דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי להעביר את המשרד שלך אל תל אביב 

מאת    [ 15/05/2018 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1971 פעמים ]


כל אחד רוצה משרד בתל אביב

איך מתאים לי עכשיו לעבור למשרד בקומה גבוהה ולהסתכל על כל העיר מלמעלה. זה לא בשמים הנתונים האחרונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וגם כל גורמי משרד השיכון ומשרדי התיווך בענף מראים ירידה במחירי הנדל"ן בארץ ואף רואים מגמת ירידה דווקא בתל אביב, כל מה שאתה צריך זה לבחור חברת הובלה טובה ותוכל להגשים את החלום.

עכשיו זה הזמן המושלם למעבר משרד

גם ובעיקר בשל מחיר למשתכן מס על דירה שלישית התחלות בניה והאפקט הפסיכולוגי. הצפי לאינפלציה בביקוש מול המשך בניה מתחדשת הקמת מתחמים חדשים ומרכזי עסקים גורדי שחקים מכניסה לשוק ההיצע אלפי משרדים שמחירם בשנת 2019 הולך להיחתך לפי המומחים ב25% אחוז!.

העברת המשרדים חייבת להיעשות בצורה אחראית

למנהל טוב יש כמה תכונות אופי שמשתלבות אחת בשנייה: הזהירות והתעוזה, הסבלנות והיוזמה, החכמה והענווה, גם אצלך התכונות המאוזנות תמיד הנחו אותך בדרך הקצרה והבטוחה להגיע ליעד. גם כאן אתה נדרש להיות שקול ואחראי, לא לעבור בקפריזה ובפזיזות ולבחון בשבע עיניים את השוק, השווי הרווח וההפסד מהמעבר והיתרונות מול ההוצאות שבהעברת המשרד, קח בחשבון עלויות מיסים, הוצאות הובלה וריילוקישיין, הגדלת נפח עסקי, הרחבת פעילות, קרבה ללקוחות לספקים וכח אדם העובד בחברה.

תהליך המעבר מצריך חברת הובלות מקצוענית

אין כמו חברה אחראית ומנוסה שאפשר לסמוך עליה ולא משנה מאיזה תחום מי כמוך השוחה בברכת העסקים המקומית להעריך עובדה זו, לפני שמזמינים הובלות משרדים חייבים לטקס עצה ולבחור בחברת ההובלה הכי טובה, זה ישרת את מטרותיך ויחסוך לך כל מה שאת מנסה להימנע ממנו בדמות חברה חובבנית עם שירות המקבל ציון בלתי מספיק.

הובלת משרדים היא עסקה לכל דבר

תסתכל על ההובלה כעל עסקה או כהשקעה שעל כל שקל שאתה משקיע אתה מקבל 2 שקלים בחזרה, אם אתה ניגש לנושא מעבר משרד בצורה כזו תראה כמה זה נכון וזה יהיה המשקפיים המדויקים לבחון עם איזה חברות הובלה כדאי באמת לעבוד, מה הם מציעים לך ואיך אתה ממנף את העברת המשרדים לרווח הנקי שלך וכיצד המוביל משתלב בתוכנית שלך.

אריזה טובה הכרחית למשימת ההובלה

אחד מהדברים שחושבים עליהם רק בדרך אגב הוא נושא האריזה. בדרך כלל לא מדברים על זה ולא מסכמים שום דבר מבעוד מועד ונזכרים לבקש "תעטוף את זה" "תארוז את זה" ביום ההובלה עצמו מצד אחד כמה אפשר להיכנס לפרטי פרטים ולהציק למוביל סומכים על הסבלים שייעשו כמיטב יכולתם וגם ביננו יש לכם כל כך הרבה דברים על הראש בתקופ זו וניהול העסק בצורה שוטפת ויש לכם גם כך משימות רבות חוץ מלהתעסק בנושא האריזה שקצת מזניחים אותה וחבל, כדאי מאוד לקרוא בהרחבה על הסוד לאריזה לפני הובלות משרדים שייתן לכם כמה דגשים מועילים ונפלאים ופרספקטיבה מעוררת מחשבה על הנושא.

אחים יששכר מתמחה בהובלות גדולות ומורכבות לחברות מפעלים ומוסדות בכל תחומי הייצור והשייוק, הובלות של ציוד אלקטרוני רגיש מעבדות ושרתים לחברות הייטק והובלות משרדים לעסקים המונים מאות עובדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב