דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העברת משרד מיד ליד - הובלות בקלות לפני ואחרי 

מאת    [ 15/05/2018 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1667 פעמים ]

איזה יופי! אתם עוברים למשרד חדש ומשאירים אחריכם זיכרונות, שעות עבודה וגם שכנים בבניין המשרדים הישן, אתם יודעים מה? למרות שזה כיף להתחדש המעבר מלווה ברגשות מעורבים, זה לא תמיד קל לעזוב את המוכר ולהתנכר להרגל עבודה באותו המקום משך שנים רבות, אז איך אפשר להתרגל למשרד החדש צ'יק צ'ק ולהתאקלם בקלות לאחר ההובלה?


3 טיפים למעבר משרד חלק ונעים

לפני הכל, טרם תקראו את הטיפים, חשוב לי להדגיש שבסוף המוביל יהיה 90% מההצלחה במשימה ובחירת הובלת המשרד עם החברה הנכונה יהיה הטיפ האולטימטיבי שנוכל להעניק, אבל לא נשאיר אתכם בלי הטיפים שהבטחנו...

1.עשו סיבוב בעסקים השכנים תציגו את עצמכם רכשו ידידים פזרו חיוכים והסבירו למכרים החדשים קצת על אופי העבודה ועל השירותים שהמשרדים שלכם מעניקים, הזמינו אותם לבקר ולהתרשם וגם לתת להם לספר לחברים שלהם עליכם.

2.עשו "חנוכת בית" למשרד, אם זה הרמת כוסית וכיבוד ואם זה דברי ברכה וקביעת מזוזה יפה למהדרין, ובכלל, אנו ממליצים לכם לקפוץ על ההזדמנות ולערוך מסיבה!

3.עשו יום עבודה מקוצר בשבוע הראשון כדי להתארגן, לסדר את העמדות לפי הטעם והדקורציה המומלצת, לאתחל מחשבים, להבין מי נגד מי איפה החניה איפה המעלית, לקבל כרטיס אלקטרוני לכניסה, להמציא מסמכים למחלקת משאבי אנוש ולדבר עם היועץ הפנסיוני, לא משנה מה, העיקר שתסדרו הכל בשביל שהראש שלכם יהיה פנוי ונקי לחזור לעבודה המשרדית במלא המרץ.

כאן תוכלו לקבל עוד כמה רעיונות על הובלת משרד בקלות וגם איזה סוד קטן על ניגוד אינטרסים.

העברת משרד בזמן החופש הגדול

קצת מוזר שבחופש עם הילדים צריך להתמקם ולהתארגן בעבודה, זה לא פשוט, אבל למנהל החברה יש שיקולים משלו ואילוצים שונים לבצע את הובלת המשרד דווקא בחופש. לכם אין ברירה אלא ליישר קו, אבל תסתכלו על זה בצורה חיובית, אתם יכולים (בהסכמת ההנהלה) לבקש להביא אתכם את הילד שיעזור לכם לארגן את שולחן העבודה, גם ככה לא ממש עובדים במהלך העברת המשרד, והילד משתעמם בבית , אז, שחקן חיזוק יכול לפתור 2 בעיות בהזדמנות אחת.

האם כדאי לסמוך על הסבלים שלא יחטטו לי בדברים?

לרוב חברות ההובלה שמתקבלות לבצע את העברת המשרדים עושות גם את האריזה משמע מגיעים לכל עמדה ועמדה ומכניסים את כל הציוד האישי והחפצים עם כל הניירת והמחשבים במשרד לתוך קופסאות ומעבירים אותם למקום החדש זה קצת לא נעים אם אפשר לומר שמישהו זר, נחמד ככל שיהיה, ייגע לי בחפצים שלי, גם אם לא "ייעלם שום דבר" יש דבר כזה שנקרא המרחב האישי שלי ויש דבר כזה שנקרא פרטיות, אז לפחות חשוב שזו תהיה חברת הובלות משרדים עם פתרונות אריזה ושינוע שיהיה אפשר לסמוך עליה שהיא מעסיקה עובדים מתחשבים אדיבים ומקצועיים שלא יחטטו בדברים ולא יפתחו משהו שלא אמורים לפתוח.

אחים יששכר מתמחה בהובלות גדולות ומורכבות לחברות מפעלים ומוסדות בכל תחומי הייצור והשייוק, הובלות של ציוד אלקטרוני רגיש מעבדות ושרתים לחברות הייטק והובלות משרדים לעסקים המונים מאות עובדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב