דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לשווק את הקליניקה בנוסף להפניות מפה לאוזן 

מאת    [ 23/04/2018 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2103 פעמים ]

אם יש משהו שכולנו יכולים לומר על העידן שבו אנחנו חיים, זה שהעידן שלנו תחרותי. אנחנו מתמודדים עם קשיים רבים בגלל התחרות הרבה וגם המטפלים שבינינו יכולים להעיד על כך. לכן, אם גם אתם מנהלים קליניקה ומעניקים טיפולים, אתם בוודאי תוהים איך תוכלו לגייס עוד מטופלים ולהגדיל את ההכנסות החודשיות שלכם. לא אחת קורה שלמעשה קידום מטפלים זה משהו שאנשי המקצוע מהתחום משקיעים בו פחות, לעיתים בגלל שאינם מכירים כל כך את עולם השיווק ולעיתים כי הם סבורים שהפניות מפה לאוזן זו הדרך הכי טובה להשיג עוד מטופלים. עם זאת, הגיע הזמן להבין שבפועל זה לא מספיק, שכן גם מטפלים מתמודדים עם תחרות קשה וצריכים להתאמץ כדי לעמוד בקצב.

כיצד כדאי לשווק קליניקה טיפולית?

כאשר מדברים על שיווק למטפלים מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, אך האופציה הטובה ביותר תהיה שיווק דרך האינטרנט. מטפל, ובמיוחד אם הוא מתחום הטיפול הרגשי, לא באמת יתחיל לתלות פליירים או לחלק עלונים לעוברים ולשבים כדי לפרסם את הקליניקה שלו. עם זאת, האם בגלל זה הוא חייב להסתפק רק בשיווק מפה לאוזן? התשובה היא חד משמעית לא וכאשר מדברים על שיווק למטפלים כדאי יהיה לבחון מה יש לאינטרנט להציע לכם. למעשה הקידום באינטרנט יכול לכלול את הקמתו של אתר אינטרנט או בלוג ואת הקידום שלו בדרכים שונות. הקידום יכול להיות אורגני ולהתבסס על שיטות כמו מילות מפתח אך הוא יכול להיות גם קידום ממומן ולבוא לידי ביטוי כמודעה בגוגל. מה שבטוח זה שהתוצאות בשטח מוכיחות שבהחלט כדאי להשקיע בקידום מטפלים שכן בצורה כזאת ניתן להפיץ תכנים בכדי שאנשים יתחילו להכיר אתכם ואת הטיפול שאתם מציעים וכאשר תתחילו להיות מוכרים יותר חוג הלקוחות שלכם יגדל וזה כשלעצמו שווה את המאמץ.

האם שווה לנסות לעשות זאת לבד?

לא אחת קורה שמטפלים, ובעלי מקצועות אחרים שרוצים להתקדם בגוגל, חושבים שהם יוכלו לעשות זאת לבד. מה בסך הכול צריך? לבנות אתר ולעצב אותו קצת? עם זאת, כדאי להבין שבפועל זה לא כך שכן בפועל קידום מטפלים באינטרנט זו עבודה מקצועית לכל דבר. צריך להכיר את השוק שמולו מתחרים מצד אחד ואת הדרישות של מנועי החיפוש הגדולים מצד שני. יתרה מכך, מדובר על תחום שהוא מאוד דינאמי ומשתנה ולכן שיטות קידום מסוימות שהתאימו לפני שנים משתנות וכבר הופכות להיות פחות רלוונטיות ככל שהשנים חולפות. לכן בסופו של דבר כאשר אתם חושבים על קידום, עדיף יהיה לעשות זאת בעזרת המומחים. שיווק למטפלים שנעשה בעזרת אנשי המקצוע הכי טובים שיש מביא הוכחות ומשפר את המצב במהירות, אז למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר?

בידי מי כדאי להפקיד את משימת הקידום?

קידום, בין אם הוא מיועד למטפלים ובין אם הוא מיועד לאנשי מקצוע אחרים, צריך להיעשות בצורה מקצועית, רצינית ומוצלחת. לכן חשוב להבין שאומנם יש הרבה חברות שמציעות לתת לכם שירות כזה, אך לא כולן מספיק בקיאות בתחום הטיפול, שלו עולם תוכן וטרימינולוגיה עשירה. זה אומר שרגע לפני שאתם בוחרים לכם חברת קידום כזו או אחרת, כדאי יהיה לבדוק לגביה כל מה שאפשר. לדוגמא, ממתי החברה הזאת עוסקת בתחום המדובר? האם החברה מקצועית? האם לאנשים שעובדים בחברה יש רקע או ניסיון בתחום הטיפולי בנוסף לניסיון העסקי? והאם הם אי פעם ניהלו קליניקה ומכירים את הדרך שצריך לעבור? ויש דבר אחד חשוב שלא כדאי להתעלם ממנו כאשר בוחרים את החברה המקצועית לקידומכם ? תחושת הבטן שלכם. מה מרגיש לה נכון? האם זוהי החברה או האדם שאתם יכולים לסמוך עליו ולצאת איתו לדרך?

ימית אורבין
"הנפשות הפועלות" - שירותי שיווק לעוסקים במקצועות הטיפול
ז'בוטינסקי 33 רמת גן
0585800680
www.hanefashothapoalot.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב