דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון עסקי למנהלים - מי צריך את זה ומה זה נותן לכם 

מאת    [ 28/03/2018 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 1701 פעמים ]

ניהול עסק מכל סוג שהוא מביא עמו אתגרים רבים עבור אלו המנהלים אותו, וחלק גדול מהם מוצא את עצמו חסר אונים או מבולבל לאור הקשיים שעולים בדרך ולא תמיד ניתן לצפות אותם. על מנת שניתן יהיה לצלוח את הקשיים הללו ולנהל את העסק על הצד הטוב ביותר, ישנו אימון עסקי למנהלים שנועד להכשיר אותם להתמודד עם אתגרים מכל הסוגים שעולים לאורך השנים.

אימון עסקי למנהלים – מי זקוק לו?

מנהלים, זוטרים וגם בכירים, מתמודדים במהלך חייהם עם אנשים רבים מכל הסוגים – לקוחות, את הכלים הנכונים כדי לתווך בין כל האמצעים הללו בצורה הטובה ביותר ולאפשר לכל מנהל בכל סוג של עסק לצלוח את הקשיים והאתגרים שהוא מתמודד עמם. בנוסף, אימון עסקי מהסוג הזה נועד לתת למנהלים להביא את הארגון שהם עובדים בו למצב הטוב ביותר, כלומר להביא לתפוקה מיטבית תוך יישום עקרונות מנהליים הן ברמה האישית והן ברמה האנושית והביצועית.

כיצד נבנה התהליך של אימון עסקי למנהלים?

חברות ייעוץ עסקי מתמחות במתן סיוע למנהלים בדמות אימון עסקי, והתפקיד שלהם הוא לאפשר למנהלים לשפר את ביצועיהם בשטח. כדי לעשות זאת, חברות ייעוץ ארגוני מובילות מתחילות בבחינה של המנהל המדובר ושיטות העבודה בהן הוא משתמש מול האנשים עמם הוא עובד וגם ברמה התכנונית האישית.

בשלב הזה נבחנים הכישורים של המנהל עליו מדובר כדי לבחון אילו ליקויים יש בהתנהלות שלו ואילו נקודות חוזקה יש. בשלב לאחר מכן, ניתן יהיה לשפר את נקודות התורפה ולהביא לידי ביטוי את החזקות של המנהל המדובר בצורה הטובה ביותר. הבחינה הראשונית מאפשרת להגיע למסקנות החשובות הללו, ולכן אסור לוותר עליה, גם אם מדובר בתהליך לא פשוט.

לאחר מכן, חברות ייעוץ עסקי מתחילות בתהליך הדרכה הכולל ליווי צמוד שאמור לתת את הכלים החשובים להתמודדות עם המצבים בהם נתקל מנהל שזקוק לסיוע. כיוון שכל תחום במגזר העסקי מביא עמו אתגרים משלו, חשוב במיוחד להתאים את הפתרונות לעסק הספציפי עליו מדובר, ורק המומחים בנושא יכולים לעשות זאת. בתהליך החיוני הזה, המנהל יוכל לקבל את הכלים המתאימים ביותר להתמודד עם אתגרים בכל תחום בו הוא מתעסק – החל משרשרת האספקה, דרך התמודדות עם בעיות של העובדים וכלה בפתרון בעיות בקור רוח ובצורה מפוכחת.

אימון עסקי למנהלים מהסוג הזה נועד בראש ובראשונה לשפר את התנהלות העסק עצמו תוך שימת דגש על מי שמנהל אותו, ולכן חשוב במיוחד לקבל את הכלים שהוא מספק, ולא רק בשעות משבר. אין ספק שזמנים קשים אליהם עסק נקלע דורשים טיפול מיוחד, אך אימון עסקי למנהלים נועד לתת כלים להתמודדות עם כל מצב על מנת שעסקים יתנהלו בצורה החלקה ביותר. לכן, אימון מסוג זה מומלץ במיוחד עבור כל מנהל – גם עבור אלו שהעסק שלהם נמצא במצב בעייתי וגם עבור אלו שבית העסק שלהם מתנהל בצורה טובה יחסית. כל מנהל באשר הוא צריך לעתים את התשובה המקצועית ביותר עבור מצבים שהוא מתמודד עמם על בסיס יומי כדי להפחית את תחושת הלחץ מהעבודה על מנת שניתן יהיה לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

ניהול עסק מכל סוג שהוא מביא עמו אתגרים רבים שמנהלים לא תמיד יודעים כיצד להתמודד עם כולם, אך בעזרת ליווי עסקילמנהלים, ניתן להגיע למצב בו העסק מתנהל בצורה חלק, ואלו שעומדים בראש עושים את עבודתם באופן מיטבי, עבור עצמם וגם עבור עובדיהם.

אייל גילפז - מנטור ויועץ עסקי


http://eyal-gilpaz.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב