דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת מזיקים והרחקת בעלי חיים לא רצויים 

מאת    [ 12/03/2018 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 1622 פעמים ]

לפעמים מזיקים אלו סתם מתישים אותנו בניסיון להרחיק אותם ומגעילים אותנו במראה שלהם ובכלל בנוכחותם בקרבתנו, אך לפעמים- יש לזכור, בעלי החיים האלו הם מסוכנים ממש. עכברושים וחולדות שעלולים גם הם למצוא את הפתח ולהגיח לתוך ביתנו- עלולים גם לשאת מחלות ולהדביק את בני הבית חלילה בסכנות של ממש, כמוהם כמובן הנחש- אם הוא יתגלה אצלנו בבית הרי שיש חובה ללכוד אותו במהירות האפשרית על ידי צוות הדברה ולכידה מקצועי ובשום פנים ואופן לא לנסות בכוחות עצמיים- אנחנו לא יודעים לעולם מיהו נחש ארסי ומסוכן ביותר ומי אינו כזה.

האם בעלי החיים הלא רצויים והמזיקים מגיעים רק לבתים פרטיים ולדירות קרקע? אז כידוע, בבתים צמודי קרקע יש סבירות גבוהה בהרבה להגעתם של בעלי חיים מזיקים כאלו, בנוסף הימצאותם קרוב לטבע, לשדות ולמרחבים פתוחים לרוב נותנת תחושה שאך ורק בתים אלו מועדים לבעיה, ואולם כל מי שגר בעיר והתגורר בדירה בבניין מודע לעובדה שבעלי חיים אלו עשויים להגיע גם לדירות בקומות- הם יודעים לזחול, לטפס, לעוף ולצערנו, אין ממש אפשרות להיפטר מהם על ידי מגורים בגובה.

אז מה עושים? כדי לבצע הדברה יעילה ומוצלחת ולמגר את בעלי החיים באופן מקצועי יותר- רצוי לפנות לחברת הדברה מקצועית בעלת ידע וניסיון ולבקש את עזרתה.

רוב בעלי החיים שחברות ההדברה פועלות כנגדם הם בעלי חיים בעלי כושר עמידות יוצאים מהרגיל והם מפתחים לאורך השנים יכולת הישרדות גבוהה, לכן רק חברות הדברה מקצועיות ומורשות יוכלו לדעת- בדיוק באילו חומרי הדברה כדאי להשתמש, בכמה חומר רצוי להפעיל כנגד איזה מזיק ועוד.

האם יש כזה דבר הדברה לא מוצלחת? בוודאי! צריך לדעת, כי לכל מין של מזיקים יש סוגי משנה במספרים רבים. לדוגמה – נמלים- בעל החיים הזעיר והקטן שעלול להטריד אותנו במיוחד כשהוא מגיע בשיירה המתהלכת על שיש המטבח- יש סוגים ומינים רבים שלהן בארץ ובעולם. לא כל חומר הדברה מתאים לכל סוג של נמלים באופן היעיל והמוצלח ביותר. אז מה עושים? פנו לחברת הדברה מקצועית!

הדברת מזיקים והרחקת בעלי חיים – רק על ידי צוות מדבירים מיומן!

כמה פעמים תהיתם- איך הנמלים נכנסו לכם הביתה והגיעו עד לכיור המטבח? ראיתם כמה פעמים מקקים מזנקים בין קירות החדר אצלכם בבית? ומה עם חלילה חולדה או נחש? גם לכם יש כיני יונים מציקות ומזיקות באדני החלונות? אז מה עושים עם הצרה הזאת?

כמובן, הטיפול הטוב ביותר על מנת להיפטר מבעלי החיים המזיקים האלו- מתבסס בעיקר על מניעה. על מנת להיות בטוחים שבעלי החיים הלא רצויים לא יהיו אצלנו בבית ועל מנת לדעת בביטחון שלא נמצא בעל חיים מציק או לא רצוי- חשוב לקרוא לשירותיה של חברת הדברה עוד בטרם בעל החיים הגיע.

אנחנו מציעים לבצע עבודת הדברה ראשונית כשירות מנע על מנת למנוע את הגעתם של בעלי החיים.

זכרו, שלרוב חודשי האביב וחודשי הקיץ- הם החודשים המועדים ליציאתם של בעלי החיים ממסתורי החורף שלהם ולהפצתם בכל מקום- כולל בבתים הפרטיים שלנו. על כן, אנחנו כמובן מציעים להקדים ולהזמין את שירותיה של חברת הדברה מקצועית ומוסמכת לתחילת האביב- כך יחד עם ניקיון כללי בבית, עם תחושת אביב ופריחה- תזכו בבונוס נוסף- מיגור בעלי החיים הלא רצויים והרחקתם מסביבתכם.

כמו כן, מניעת הגעתם של בעלי החיים תהיה מועילה במיוחד גם כלפי השימוש המיותר מאוחר יותר בחומרי הדברה ובחומרים רעילים אחרים שתפקידם במהותם- לקטול ולהרחיק את אותם בעלי חיים.

כמובן, בכל מקרה שגילתם בעל חיים לא רצוי או מזיק מסוג כזה או אחר- אין לכם ברירה ואתם מוכרחים לקרוא בדחיפות לחברת ההדברה.

סמכו על חברת הדברה שהזמנתם ( מובן, שתמיד רצוי להזמין חברה שקיבלתם עליה המלצות וחוות דעת חיוביות ממכרים שגרים בסביבתכם) – אלא שאתם חייבים לבדוק בטרם העבודה שלחברה זו יש אכן את כל האישורים וההסמכה הנדרשת על מנת לבצע פעולת הדברה. את מלאכת ההדברה באשר היא מלאכה מסוכנת שיש בה שימוש בחומרים מסוכנים- חייבים להפקיד בידי צוות מדבירים מקצועי ובעל היתר ורישיון כנדרש מגורם ממשלתי או/ ו חוקי – לרוב מהמשרד לאיכות הסביבה.

לאחר שהזמנתם את חברת ההדברה- תארו לאנשי הצוות שלה מאילו בעלי חיים אתם רוצים להיפטר בדיוק.

שימו לב, שחברת ההדברה תפעל לרוב רק כלפי בעלי החיים שאתם ביקשתם לטפל בהם. לכן, אם אתם רוצים הדברה כללית כנגד כל סוגי המזיקים הקיימים והעתידיים- אתם חייבים לציין זאת בפירוש.

אז אם גם אתם זקוקים להדברת מזיקים- עשו זאת– רק על ידי צוות מדבירים מיומן!

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב