מאמרי קידום -המאמרים שאתה חייב לעסק שלך
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאמרי קידום -המאמרים שאתה חייב לעסק שלך 

מאת    [ 08/06/2018 ]
מילים במאמר: 392   [ נצפה 485 פעמים ]

 
 

מאמרי קידום הם מאמרי חובה אצל כל אתר אינטרנט עסקי בין אם הוא קטן, בינוני או גדול.  מאמרי הקידום נועדו לבעלי העסק על מנת לקדם את מוצרו או שירותיו דרך ביטויים שונים אשר מופיעים לאורך כל המאמר. המאמרים קלילים בגובה העיניים, ומספקים את כל המידע שהלקוח צריך לדעת על המוצר או השירות שהוא מעוניין בו.

ככל שנכתוב יותר מאמרי קידום ונעלה לאתר שלנו, כך יהיו לאתר שלנו יותר כניסות ואם הזמן גוגל יזהה את האתר כאתר פעיל ואקטיבי אשר לקוחות אוהבים להיכנס אליו, ואם הזמן האתר יהיה מדורג בדירוג גבוה בקידום האורגני, מה שיביא לנו יותר כניסה של לקוחות ולידים.

על מנת לכתוב מאמרי קידום אפקטיביים שיביאו לכם עוד לקוחות, אתם צריכים להתאים את התוכן לשירותים או המוצרים שאתם משווקים. כך שאם אתם לדוגמא עסק למזגנים, אתם לא תכתבו על נושאים שלא קשורים לתחום שלכם כמו: מאווררים עם טיימר, מאווררים על עמוד וכו'. אלא אם אתם תתאימו את סוג השירות שלכם ללקוחות שלכם, כך תתאימו ללקוחות שלכם מזגנים שמתאימים לצריכים האישיים שלהם.

חשוב מאוד להתאים את תוכן המסר במאמרי קידום, וזאת על מנת שהם יענו על צורכי העסק ושירותיו או מוצריו והכי חשוב שימשכו לקוחות לקרוא את המאמרים. לכן אם החלטתם לכתוב בעצמכם מאמרי קידום או לקחת איש תוכן לכתיבת מאמרי קידום, חשוב שהתוכן יהיה קריא, ברור,מעניין ללא שגיאות כתיב עם נתונים מדויקים על המוצר או השירות שאתם כותבים עליו את המאמר, כי רק תכנים איכותיים ומעניינים גורמים בסופו של דבר ללקוח להתעניין ואף לרכוש מכם מוצר או שירות.

עוד דבר שחשוב מאוד לקידום האתר שלכם זה מאמרים אינפורמטיבים שנותנים ערך לגולש, מאמרים איכותיים ושגוגל אוהב הם מאמרים אשר  נעים בין 400- 500 מילה, וע"י גוגל נחשבים למאמרים איכותיים ובעלי תוכן רב לעומת מאמרים של 250 מילה ופחות. ככל שתעלו כמה שיותר מאמרי קידום בנושאים שונים, כך גוגל יבקר באתר שלכם ויתן לכם יותר נקודות טובות וידרג את האתר שלכם גבוה יותר.

אל תתפשרו על כתיבה בינונית וזולה, לכו על כתיבה איכותית ומעניינת שמעבירה את המסר לצד השני, וגורמת לו בסופו של דבר לרכוש מכם את המוצר או השירות שהוא רוצה ולא מהמתחרים שלכם. 

כדאי לכם להשקיע כמה שקלים יותר על מאמרים איכותיים מאשר מאמרים זולים שלא יקדמו לכם את האתר. לכן שאתם מחפשים חברת כתיבת תכנים או כותב תכנים פרילאנסר אל תלכו על הזול ביותר, אלא תמיד חפשו את האמצע. כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לקדם את האתר, ולא סתם עוד מאמרים שלא עושים כלום לקידום.

 

מירב כותבת תוכן והבעלים של חברת " מירב" כתיבת תוכן http://meravh.co.il/, merav273@gmail.com ,050-5952075


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב