דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות הרבים של ניהול מכירות דרך מיקור חוץ 

מאת    [ 04/04/2018 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2388 פעמים ]

לא פשוט לנהל מחלקת מכירות איכותית ולא קל להיות מנהל מכירות טוב. לכן, הרבה בעלי עסקים פונים לאופציה של ניהול מכירות במיקור חוץ

אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל עסק הוא לנהל מחלקת מכירות מוצלחת. המכירות יכולות להיות מאוד בעייתיות, כי לא משנה כמה המעטפת היא טובה ואיכותית, ועד כמה המוצר או השירות הוא מושלם, עדיין צריך לגרום לאנשים לשלם עליהם. מחלקת מכירות היא תמיד מחלקה רועשת ולחוצה ועבודה בה לא מתאימה לכל אחד.

בכל מחלקת מכירות יש יעדים ומטרות והמוכרים רוצים למכור על מנת להכניס עוד בונוסים ועמלות. זוהי סביבת עבודה תחרותית מאוד, שגורמת לאנשים לפנות לאחת משתי דרכים – או לעזוב מרוב תסכול או לדחוף את עצמם כמה שיותר על מנת להכניס עוד קצת כסף למשכורת. מעל כולם עומד מנהל מכירות שתפקידו להגיע ליעדים, אך זהו תפקיד כלל לא פשוט.

מנהל מכירות צריך להיות זה שמתווך בין בעל העסק לעובדים, וזה אף פעם לא פשוט. הוא מרגיש את הלחץ מלמעלה ומלמטה והוא צריך לתמרן בין יעדים ובין בקשות של עובדים. ניהול הוא לא קל כי הוא דורש כלים מקצועיים וכלים אישיים כאחד, ולא פשוט למצוא אנשים כאלה, שיוכלו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יתרונות רבים

בעקבות הקושי למצוא מנהלי מכירות טובים, הרבה מאוד בעלי עסקים פונים לאופציה של ניהול מכירות במיקור חוץ. יש כיום הרבה חברות שמספקות שירותי מכירות דרך גורם שאינו קשור לעסק ויש לכך כמה יתרונות. ראשית, העובדים הם אינם עובדים החברה ואין צורך לשלם להם שכר מלא. כמובן שיש השתתפות כלשהי, כולל תמריצים, אך זה לא מתקרב לעלויות של מחלקה שלמה אותה צריך לגייס, להדריך ולנהל.

יתרון נוסף הוא התחרויות שיש בשוק. כאשר חברה אחת לא מספקת את הסחורה, אפשר לפנות לחברה אחרת וכאשר בעל העסק מחזיק את כל הקלפים ביד, הוא יכול לתת יעדים שהם גבוהים מאוד ולראות איך החברה מתכוונת להחזיר לו את ההשקעה.

כל אחד רוצה להצליח, גם העובדים בחברה החיצונית ולכן הם לומדים את העסק ואת המוצר ועושים את הכל כדי למכור אותו, וזה לא משנה אם הם אינם עובדי החברה. מכיוון שהם אינם עובדי החברה, אין צורך להתמודד עם הבקשות והגחמות שלהם, ולא צריך לדאוג לתנאים שלהם ולחשוש מפני התפטרות או פיטורין. מעטים הם האנשים שיכולים להצליח בתור מנהלי מכירות ולכן לפעמים עדיף ללכת לאופציה הקלה ולקחת אחד שעושה זאת בצורה חיצונית ויכול להצליח הרבה יותר.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב