2018 ]
מילים במאמר: 385   [ נצפה 153 פעמים ]

 
 

כתיבה שיווקית היא אחת מסוגי הכתיבה המובילים אשר נמצא בכל עסק. מדובר על כתיבה קלילה ושיווקית אשר ניתן לשווק דרכה בקלות רבה את שירותים או מוצרים של החברה. היא פונה לרוב לסוג קהל לקוחות שאנו מתמקדים בו ומציעה לו את מוצריה או שירותיה, כאשר היא משתמשת בטריק פשוט באמצעות משפט מחץ שיווקי שלא כל לקוח מודע אליה, וכך למעשה הלקוח לא יודע שהוא קורא תוכן שיווקי ומשאיר את פרטיו בהמשך.

הכתיבה השיווקית בשונה מסוגי כתיבות אחרות כוללת חשיבה מחוץ לקופסא אשר כוללת רעיונות מקוריים ושונים שטרם השתמשו בהם, תוך כדי כך עטיפת את התוכן השיווקי במילים ומשפטים המניעים לפעולה כלפי אותו קהל לקוחות פוטנציאלי.

במה חושב להתמקד בכתיבה השיווקית? כתיבה שיווקית טובה תכלול את המרכיבים הבאים: חשיבה מחוץ לקופסא, ניסוח נכון של המילים ובחירת ערוץ תקשורת נכון לפרסום המתאים לסוג קהל הלקוחות. מרכיבי הכתיבה השיווקית כוללים:

חשיבה מחוץ לקופסא ולהיות כמה שיותר יצירתיים– ישנם לא מעט עסקים אשר להם שירותים ומוצרים שונים והם צריכים לשווק אותם יום יום. הדרך צריכה להיות יצירתית שונה מחברות אחרות, זה יכול להיות באופן וירטואלי, שילוט חוצות, פרסום בעיתון, או קמפיין בפייסבוק, כך שכל תלוי בתקציב שלך ועד כמה אתה יצירתי.

ניסוח נכון ושיווקי אשר מעיד על מקצועיות- ניסוח נכון ושיווקי הוא אחד מאבני היסוד של שיווק נכון. ככל שננסח את התוכן שיווקי ובצורה אפקטיבית יותר כך נעביר את המסר לקהל גדול יות, מעבר לכך ניסוח נכון ושיווקי מעיד על מקצועיות החברה ורוב האנשים מחפשים מעבר לכתיבה גם מקצועיות וקבלות בשטח.

בחירת ערוץ התקשורת הנכון לפרסום הכתיבה- בתום הכתיבה השיווקית, חשוב לבחור בערוץ תקשורת נכון על מנת לשווק את הרעיון שאנו רוצים להעביר. ערוצי התוכן יכולים להיות פרסום קמפיין ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, גוגל פלוס, לינקדין ועוד. או בערוצי העיתונות האחרים כגון: כתבה בעיתון יומי גדול או מקומי, שילוט חוצות, פרסומת ברדיו וכו'. בחירת ערוץ התקשורת תלוי בקהל היעד אליו אנו רוצים להעביר את המסר, וכן תקציב. אם מדובר על חברה צעירה אשר רוב פעילותה ברשתות החברתיות נפרסם את השירות או המוצר שלהם בקמפיין ברשתות הוירטואליות, ואם מדובר על חברה שאין לה תקציב גדול וקהל היעד שלה מבוגר יותר נפנה לפרסום בעיתון. כך שיש להתאים את סוג השירות או המוצר אל קהל היעד וכן את התקציב העומד לרשותה.

אם אתם רוצים תוכן שיווקי אשר יניע את הלקוחות שלכם לפעולה, אתם חייבים לבחור בחברה שמתמחה בתחום זה. במירב כתיבה ושיווק תקבלו התאמה מלאה של התוכן לצרכיכם העיסקיים וכן לקהל הלקוחות שלכם.

מירב כותבת תוכן והבעלים של חברת " מירב" כתיבת תוכן http://meravh.co.il/, merav273@gmail.com ,050-5952075


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב