דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מכשירי הסלולר החדשים מפסיקים לעבוד לאחר שנה 

מאת    [ 08/03/2018 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1700 פעמים ]

יצרני הסלולר הגדולים והקטנים כבר מזמן הבינו את פוטנציאל המכירות האדיר שהזדמן להם, ישראל נחשבת בין הצרכניות הגדולות בעולם של מכשירי סלולר, הדחף והרצון להתחדש במכשיר חדש וההתלהבות כובשים את היצרים בלי להתחשב במחיר או באמינות היצרן, היום המפרט משחק תפקיד וזו הטעות הגדולה. קיים הבדל גדול בין מפרט הטלפון ורמת פיתוח גבוהים ובקרת איכות מעולה, בתקופה האחרונה מאז שהתחילו לצוץ כל מני חברות חדשות לייצור טלפונים חכמים אני נתקל ביותר ויותר לקוחות שמגיעים לתקן את מכשיר הסלולר שלהם עוד בשנה הראשונה של רכישת המכשיר.

מה משפיע על עמידות ואמינות הטלפון

התקלות אינן נזק לקוח אלה תקלות ייצור או בלאי גבוה שנגרם ע"י התחממות של לוח הגורם לנתקים ובעיות שהלקוח מתאר כמוות פתאומי המכשיר לפתע נדם רואים את לוגו החברה על המסך וכלום לא עולה. בכל המקרים של תקלות יצרן בלוח האם התיקון אינו משתלם כלכלית עניין נוסף הוא שתקלות אלו חוזרות על עצמם גם לאחר התיקון מכיוון שסיבת התקלה היא איכות החומר ובקרת איכות ירודה המתבצעת ע"י היצרן עוד בשלבי היצור והפיתוח.

איך בוחרים מכשיר סלולרי

לפי איך שאני רואה את זה לאחר ניסיון של עשר שנים בתחום יש 2 סוגי לקוחות זה שמחפש את הזול והשני שמחפש את הטוב, זה שמחפש את הזול לא מפריע לו לרכוש כל שנה טלפון שמחירו עולה 800 שקלים והשני שמעריך את הזמן היקר שלו ואוהב לרכוש מוצרים איכותיים שאורך חייהם מצדיק את המחיר יבחר את המוצר העמיד יותר.

אני ממליץ לעשות הפרדה מלאה בין מפרט המכשיר אל בין איכות החומר ורמת הפיתוח, אז איך אפשר לדעת איזו חברה משתמשת בחומרים איכותיים ליוצר הטלפון ודואגת לבקרת איכות טובה? מאד פשוט, כבר עשור שמכשירי הסלולר מסתובבים בקרבנו, אם תיכנו ליד 2 תוכלו לראות שלמכשירי שיואמי למשל שיצאו ב 2015 אין בכלל אזכור אין להם שוק אף אחד לא מוכר אותם, מאידך אם תחפשו אייפונים תוכלו לראות שלאייפון 4 הדגם הישן של אפל עדיין משחק תפקיד בשוק הענק הזה וזה מראה על רמת האיכות, הרי הטלפון עדיין כאן.

לאחר עשר שנות תיקון מכשירי סלולר בדקנו עבורכם ביסודיות פרמטרים שאינם נתמכים על מפרט המכשיר, כיצד לרכוש טלפון עמיד? כיצד להתייחס לפרסומים וההמלצות והכי חשוב מי הם הטלפונים והיצרנים המומלצים העמידים והאמינים ביותר שכדאי לרכוש אשר מתבססים על איכות החומר בקרת איכות המכשיר ופיתוח ברמה גבוה.

דבר נוסף דעו לכם שכל ההמלצות שאתם רואים על מפרט עשיר ואין סוף הבטחות שזה "המכשיר הטוב בעולם", אלו כתבות יחסי ציבור ממומנות. גם לשאול חבר שרק רכש טלפון לפני חודשיים לא מעיד על עמידותו אז המכשיר נוח חווית המשתמש נהדרת הסוללה מחזיקה מעמד זה לא אומר כלום ובטח שלא בתקופה כו קצרה.  

יוחאי טכנאי בכיר מזה 10 שנים בתחום האלקטרוניקה ובפרט ביבוא חלקים מקוריים ותיקון מכשירי סלולר


טלפון 099669399


כתובת המעפילים 17 כפר שמריהו


כל התקלות והתיקונים לאייפון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב