מדוע כדאי לפרסם בגוגל עם מומחה אדוורדס?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מדוע כדאי לפרסם בגוגל עם מומחה אדוורדס? 

מאת    [ 02/05/2018 ]
מילים במאמר: 433   [ נצפה 526 פעמים ]

 
 

רוצים להתחיל לפרסם את העסק בגוגל? קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס הוא מה שאתם צריכים. אך לפני שאתם מתחילים לפרסם בעצמכם, חשוב שתדעו, זה לא קל לפרסם עסק בגוגל. פרסום נכון בגוגל דורש הרבה ידע וניסיון שרק למי שעבר הכשרה על ידי גוגל ופרסם בעבר עסקים רבים יש. בעקבות כך, אנו ממליצים לקבל ייעוץ ממומחה לפרסום באדוורדס.

מדוע כדאי לכם לפרסם בליווי מומחה אדוורדס או להעסיק חברה המעניקה שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל? להלן הסיבות המרכזיות:

1. מומחה אדוורדס יודע לבצע מחקר מילות מפתח מתאים לפרסום בגוגל

ההחלטה לגבי אילו מונחי חיפוש מוגדרים בתור מילות המפתח של הקמפיין היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקחת בעת הקמת קמפיין פרסום לעסקים בגוגל. בחירה לא נכונה של מילות מפתח תוביל לתוצאות גרועות יותר.

מומחה שכבר פרסם עסקים דומים לעסק שלכם מכיר את פעילות הפרסום בגוגל ויודע טוב יותר מכם אילו מונחי חיפוש מובילים לתוצאות הטובות ביותר.

2. חברות פרסום בונות לך דף נחיתה איכותי

רוב חברות הפרסום בגוגל מציעות עסקת חבילה הכוללת בנייה של דף נחיתה כחלק מהקמת קמפיין הפרסום בגוגל. מכיוון שדף נחיתה איכותי הוא חיוני להשגת שיעורי המרה גבוהים בפרסום באדוורדס, רצוי לקחת חברת פרסום בגוגל שגם תבנה לך דף נחיתה איכותי עם המרה גבוהה.

3. מומחה אדוורדס יודע לנצל את הגדרות המערכת במלואן

הקמת קמפיין פרסום באדוורדס ברמה הבסיסית ביותר (קביעת הגדרות בסיסיות, הגדרת מיקומים, בחירת תקציב פרסום יומי וכתיבת מודעה) היא לא משימה מורכבת מדי. אתם בהחלט יכולים לפרסם את העסק שלכם בגוגל בלי להסתבך יותר מדי. אך ככל הנראה לא תראו תוצאות טובות במיוחד מכיוון שאין לכם את הידע לנצל את כל ההגדרות המתקדמות בגוגל כגון הרחבות מודעות טקסט והתאמות להצעות מחיר לקליק.

מומחה אדוורדס כן יודע כיצד לשדרג את הפרסום בגוגל עם הגדרות מתקדמות – אז נצלו את העובדה הזאת.

4. משיגים יותר קליקים עם חברת קידום מנוסה

המטרה שלכם בפרסום גוגל צריכה להיות השגת כמה שיותר קליקים (לידים) ממנוע החיפוש של גוגל. האם אתם חושבים שיש לכם את כל הידע והניסיון לייצר כמה שיותר קליקים מגוגל? ככל הנראה התשובה לכך היא שלילית.

אז אל תזרקו את תקציב הפרסום באינטרנט לפח – היעזרו במישהו שמכיר את אדוורדס ויודע בדיוק כיצד לנצל עד תום את תקציב הפרסום להשגת מקסימום קליקים איכותיים.

5. אופטימיזציה לאורך זמן

פרסום מוצלח בגוגל לוקח זמן. אי אפשר רק להקים קמפיין פרסום בגוגל ביום אחד ולעזוב אותו לנפשו. ברוב המקרים יש צורך לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין ולעשות שינויים לשיפור התוצאות, מה שמכונה בשפה המקצועית "אופטימיזציה".

מומחים באדוורדס יודעים כיצד לנתח את ביצועי הקמפיין ולהסיק את המסקנות הנכונות לטובת אופטימיזציה.

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב