דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 דברים חשובים על מימוש ויצירת שפע 

מאת    [ 21/05/2018 ]

מילים במאמר: 811   [ נצפה 2668 פעמים ]

10 דברים חשובים על מימוש ויצירת שפע

1.להימצא במקום הנכון - האם המקום מתאים לך מבחינת אנשים, סביבה, מיקום, אוירה? אם את קמה כל בוקר ברצון ללכת אליו- סימן שהוא מוציא ממך את המיטב ואם לא- הוא שוחק ועושה אותך חולה. אל תהי בחוסר ברירה מול החיים. הקשיבי מה באמת מתאים לך ואל תתעלמי מהקול הפנימי.

 2. לעשות את מה שאת רוצה  - לרוב בחיים אנחנו פועלות מתוך התניות חברתיות וסביבתיות ויותר מנותקות מעצמנו. התחברי לקול הפנימי ותני לו להוביל אותך בבחירות שלך, ואל תתני לאנשים להרעיש לך בראש. אל תעצרי או תמנעי מעצמך משהו שתתחרטי עליו אחר כך.

3. החיים הם מסע של התנסויות וכישלונות ובדיקות והתפתחות. כל מקום שאת נמצאת בו נועד להיות טריגר להתפתחות, את יכולה להישאר באזור הנוחות שלך או לצאת ממנו ולגדול. הכל תלוי בבחירה שלך- להישאר או לנוע. לתת לפחד לנהל אותך או לנהל את עצמך.

4. האתגר הגדול של חייך הוא הפחד ? במערכת הלא מודעת שלך קיימים המון פחדים שגורמים לך לעשות את הבחירות כפי שהם, היי מודעת לפחד ולהשפעה שלו עליך. רק כך תוכלי לשנות את התגובה שלך כשדברים שאת רוצה לא קורים.

5. כנות, מה את באמת רוצה ? הרבה פעמים אנחנו מספרות לעצמנו סיפורים ועפות עם המחשבות והפנטזיות, כשבעצם זה לא באמת, אבל באמת מה שאנחנו רוצות וצריכות. אז קצת כנות והעמקה תעלה את התשובה האמיתית ואז תראי איך כשאת מדויקת, דברים באמת קורים.

6. אגו - רוב הבחירות השגויות נעשות מתוך פחד, פחד מזין את האגו. אגו הוא המקום המפוחד שלך שממלא את הראש במחשבות, מתגונן ומתכנס ולהיפך, כל פעולותיו נעשות כדי להשאיר אותך בשליטה שלו , כדי שתעמדי במקום . עמידה במקום מביאה לסיטואציות של קושי וסבל , ומציפה אותך בסערת רגשות, מחשבות ואמונות.  כמו פינג פונג- אבל את היא הכדור שנע בין השחקנים. רק בפחד, חוסר ערך עצמי וכו' . ברגע שאת שוברת את התבנית ויוצאת מתוך הרעש בראש ועוברת להקשבה הפנימית (האינטואיטיבית) את יוצרת מצב חדש, בחירה חדשה שמקדמת אותך עוד צעד במסע ההתפתחות שלך. אז קחי נשימה עמוקה, עשי משהו לנקות את המחשבות והרעשים, משהו כיף, לרקוד, לצחוק, לטייל. כל דבר שממלא אותך בעצמך. ואז, הקשיבי לבטן ולגוף משם תגיע הבהירות.

7.  מה עושים כשלא יודעים מה לעשות - תני לעצמך רגע, עצמי עיניים, קחי כמה נשימות עמוקות, הרגיעי את המחשבות מרעשי היום יום ולכי אחורה על ציר הזמן אל הילדות. דמייני את עצמך כילדה קטנה, אל תחשבי הרבה, אלא תני לילדה שאת להוביל את משחק הדמיון. הסתכלי מה הילדה עושה, איפה היא נמצאת ועם מי.
התבונני בפניה ונסי להבין איך היא מרגישה? מה היא מבקשת ממך? אם תאפשרי לה לדבר איתך, היא תספר את מה שאת מרגישה באמת אז והיום. שאלי אותה מה היא אוהבת לעשות ? מה מרתק / מסקרן  אותה? מה ימלא אותה בתשוקה ואושר.

 

8.מי אחראי לשפע - דמיני שיש צינור של שפע - ורגשות מחשבות ואמונות הם המדד שמכתיב את כמות איכות ותדירות הזרימה של השפע לחייך. וזה אומר שאת קובעת דרך התנהלותך את הזרימה. במציאות היום יומית אנחנו ניצבות כל יום בפני החלטות רבות בכל תחומי חיינו. בחירה מתוך רגש, מחשבה, או אמונה שליליים מראש, תביא לתוצאה שלילית. גם אם באותו הרגע זה לא נראה כך, הסבירות שהתוצאה לטווח הארוך תהיה שלילית. הדרך הכי טובה להגביר את זרימת השפע היא דרך אהבה, הקשבה, וחמלה לעצמך. זכרי שבאת ללמוד ולהתפתח. כל שיעור הוא טוב כי הוא מאפשר לך ללמוד על עצמך ולהתחבר וקבל את עצמך. כל חיבור כזה מגביר יותר ויתר את האור שנכנס.

9. כאן ועכשיו
הנטייה הטבעית שלנו היא לחשוב תמיד על מה שהיה ועל מה שיהיה. ברגע שהעבר והעתיד הם הגורם השולט של מחשבותיך, את נתקעת במקום שבו הפחד שולט. העתיד אינו ניתן לחיזוי והעבר קרה כפי שקרה כי היינו צעירים יותר וחסרי ניסיון. הדרך הטובה ביותר לברוא עתיד טוב הוא דרך בחירה בהווה בצורה נכונה וקשובה "כאן ועכשיו", החיים קורים כאן. כשאת מבזבזת את הזמן במחשבות על העתיד, ההווה חומק ממך ואייתו ההזדמנות להתקדם עכשיו .חיי את החיים כאן ועכשיו בדיוק ובהקשבה לתשוקות ולרצונות האמתיים והפנימיים עכשיו, בדקי מה כן זמין ואפשרי כעת ואל תאמצי את התסכול מה לא וראי איך הדברים מסתדרים בהתאם. השפע, הכסף, וההזדמנות  מגיעות עד אליך, כל גורם של פחד יחבל בדרכך, אפשרי לפחד להיות כל עוד את מבינה שהוא תעתוע חולף, את השולטת בחייך ולא הוא.

10.בדק בית. התחילי לענות על שאלות פשוטות כמו : איפה אני גרה, מה אני אוכלת, האם אני ישנה טוב, האם יש לי זמן איכות לעצמי, האם אני עושה דברים מתוך בחירה.  לפעמים צעדים קטנים מניעים גלגלים גדולים יותר, אז התחילי להקפיד על דברים קטנים שאפשריים כרגע ויוצרים תחושות טובות, רק כדי לצאת ממעגל החסימה ולהתרומם מהאנרגיה השלילית ולהטען באנרגיה חיובית.
נסי עכשיו להבין את נקודת ההתחלה של התחושות שאת חשה. מה האירוע שהתחיל את העניין ומה היה הטריגר האמיתי ליצירת החסימה. כדי ליצור שינוי משמעותי בדקי אולי הגיע הזמן לקבלת החלטות חדשות, כי משהו בהתנהלות כרגע לא עובד, יש לקבל את ההחלטות ממקום קשוב וסבלני ולא ממקום אימפולסיבי. כל זאת לאחר שהתעמת עם הרעשים שבראשך.

 

עינת פרץ - חיבור לאור שבפנים


נייד:0528934245


www.einatperets.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב