דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על מאווררים תעשייתיים והתאמתם לשימושכם 

מאת    [ 08/04/2018 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2107 פעמים ]

דברים שצריך לדעת!

מהם בדיוק מאווררים תעשייתיים?

כולנו מכירים את המאווררים הביתיים בעלי הלהבים המסתובבים שיוצרים תנועת אוויר בעת סיבובם. מאווררים תעשייתיים פועלים באותו אופן, כלומר מצננים חללים על ידי סירקולציה של אוויר, אך ההבדל המשמעותי בינם ובין מאוורר ביתי הוא עוצמת הפעולה שלהם.
מאוורר תעשייתי הוא בעל קיבולת חשמלית גדולה יותר ממאוורר ביתי וגם בעל עוצמה רבה הרבה יותר. הודות לכך, מאווררים תעשייתיים יכולים לקרר חללים גדולים ולאפשר לאנשים לשהות בהם בנעימים ובלי צורך בפתרונות קירור אחרים.
מלבד העוצמה שלהם, מאווררים תעשייתיים נמכרים בשתי תצורות מרכזיות – מאוורר תעשייתי עומד וכן מאוורר תעשייתי נתלה. שני סוגי המאווררים הללו מתאימים למטרות שונות ובתי עסק שונים, כך שתוכלו לבחור את המאוורר המתאים ביותר לבית העסק שלכם בהתאם לגודל החלל, לעיצוב שלו ולצרכים שלכם.

למי מתאימים מאווררים תעשייתיים?

מאוורר תעשייתי מהווה פיתרון מצוין עבור עסקים שרוצים ליצור זרימת אוויר בחלל גדול יחסית וגם בכאלו שיש בהם חלקים חיצוניים. עסקים כמו בתי קפה, מסעדות, לולים ותעשייה חקלאית וגם בתי ייצור קטנים – כל אלו יכולים ליהנות משימוש במאווררים תעשייתיים.
בבתי עסק רבים, כמו בתי קפה למשל, מאווררים תעשייתיים מתאימים יותר מפתרונות קירור אחרים בשל העובדה שהתפוקה שלהם יורדת בצורה מזערית בעת הפעלה בחוץ, שלא כמו מכשירים אחרים לקירור. בתעשייה החקלאית – חקלאים רבים בוחרים במאווררים מהסוג הזה כדי לקרר חללים שבהם יש חיות משק וגם יבול, וכדי לאפשר סירקולציה מיטבית של אוויר.

מאוורר תעשייתי – מדוע לבחור דווקא בו?

בתי עסק רבים בוחרים מאווררים תעשייתיים עבור הצרכים שלהם, וזה לא פלא לאור היתרונות של המכשירים הללו:

1. יעילות עבודה – מאווררים תעשייתיים כאמור הם חזקים הרבה יותר ממאווררים ביתיים, והודות לעוצמתם, הם יעילים במיוחד בקירור של חללים מסוגים שונים. מאוורר תעשייתי בודד יכול לייצר סירקולציה משמעותית של אוויר בחלל שבו הוא נמצא, ולכן המכשירים הללו נחשבים ליעילים במיוחד.

2. קלות התקנה – מאוורר תעשייתי הוא פשוט מאוד להתקנה, ולא דורש תשתיות מיוחדות כמו פתרונות קירור אחרים. בעת התקנה של מאוורר תעשייתי, כל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותו לחשמל, במקרה של מאוורר עומד, או לחבר אותו לתקרה/לקיר, במקרה של מאוורר תעשייתי תלוי.

3. תחזוקה קלה – מאווררים תעשייתיים לא דורשים תחזוקה מיוחדת וחומרי ניקוי יקרים. התחזוקה של מאווררים מסוג זה היא בסיסית ודורשת ניקוי אבק מהלהבים על מנת שהם יסתובבו בחופשיות ולא יפזרו לכלוך על אנשים.

4. פעולה שקטה – הסיבוב המהיר של להבי מאווררים תעשייתיים יוצר צליל חלש ועדין במיוחד, ולכן הם לא מהווים מטרד אקוסטי. הודות לכך, ניתן להתקין מאווררים תעשייתיים באזורים הומי אדם ולהפעיל אותם גם בשעות הקטנות של הלילה מבלי להפר תקנות רעש.

5. אמינות ובטיחות – מאווררים תעשייתיים הם מוצרים בטוחים לשימוש שנמצאים בשטח כבר עשרות רבות של שנים. הפיתוח המתקדם שלהם כיום גורם להם להיות בטיחותיים יותר מאי פעם הודות לסורגים חזקים והדוקים שמכסים את הלהבים ומגנים מפני פציעה בעת תקלה. מעבר לכך, מאוורר תעשייתי הוא גם מוצר אמין במיוחד שיכול לעבוד במשך שעות רצופות ללא תקלות ולהחזיק מעמד שנים ארוכות.

6. חיסכון בכסף – בשל העובדה שמאווררים מהסוג התעשייתי לא דורשים טיפולים מיוחדים לעתים תדירות, הם מאפשרים לחסוך הוצאות רבות במשך הזמן. בנוסף לכך, הם צורכים פחות חשמל מפתרונות אוורור אחרים ובכך מאפשרים לחסוך אפילו יותר כסף.
מאווררים תעשייתיים הם אמנם מכשירים פשוטים לשימוש, אך הם מהווים פתרון אידאלי לכמה וכמה בעיות שיש לבתי עסק רבים. הודות למאווררים הללו, ניתן לקרר חללים גדולים, פנימיים וגם חיצוניים, בלי בעיה ובצורה אלגנטית, חסכונית ונעימה לעין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב