דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרושם הראשוני של העסק- ניקיון! 

מאת    [ 24/05/2018 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1049 פעמים ]

רושם ראשוני נחשב! כולנו יודעים שקשה להתנער מרושם ראשוני ולרוב הוא אינו משתנה. במפגש עם אדם חדש נמצא שהדברים שמשפיעים על רושם ראשוני הם הבעת פנים, יציבה, לבוש, שפת גוף, סגנון דיבור ועוד.

ומה עם הרושם הראשוני של מקום העבודה או המשרד? שאלה זו טוומנת בחובה השלכות רבות, ולכן מומלץ  לשאול את עצמנו את השאלות האלו, ולשים לב לדברים הבאים כשאנו מגיעים לעבודה יום יום;

1. כפי שאנו משליכים הופעה חיצונית על אמינות ועל כישרון של אדם כך אנו משליכים גם את המראה של סביבת העבודה על תכונות האופי והכישורים שלו. כשמדובר בפגישה עסקית המתקיימת במשרד של אחד הצדדים והם אינם מכירים מספיק טוב, עיצוב החלל והניקיון שלו יכולים להשפיע על סגירת או נפילת עסקה ועל המשך יחסים עתידיים.

 2. היכנס דרך הדלת הקדמית של המשרד שלך והבט סביב כדי להבין מה ניתן לראות בבירור מן הפתח של המשרד. עשה זאת באופן יומיומי, כיוון ששותפים עסקיים או לקוחות המבקרים במשרד שלך יקדישו לכך עוד יותר תשומת לב ממך. בנוסף, בדוק האם יש מידע סודי החשוף על שולחנות או משטחי עבודה? האם יש עומס בחפצים? האם יש קופסאות ריקות בשטחים פתוחים? האם החלל מרגיש ידידותי, מזמין, חם ונקי?

 3. יש חברות הבוחרות להעסיק עובד אחד אשר הניקיון הוא בתחום אחריותו, אך מבחינת ניקיון המשרד מומלץ להעסיק חברת ניקיון מקצועית קבועה וזאת כתלות בכמות שעות הניקיון שהמשרד זקוק לו. כאשר שוכרים שירות בתחום זה דבר ראשון מביאים בחשבון את דרישות המקום וצרכי הניקיון היומיומיים. בנוסף, מתחייבים לזמני עבודה קבועים.

4. היתרון בחברת ניקיון המתמחה בשוק המוסדי הוא שהחברה אחראית לסיפוק עובדים בזמנים ובנפחי עבודה שונים. גמישות זו מאפשרת חיסכון במשאבים של העסק שלך. אם אין צורך בעשרים-שלושים שעות ניקיון בשבוע, יותר הגיוני להשתמש בשירותים של חברת ניקיון.

 5. בנוסף, חברות מקצועיות בתחום אחראיות על הכשרת העובדים והדבר פוטר את העסק מבזבוז משאבים יקרים. לעתים, לעובדים בעסק יש ניסיון בניקוי מחסנים אך אין להם ניסיון בניקוי משרדים ויש צורך להכשיר אותם עם קבלתם לחברה. מעבר לכך יש הבדלים בין הצרכים של כל משרד ומשרד ולכן יש צורך להכשיר את העובד כדי להגיע לרמת ביצוע משביעת רצון. חברת  מנןסה מסירה עול זה מהעסק שלך בכך שהיא דואגת להכשרה ולכל הפרטים הקטנים האחרים.

 6. שימוש בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית חוסכת מהעסק השקעה בתהליכי גיוס ופיטורים. ניתן לקרוא ביקורות ולשמוע חוות דעת על חברות שונות וכך בעצם לקבל את כל האינפורמציה מראש, מה שלא תמיד אפשרי עם אדם פרטי. ניתן לבדוק את קורות החיים של המועסק וההמלצות שלו, אך עדיין, בהעסקתו יש סיכון גדול יותר מאשר בשכירת שירותים של חברה מקצועית ובעלת המלצות ממאות עסקים מרוצים.

 

הרושם הראשוני שאתם בעלי העסק משדרים מתגבש בשבריר שנייה ויכול להימשך לכל החיים. הפכו את הרושם הראשון שלכם למקצועי וחיובי, והסירו דאגות מיותרות מראשכם.

סער ברמן


www.il.issworld.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב