דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לעסקים ב-2018 

מאת    [ 28/02/2018 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2630 פעמים ]

אפשר להגיד עלי הרבה דברים אבל דבר אחד ברור- אני תמיד מודע למה אני מכניס לגוף שלי. תמיד הייתי אחד שחושב על תזונה ובודק מה אני אוכל, ודואג לארוחות מאוזנות, למגוון עשיר של חלבונים ופחמימות בכל ארוחה, בשילוב עם הפעילות הגופנית שאני עושה 3 פעמים בשבוע.

אממה, עד עכשיו כדי לשמור על תזונה נורמלית הייתי צריך כל בוקר להכין לעצמי את קופסת האוכל לעבודה בידיעה שכל מה שיש אצלנו בקפטריה לארוחות צהריים גורם לי לרצות לישון משתי סיבות- סיבה ראשונה- איזה שיעמום על המגש!! אוכל חיוור ולא תמיד ברור, שניצלים עייפים, סלטים עייפים, וצוות הגשה עייף. סיבה שנייה שבגינה רציתי ללכת לישון היתה המרכיבים שבתוך כל אחת מהמנות- המון חמרים משמרים, מלח, אבקות טעם וריח וחומרי בסיס לא מהמשובחים.

כל זה היה נכון עד ללפני שבוע, כאשר במהלך מפתיע הכניסו אצלנו ספק מזון חדש, חברת קייטרינג מקצועית, שללא ספק נכנסה לעבודה בפול ספיד ובהבנה של מה באמת עובדים ומנהלים צריכים ורוצים מהארוחות המוגשות אצלם בקפטריה.

פתאום החלו להופיע פירות וירקות הרבה יותר יפים ועונתיים, עמדות ההגשה עוצבו (כן, כן, עוצבו) בצורה מגרה, צוות ההגשה היה חביב ומקצועי וגולת הכותרת- האוכל היה טעים ומאוזן. היו שם מנות צמחוניות טריות שהוכנו לנו על פלנצ'ה מול העיניים, מנות ללא גלוטן אך עם המון טעם, מנות בשריות שהריחו ברמה של בישול בייתי, ובכלל אווירת ארוחת הצהריים הפכה אצלנו בחברה לאירוע טעים, מקצועי ומכבד

מהצד שלי, קופסאות האוכל הצטמצמו בחצי כי פתאום יש לי מבחר אפשרויות טעימות ובריאות, ובכל יום שאני מגיע למשרד, אני מציץ בתפריט שתלוי על קיר הקפטריה בסקרנות-- מעניין מה הם יבשלו לנו היום ואיך אני מוצא מספיק זמן בין פגישה לפגישה להספיק ולהגיע לתור ההולך ומתארך בימים האחרונים, של עובדים רעבים וסקרנים. הידיעה שיש משהוא מעניין לאכול אצלנו גם עוזרת להעביר את עיסוקי הבוקר בצורה יותר מהירה. 

אחת מתופעות הלוואי החיוביות של שינוי מבורך זה היא ההשפעה של חברת ההסעדה והמקצועיות שלה. בצורה מפתיעה הן באו לידי ביטוי לא רק במוטיבציה של חברי לעבודה, אלא ממש בעליית התפוקה גם בשעות שלאחר ארוחת הצהריים. כולנו במשרד מרגישים את זה. זה לא היה מכוון כי תמיד עבדנו כצוות מקצועי, אבל כשמרגישים יותר טוב, עובדים יותר טוב, וזה קצת כמו להגיד תודה לבוסים שהשקיעו בנו בקייטרינג טוב בעבודה.

 

סער ברמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב