למה חשוב לשווק את הקליניקה בנוסף להפניות מפה לאוזן
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

למה חשוב לשווק את הקליניקה בנוסף להפניות מפה לאוזן 

מאת    [ 23/04/2018 ]
מילים במאמר: 543   [ נצפה 516 פעמים ]

 
 

אם יש משהו שכולנו יכולים לומר על העידן שבו אנחנו חיים, זה שהעידן שלנו תחרותי. אנחנו מתמודדים עם קשיים רבים בגלל התחרות הרבה וגם המטפלים שבינינו יכולים להעיד על כך. לכן, אם גם אתם מנהלים קליניקה ומעניקים טיפולים, אתם בוודאי תוהים איך תוכלו לגייס עוד מטופלים ולהגדיל את ההכנסות החודשיות שלכם. לא אחת קורה שלמעשה קידום מטפלים זה משהו שאנשי המקצוע מהתחום משקיעים בו פחות, לעיתים בגלל שאינם מכירים כל כך את עולם השיווק ולעיתים כי הם סבורים שהפניות מפה לאוזן זו הדרך הכי טובה להשיג עוד מטופלים. עם זאת, הגיע הזמן להבין שבפועל זה לא מספיק, שכן גם מטפלים מתמודדים עם תחרות קשה וצריכים להתאמץ כדי לעמוד בקצב.

כיצד כדאי לשווק קליניקה טיפולית?

כאשר מדברים על שיווק למטפלים מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, אך האופציה הטובה ביותר תהיה שיווק דרך האינטרנט. מטפל, ובמיוחד אם הוא מתחום הטיפול הרגשי, לא באמת יתחיל לתלות פליירים או לחלק עלונים לעוברים ולשבים כדי לפרסם את הקליניקה שלו. עם זאת, האם בגלל זה הוא חייב להסתפק רק בשיווק מפה לאוזן? התשובה היא חד משמעית לא וכאשר מדברים על שיווק למטפלים כדאי יהיה לבחון מה יש לאינטרנט להציע לכם. למעשה הקידום באינטרנט יכול לכלול את הקמתו של אתר אינטרנט או בלוג ואת הקידום שלו בדרכים שונות. הקידום יכול להיות אורגני ולהתבסס על שיטות כמו מילות מפתח אך הוא יכול להיות גם קידום ממומן ולבוא לידי ביטוי כמודעה בגוגל. מה שבטוח זה שהתוצאות בשטח מוכיחות שבהחלט כדאי להשקיע בקידום מטפלים שכן בצורה כזאת ניתן להפיץ תכנים בכדי שאנשים יתחילו להכיר אתכם ואת הטיפול שאתם מציעים וכאשר תתחילו להיות מוכרים יותר חוג הלקוחות שלכם יגדל וזה כשלעצמו שווה את המאמץ.

האם שווה לנסות לעשות זאת לבד?

לא אחת קורה שמטפלים, ובעלי מקצועות אחרים שרוצים להתקדם בגוגל, חושבים שהם יוכלו לעשות זאת לבד. מה בסך הכול צריך? לבנות אתר ולעצב אותו קצת? עם זאת, כדאי להבין שבפועל זה לא כך שכן בפועל קידום מטפלים באינטרנט זו עבודה מקצועית לכל דבר. צריך להכיר את השוק שמולו מתחרים מצד אחד ואת הדרישות של מנועי החיפוש הגדולים מצד שני. יתרה מכך, מדובר על תחום שהוא מאוד דינאמי ומשתנה ולכן שיטות קידום מסוימות שהתאימו לפני שנים משתנות וכבר הופכות להיות פחות רלוונטיות ככל שהשנים חולפות. לכן בסופו של דבר כאשר אתם חושבים על קידום, עדיף יהיה לעשות זאת בעזרת המומחים. שיווק למטפלים שנעשה בעזרת אנשי המקצוע הכי טובים שיש מביא הוכחות ומשפר את המצב במהירות, אז למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר?

בידי מי כדאי להפקיד את משימת הקידום?

קידום, בין אם הוא מיועד למטפלים ובין אם הוא מיועד לאנשי מקצוע אחרים, צריך להיעשות בצורה מקצועית, רצינית ומוצלחת. לכן חשוב להבין שאומנם יש הרבה חברות שמציעות לתת לכם שירות כזה, אך לא כולן מספיק בקיאות בתחום הטיפול, שלו עולם תוכן וטרימינולוגיה עשירה. זה אומר שרגע לפני שאתם בוחרים לכם חברת קידום כזו או אחרת, כדאי יהיה לבדוק לגביה כל מה שאפשר. לדוגמא, ממתי החברה הזאת עוסקת בתחום המדובר? האם החברה מקצועית? האם לאנשים שעובדים בחברה יש רקע או ניסיון בתחום הטיפולי בנוסף לניסיון העסקי? והאם הם אי פעם ניהלו קליניקה ומכירים את הדרך שצריך לעבור? ויש דבר אחד חשוב שלא כדאי להתעלם ממנו כאשר בוחרים את החברה המקצועית לקידומכם ? תחושת הבטן שלכם. מה מרגיש לה נכון? האם זוהי החברה או האדם שאתם יכולים לסמוך עליו ולצאת איתו לדרך?

ימית אורבין
"הנפשות הפועלות" - שירותי שיווק לעוסקים במקצועות הטיפול
ז'בוטינסקי 33 רמת גן
0585800680
www.hanefashothapoalot.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב