עיצוב מצגות Power Point כמוצר חובה בתהליך השיווק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עיצוב מצגות Power Point כמוצר חובה בתהליך השיווק 

מאת    [ 28/03/2018 ]
מילים במאמר: 414   [ נצפה 421 פעמים ]

 
 

מצגת מדגישה את הרצון למיצוי העברת מידע מורכב בקלות

העברת מסרים היא דבר בעל ערך עליון בעולם המודרני. לגבי הרצון של בעלי עסקים, חברות או כל גוף מסחרי או ממסדי, הרי שהעברת מסרים מלאה ונכונה היא זו שיכולה לעשות את ההבדל הגדול מאוד בין הצלחה בהיקף מרשים ובין כישלון שלעתים יכול להיות מהדהד. לכן חשוב לדבר על עיצוב מצגות Power Point כדי להבין עד כמה מצגת איכותית ונכונה מסייעת מאוד להעביר מסרים שונים ומגוונים, במיוחד אם הם מורכבים.

ע"י שימוש חכם באלמנטים גרפיים, מצגת יכולה להעביר לקהלי יעד שונים נתונים רבים, אפשרויות בחירה מגוונות, הבנת רעיונות מהפכניים, הזדהות, התגייסות ועוד. היכולת לפשט את הדברים בזכות עיצוב מצגות מקצועי מראה כיצד השימוש הנכון באנימציות, בסאונד, באובייקטים מיוחדים, באפקטים, בקטעי וידיאו ועוד, נעשה לא רק כדי לבדר או להשאיר את הצופים ערניים, אלא גם כדי להביא אותם לכדי פעולה תוך כדי המצגת ובמיוחד לאחריה.

סוגי המצגות השונות מצביעים על תועלת עצומה

היום אנו רואים כיצד גופים רבים נעזרים במצגות שונות מאחר והם מבינים עד כמה מדובר על תועלת רבה לקידום העסק שלהם, לקידום של מיזם חדש, להעברת רעיון מיוחד, לגיוס של משקיעים ועוד. חשוב להבין עד כמה מצגת עסקית למשל, יכולה לתרום רבות ביצירת יתרונות רבים כמו למשל בידול של העסק ממתחריו, מיתוג חזק ומעניין יותר שלו, מיצוב עדכני יותר וכיו'. זאת גם ע"י שירותים נוספים של עיצוב גרפי, כמו עיצוב לוגו ועוד.

התועלת של מצגות מתחדדת עוד יותר אם מבינים שכל מצגת חייבת להיות ממוקדת. כלומר, יש לבנות מצגת לכנס, להרצאה, להדרכה או ליום עיון עם גרפיקה מעניינת שלא תשעמם את הנוכחים, יש ליצור מצגת לקורסים שתעביר את החומר הלימודי בצורה מדויקת, יש לעצב מצגת לתצוגה או לתערוכה בצורה תדמיתית ומקורית, ויש להרכיב מצגת לפגישות מכירה בצורה שיווקית נכונה. כך,  יחד עם טקסטים מתאימים, קל יותר להניע לפעולה כל צופה.

הפרטים והדקויות שחשוב להכיר

מאחר והיום מצגות יכולות להתאים בצורה מדויקת לכל מטרה, כאמור, הרי שחשוב מאוד להבין שמהלך מקצועי של עיצוב מצגות יביא להתמקדות מדויקת באופי הקהל ובמטרה של המצגת. כך ניתן יהיה להבין שלעתים יציע סטודיו לעיצוב שמתמחה בתחום זה לבנות מצגת שתהווה רק המחשה ויזואלית מבלי שהקהל יהיה מעורב, ולעתים תהיה המצגת אינטראקטיבית כדי לשלב את הקהל ולהביא לתוצאה שמבקש מעביר המצגת.

גם מבנה המצגת בכל הקשור לשימוש באלמנטים הוויזואליים הוא דבר חשוב מאוד בין אם מדובר על מצגת להשקת מוצר חדש ובין אם מדובר על עיצוב מצגת משקיעים שאמורה להביא לגיוס משקיעים, שלה יש חוקים ומבנה ברור מאוד.

כותבת המאמר היא רויטל מוסקוביץ מומחית למיתוג, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית,
בעלת סטודיו ארטיסטיק - עיצוב גרפי לדיגיטל ומוצרי שיווק.
מייל: revital.design@gmail.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב