דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחסוך בעלויות מעבר דירה - איך לדבר עם מובילים ומה כולל מחיר טוב להובלה 

מאת    [ 22/05/2018 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 1944 פעמים ]

מי מפחד מניהול תקציב משפחתי בשעת משבר כלכלי?

רקע: כלכלת משק בית אינו דבר שתמיד מקבל את המקום הראוי לו בסדרי העדיפויות של זוגות צעירים אפילו שזה קריטי לעתיד המשפחה ואנו נוטים להיתעלם מההוצאות הקבועות והבזבוזים הקטנים ומסתדרים עם הכסף... ובכל זאת, בכל פעם שיש הוצאה חד פעמית גדולה ויוצאת דופן אנו נרתמים במלוא האחריות והרצינות שניתן, משנסים מותניים ומוצאים את הדרך לעבור את הגל הזה (או שלא).

קושי במעבר דירה: אחת התקופות המאתגרות ביותר שמחפשים דירה, בתקופה זו צריך לדאוג למימון, משכנתא, מעבר בתי ספר וגנים, העתקת חשבונות, תקשורת, חוגים ושירותים שונים ובעצם להעביר את כל החיים שהכרנו לאזור אחר, על כל קשיי ההסתגלות והתקציב החדש נוסף מחיר ההובלה, תוספות על חומרי אריזה, טיפים, הפסד ימי עבודה לארגון מחדש, צביעת הדירה, קניית רהיטים, שיפוצים, צבע, נקיון, מזגנים לפעמים מטבח חדש ועוד ועוד.

לחסוך בהובלה: אחד הסעיפים שמאפשר לחתוך בעלויות הוא נושא הההובלה, צריך לדעת איך להתנהל עם המוביל מה לבקש ואיך להוזיל עלויות, אז איך עושים זאת נכון? וכיצד מתבצע חיפוש חברת הובלה עימה כדאי לעבור דירה כך שבסוף הכל יעבור בקלות?

לחסוך בעלויות הובלות דירה ב 3 צעדים:

1.סינון תוצאות ושיחה ראשונית - אם אין לכם מוביל קבוע או מישהו שקיבלתם עליו המלצה, סביר להניח שתנסו לאתר אחד כזה באינטרנט, אמנם לא חייבים לבחור בתוצאה הראשונה שמזנקת לכם בגוגל, אפשר לדפדף למובילים עם פחות השקעה בשיווק וקידום ולבחור באלה שמציעים שירות בגובה העיניים, בלי מילים גבוהות ותיאורים בומבסטיים, מתוכם לבחור את אלה שנשמעים אדיבים ועם מחיר הוגן.

2.צעד שני ביקור בית - אף פעם לא לסגור מחיר בטלפון, בקשו ביקור בדירה. כאשר המוביל בא לראות את הדירה תוכלו להתמקח על המחיר בעמדה טובה יותר מבחינתכם על כוס קפה ברוגע, ובנוסף תוכלו לראות שבעל המקצוע הוא גם בנאדם, הוא ישאיר לכם מן הסתם גם קרטונים לאריזה, יראה את הדירה בעיניים, יסתכל אם צריך מנוף או פירוקים או משהו מעבר לסטנדרט וייתן מחיר שמשקף את כל העלויות בלי הפתעות ביום ההובלה. מוביל שאינו נראה לכם סימפטי או שמסרב לתת הצעת מחיר בדירה שלכם לא רלוונטי להמשך עבודה, חסכו זמן ועוגמת נפש מראש כדי לא להתמודד עם בעיות בדיעבד.

3.המחיר של הובלה זולה - ניתן לחסוך הרבה כסף באוויר כאשר אנו רוצים לשמוע באוזניים את המחיר הכי זול ומפתה שיש שאיננו שומעים את רעשי הרקע, בדקו, מה המחיר בדיוק כולל ומה התוספות (מע"מ, פירוקים, הרכבות, אריזה, מנוף, אספקת קרטונים, תוספת על כיסוי ביטוח, תוספת על עצירה נוספת, תוספת על מרחק מהחניה או על מעלית מקולקלת וכו').

מה אפשר לבקש מהמוביל?

אריזה ועטיפה של כל הרהיטים המזרונים ומכשירי החשמל בניילון נצמד כולל אספקת כל הקרטונים הדרושים להובלה כאשר חלק מהקרטונים בגדלים שונים למוצרים וחפצים שונים עם סרטי דבק רחבים וחזקים לסגירה - כלול במחיר ההובלה הסטנדרטי.

ביטוח מקיף שכולל את כל האחריות המלאה על כל הנזקים לכל החפצים בלי הגבלת סוג פריט או תקרת ערך פרטנית כוללת, לרבות תאונת דרכים או עיכובים שאינם תלויים בלקוח או במוביל ואו נזק ע"י צד ג' במהלך ההובלה - ללא השתתפות עצמית של הלקוח.

שירותי מנוף אשר מסופקים במקרה ואין מעלית או שהיא קטנה מלהכניס ארונות או דברים גדולים אמורים לייקר את ההובלה כי המנוף עולה למוביל כסף, יחד עם זה העניין מקל מאוד על המוביל מבחינה פיסית וגם חוסך לו הרבה זמן לכן האינטרס הברור של חברת ההובלו תהוא להזמין מנוף הידראולי בכל מעבר דירה שלא יהיה, אם זה חוסך לו זמן ומאמץ ניתן לבקש ממנו שייעשה הנחה על שירותי ההובלה ולהתגמש עבורכם.

כמה שיש באינטרנט אינפורמציה כך יש דיסאינפורמציה

אין חכם כבעל ניסיון, כך שבכל מקרה תמיד כדאי לדעת הכל לפני שמקבלים החלטה וללמוד מאלה שכבר עשו, לכן אם נשאר לכם דברים בלתי גמורים במחשבה, ספקות לגבי התהליך או חששות הכי טוב זה לחפש בלוג טוב או איזה פורום שנותן אינדיקציה טובה ולקבל הרבה רעיונות טובים והמלצות מאנשים כמוכם.

הבעיה שלפעמים יש כאלה שלא מבינים, סתם מקשקשים ואפילו מציעים הצעות שלא מקדמות אותך לשום מקום, רעיון לא רע הוא למצוא אתר עם מאמרים שנכתבו על ידי בעלי מקצוע מבינים ומנוסים כמו אתר "מאמרים" בו אתם נמצאים. או שתוכלו להציץ באתר הבא בו תוכלו למצוא בלוג מאמרים איכותי על הובלות עם מידע רב על כל דבר לפי נושאים ולמצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

אנו מספקים שירותי אריזה הובלה ואחסנה ברמה גבוהה בכל רחבי הארץ לאנשים פרטיים וחברות ומתמחים בהובלת משרדים מפעלים וחברות הייטק עם ציוד טכנולוגי בעיקר באזור תל אביב והמרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב