דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות ראיון לתקשורת 

מאת    [ 05/06/2018 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2079 פעמים ]

בימי הדיגיטל והאינטרנט אנחנו לפעמים שוכחים שיש שיטות שיווק ישנות ומוצלחות שליוו עשרות אלפי עסקים ופוליטיקאים ברמה המוניציפלית או הארצית. מדובר כמובן בחשיפה בעיתונות המקומית, אם זה במהדורה מודפסת או דיגיטלית. הדרך לכך מתחילה בכתיבת ראיון צבע, אך לא תמיד תוכלו לעשות זאת מכמה סיבות. הראשונה היא כמובן שלא כל העיתונים המקומיים הם מקצועיים, לעיתים מדובר בחוברות פרסום צבעוניות עם תוכן מועט ולעיתים מדובר בעלויות כבדות. אם לוקחים בחשבון את הזמן שכתב או עורך העיתון ישקיע בכם ואת מספר המילים שהוא יכתוב לאחר מכן - והאם בכלל יתייחס למה שחשוב לכם - מדובר בהשקעה גדולה עם אפשרות גדולה שתפסידו מכך בסופו של דבר.

ניתן היום לפנות לחברות מקצועיות עם רקע בתחום העיתונות שיכולות לראיין אתכם ולכתוב את כתבת המגזין תוך שימת דגש על מה שחשוב לכם וכמובן עם הבלטת הנושאים שהייתם רוצים שהקוראים יחשפו להם. כשאתם פונים לחברה מקצועית יש בונוס נוסף - הכתבה אינה בלעדית לעיתון אחד ותוכלו לשווק אותה לכמה עיתונים מקומיים וגם לאתרי אינטרנט שונים על מנת להשיג מקסימום חשיפה במינימום השקעה. כל עיתון או אתר אינטרנט מעוניין לקבל תוכן בחינם, ואם זה תוכן איכותי אז בכלל מדובר במציאה משמעותית.

המאמר למעשה צריך להיות בצורה של ראיון - כותרת ראשית, כותרת משנה, הקדמה משמעותית בעלת מספר רב של מילים, שאלות ותשובות עם הפסקה באמצע לשינוי נושא (ניתן לעשות זאת מספר פעמים) ושאלות ותשובות לסיום. כמובן שהמאמר צריך להכיל לפחות 1500 מילים ולהיות כתוב בצורה משכנעת וחיובית עם פיסוק וניקוד נכון (כתבים ועורכים "שונאים" לבצע עריכה למאמר שהם מקבלים בדואר האלקטרוני) וכמובן כפי שציינתי, להכיל את הנושאים החשובים ביותר בתוך המאמר בצורה שתפעל בתת מודע של הקורא.

בראיון מותאם אישית שכזה תוכלו לבקש מהמראיין, שכמובן מחובר אליכם בקשר עסקי, להדגיש את האישיות שלכם, את המוצרים שלכם או השירותים שאתם מעניקים והם יקבלו דגש גדול יותר. הדרך לליבם של הלקוחות או המצביעים הוא בעזרת חיבה ורגש, עליכם ליצור מערכת יחסים בעזרת הכתבה שממנה תוכלו לגייס את הקוראים ולשבות את ליבם. אין ספק שתוכלו לכתוב מאמר פשוט של שאלה-תשובה בעצמכם, אך בעזרת ידע וניסיון מקצועי תוכלו להגיע עד לרמה של כתבת צבע כפי שקראתם במגזינים של העיתונות הארצית עם הקדמה, ציטוטים וסיומת. מדובר בקידום משמעותי לעסק שלכם שבמבחן הזמן יהיה זול יותר מקידום בפייסבוק או בגוגל, במיוחד אם אתם פונים לקהל יעד ספציפי כגון תושבי העיר או האזור שאתם גרים בו.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,

כתוב - אומנות המילה הכתובה
http://www.katuv.co.il | 055-9222320 | katuvcoil@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב