דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריכים לפנות מקלט? השכרת מחסנים - הפתרון הקל והנח לפינוי מקלטים, דירות, חדרי מדרגות ומרתפים 

מאת    [ 22/05/2018 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1770 פעמים ]


טוב, צריך לפנות את הכל, אבל לאן?

מחסן להשכרה נהפך לפופולארי ומצרך השעה בתקופה האחרונה כאשר עשרות אזרחים ששמו את החפצים שלהם במקלט הבניין נדרשו להוציא החוצה תוך זמן קצר ולפנות את הכל. שלא נדבר על אנשים שהשתלטו בחוצפה על מקלטים ובמשך שנים אחסנו את כל החפצים שלהם בלי שאף אחד מהדיירים יהיה מעוניין להתעמת איתם. עכשיו המנהג הרע הזה הולך להיפסק, כאשר וועדי הבתים מכריחים לחסל את התופעה הזו של הפיכת המקומות המשותפים למחסנים פרטיים.

מתי מתעוררת בדרך כלל הבעיה, שמתגלית רטיבות וצריך לעשות שיפוץ, בפרוייקטים של פינוי בינוי או בינוי עיבוי, שמוסיפים דיירים, או שמתחלף ועד בית במישהו צעיר ונמרץ שרוצה להוכיח את עצמו וגם בשל סכסוך דיירים וצרות עין בשל אחסון חפצים פרטיים של אחד הדיירים בשטח הציבורי המשותף לכולם.

רוב האנשים מוציאים וממיינים מה לזרוק מה לשים בבית, ויש לא מעט דיירים שמוצאים פתרון בדמות מחסנים להשכרה בחברה המספקת את השירות תמורת תשלום חודשי יחסי על כמות הדברים. כל זה נעשה בדרך כלל בעזרת חברת הובלה, כאשר הסבלים מפרקים את הריהוט, אורזים הכל בארגזים ומובילים הכל ליחידת אחסון פרטית בחברת האחסנה.

ניסים תשמע יהיה מלחמה

כל פעם שיש מתיחות בצפון או דיבורים על מבצע צבאי עקב התחממות בעזה, פיקוד העורף מתחיל להקיש בדלת של ועדי הבית ולדרוש מקלט זמין ונקי לכל מקרה שלא יהיה. בין אם סיבוב הכתובות נעשה בשל דאגה אמיתית לאזרח ובין אם זה כסת"ח משנה לשנה הכללים יותר נוקשים והאכיפה מוגברת אי אפשר למרוח ולמתוח את הזמן וצריך לפנות את המקלט בלי תירותים ודחיות.

הבעיה בדרך כלל זה שמלחיצים אותך ורוצים שתפנה מהיום למחר, אך לא תמיד אתה מוצא זמן וחשק לטפל בזה ומעצבן נורא כי עד שהמוביל לא יפנה לחלוטין את המקלט מהדברים שלך, הוועד של הבניין יישב לך על הוריד. אולם אי אפשר לבוא אליהם בטענות, משום שפיקוד העורף נכנס חזק לקטע המוכנות לפני המלחמה ודורש בתוקף שכל המקלטים הציבורים והמשותפים בבנייני המגורים יהיו ערוכים לכך.

מחסנים פרטיים להשכרה זה פתרון טוב

יש שני סוגי אחסון, האחד כפתרון זמני, עד אשר סיבת הפינוי תיעלם, או עד שנמצא מקום חילופי קבוע ונח לאפסן את כל הדברים שלנו, ויש את האופציה השנייה של אחסון לטווח ארוך בתשלום קבוע כל חודש לפי אורך התקופה, בין כך ובין כך התשלום הוא תמיד יהיה יחסי לכמות הדברים שמאחסנים.

כיום יש הרבה חברות אחסנה מעולות בכל מיני מקומות שונים בארץ בעיקר באזור המרכז אבל לא רק שמציעים שטח אחסון משתנה לפי התכולה ושיטת התמחור מתבצעת ביחידות נפח הנקראות קוב

איזה מחסן כדאי לבחור ואיפה הכי קרוב?

המחסן הטוב ביותר הוא כזה שמאפשר לך פרטיות מלאה עם מנעול אישי משלך כאשר אתה שם את כל הדברים ביחידת אחסון פרטית ונועל אחריך את הדלת. מחסן כזה חייב להיות אטום ומבודד מחום שיכול להזיק לחפצים בעיקר בתקופת הקיץ. כל חברת אחסנה צריכה להציג בפניך את יחידת האחסון אותה תשכיר לוודא שהיא נקייה וראויה לאחסון ועם מערכת הגנה מרבית וכדי שלא יהיה לך חשש ולו הקטן ביותר במשך תקופת האחסון.

אחסון כל חברה המספקת מחסנים להשכרה למעלה מ30 שנה עוזרים לכם למצוא פתרונות אחסון לכל מטרה בין אם זה פינוי מקלטים בבניינים משותפים ובין אם זה שירות אחסון תכולת דירה לבתים פרטיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב