שיווק באמצעות ראיון לתקשורת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באמצעות ראיון לתקשורת 

מאת    [ 05/06/2018 ]
מילים במאמר: 371   [ נצפה 575 פעמים ]

 
 

בימי הדיגיטל והאינטרנט אנחנו לפעמים שוכחים שיש שיטות שיווק ישנות ומוצלחות שליוו עשרות אלפי עסקים ופוליטיקאים ברמה המוניציפלית או הארצית. מדובר כמובן בחשיפה בעיתונות המקומית, אם זה במהדורה מודפסת או דיגיטלית. הדרך לכך מתחילה בכתיבת ראיון צבע, אך לא תמיד תוכלו לעשות זאת מכמה סיבות. הראשונה היא כמובן שלא כל העיתונים המקומיים הם מקצועיים, לעיתים מדובר בחוברות פרסום צבעוניות עם תוכן מועט ולעיתים מדובר בעלויות כבדות. אם לוקחים בחשבון את הזמן שכתב או עורך העיתון ישקיע בכם ואת מספר המילים שהוא יכתוב לאחר מכן - והאם בכלל יתייחס למה שחשוב לכם - מדובר בהשקעה גדולה עם אפשרות גדולה שתפסידו מכך בסופו של דבר.

ניתן היום לפנות לחברות מקצועיות עם רקע בתחום העיתונות שיכולות לראיין אתכם ולכתוב את כתבת המגזין תוך שימת דגש על מה שחשוב לכם וכמובן עם הבלטת הנושאים שהייתם רוצים שהקוראים יחשפו להם. כשאתם פונים לחברה מקצועית יש בונוס נוסף - הכתבה אינה בלעדית לעיתון אחד ותוכלו לשווק אותה לכמה עיתונים מקומיים וגם לאתרי אינטרנט שונים על מנת להשיג מקסימום חשיפה במינימום השקעה. כל עיתון או אתר אינטרנט מעוניין לקבל תוכן בחינם, ואם זה תוכן איכותי אז בכלל מדובר במציאה משמעותית.

המאמר למעשה צריך להיות בצורה של ראיון - כותרת ראשית, כותרת משנה, הקדמה משמעותית בעלת מספר רב של מילים, שאלות ותשובות עם הפסקה באמצע לשינוי נושא (ניתן לעשות זאת מספר פעמים) ושאלות ותשובות לסיום. כמובן שהמאמר צריך להכיל לפחות 1500 מילים ולהיות כתוב בצורה משכנעת וחיובית עם פיסוק וניקוד נכון (כתבים ועורכים "שונאים" לבצע עריכה למאמר שהם מקבלים בדואר האלקטרוני) וכמובן כפי שציינתי, להכיל את הנושאים החשובים ביותר בתוך המאמר בצורה שתפעל בתת מודע של הקורא.

בראיון מותאם אישית שכזה תוכלו לבקש מהמראיין, שכמובן מחובר אליכם בקשר עסקי, להדגיש את האישיות שלכם, את המוצרים שלכם או השירותים שאתם מעניקים והם יקבלו דגש גדול יותר. הדרך לליבם של הלקוחות או המצביעים הוא בעזרת חיבה ורגש, עליכם ליצור מערכת יחסים בעזרת הכתבה שממנה תוכלו לגייס את הקוראים ולשבות את ליבם. אין ספק שתוכלו לכתוב מאמר פשוט של שאלה-תשובה בעצמכם, אך בעזרת ידע וניסיון מקצועי תוכלו להגיע עד לרמה של כתבת צבע כפי שקראתם במגזינים של העיתונות הארצית עם הקדמה, ציטוטים וסיומת. מדובר בקידום משמעותי לעסק שלכם שבמבחן הזמן יהיה זול יותר מקידום בפייסבוק או בגוגל, במיוחד אם אתם פונים לקהל יעד ספציפי כגון תושבי העיר או האזור שאתם גרים בו.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,

כתוב - אומנות המילה הכתובה
http://www.katuv.co.il | 055-9222320 | katuvcoil@gmail.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב