דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מצגות Power Point כמוצר חובה בתהליך השיווק 

מאת    [ 28/03/2018 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1649 פעמים ]

מצגת מדגישה את הרצון למיצוי העברת מידע מורכב בקלות

העברת מסרים היא דבר בעל ערך עליון בעולם המודרני. לגבי הרצון של בעלי עסקים, חברות או כל גוף מסחרי או ממסדי, הרי שהעברת מסרים מלאה ונכונה היא זו שיכולה לעשות את ההבדל הגדול מאוד בין הצלחה בהיקף מרשים ובין כישלון שלעתים יכול להיות מהדהד. לכן חשוב לדבר על עיצוב מצגות Power Point כדי להבין עד כמה מצגת איכותית ונכונה מסייעת מאוד להעביר מסרים שונים ומגוונים, במיוחד אם הם מורכבים.

ע"י שימוש חכם באלמנטים גרפיים, מצגת יכולה להעביר לקהלי יעד שונים נתונים רבים, אפשרויות בחירה מגוונות, הבנת רעיונות מהפכניים, הזדהות, התגייסות ועוד. היכולת לפשט את הדברים בזכות עיצוב מצגות מקצועי מראה כיצד השימוש הנכון באנימציות, בסאונד, באובייקטים מיוחדים, באפקטים, בקטעי וידיאו ועוד, נעשה לא רק כדי לבדר או להשאיר את הצופים ערניים, אלא גם כדי להביא אותם לכדי פעולה תוך כדי המצגת ובמיוחד לאחריה.

סוגי המצגות השונות מצביעים על תועלת עצומה

היום אנו רואים כיצד גופים רבים נעזרים במצגות שונות מאחר והם מבינים עד כמה מדובר על תועלת רבה לקידום העסק שלהם, לקידום של מיזם חדש, להעברת רעיון מיוחד, לגיוס של משקיעים ועוד. חשוב להבין עד כמה מצגת עסקית למשל, יכולה לתרום רבות ביצירת יתרונות רבים כמו למשל בידול של העסק ממתחריו, מיתוג חזק ומעניין יותר שלו, מיצוב עדכני יותר וכיו'. זאת גם ע"י שירותים נוספים של עיצוב גרפי, כמו עיצוב לוגו ועוד.

התועלת של מצגות מתחדדת עוד יותר אם מבינים שכל מצגת חייבת להיות ממוקדת. כלומר, יש לבנות מצגת לכנס, להרצאה, להדרכה או ליום עיון עם גרפיקה מעניינת שלא תשעמם את הנוכחים, יש ליצור מצגת לקורסים שתעביר את החומר הלימודי בצורה מדויקת, יש לעצב מצגת לתצוגה או לתערוכה בצורה תדמיתית ומקורית, ויש להרכיב מצגת לפגישות מכירה בצורה שיווקית נכונה. כך,  יחד עם טקסטים מתאימים, קל יותר להניע לפעולה כל צופה.

הפרטים והדקויות שחשוב להכיר

מאחר והיום מצגות יכולות להתאים בצורה מדויקת לכל מטרה, כאמור, הרי שחשוב מאוד להבין שמהלך מקצועי של עיצוב מצגות יביא להתמקדות מדויקת באופי הקהל ובמטרה של המצגת. כך ניתן יהיה להבין שלעתים יציע סטודיו לעיצוב שמתמחה בתחום זה לבנות מצגת שתהווה רק המחשה ויזואלית מבלי שהקהל יהיה מעורב, ולעתים תהיה המצגת אינטראקטיבית כדי לשלב את הקהל ולהביא לתוצאה שמבקש מעביר המצגת.

גם מבנה המצגת בכל הקשור לשימוש באלמנטים הוויזואליים הוא דבר חשוב מאוד בין אם מדובר על מצגת להשקת מוצר חדש ובין אם מדובר על עיצוב מצגת משקיעים שאמורה להביא לגיוס משקיעים, שלה יש חוקים ומבנה ברור מאוד.

כותבת המאמר היא רויטל מוסקוביץ מומחית למיתוג, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית,
בעלת סטודיו ארטיסטיק - עיצוב גרפי לדיגיטל ומוצרי שיווק.
מייל: revital.design@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב